教育王國

標題: 請問有無家長有小朋友讀福榮街官小? [打印本頁]

作者: ccc108    時間: 07-9-17 11:23     標題: 請問有無家長有小朋友讀福榮街官小?

此校口啤如何?
作者: +orange    時間: 07-9-25 12:10

我小朋友在馬頭涌讀2年班
他很開心老師很好,功課有時多d有時好小
但默書會多但係會在1星期前講定所以有時間同小朋友温習
學習校風都好好,而學校課室畫上好多公仔, 太空圖書室好靚




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5