教育王國
標題:
請問有無家長有小朋友讀福榮街官小?
[打印本頁]
作者:
ccc108
時間:
07-9-17 11:23
標題:
請問有無家長有小朋友讀福榮街官小?
此校口啤如何?
作者:
+orange
時間:
07-9-25 12:10
我小朋友在馬頭涌讀
2
年班
他很開心老師很好
,
功課有時多
d
有時好小
但默書會多但係會在1星期前講定所以有時間同小朋友温習
學習校風都好好
,
而學校課室畫上好多公仔
,
太空圖書室好靚
歡迎光臨 教育王國 (/)
Powered by Discuz! X1.5