教育王國

標題: 點樣係小朋友皮鞋&波鞋上寫名? [打印本頁]

作者: cfanny    時間: 07-9-14 10:08     標題: 點樣係小朋友皮鞋&波鞋上寫名?

個仔好'論盡",怕佢PE堂後連鞋都唔見
寫係鞋墊會否"nut"色?
作者: Mrsleaf    時間: 07-9-14 10:14

你可以用電子label printer print d name tag 出來貼在鞋內, 文具鋪有得賣, 幾十元一部, 我之前都試過用laser printer print 落 label 紙度, 但很快便脫色, label 仍在但個名已經睇唔到啦 !

原文章由 cfanny 於 07-9-14 10:08 硐表
個仔好'論盡",怕佢PE堂後連鞋都唔見
寫係鞋墊會否"nut"色?

作者: jazzmama    時間: 07-9-14 10:53

我用普通原子筆响波鞋 "腳背塊墊" 寫名
so far 未有脫色

原文章由 cfanny 於 07-9-14 10:08 硐表
個仔好'論盡",怕佢PE堂後連鞋都唔見
寫係鞋墊會否"nut"色?

作者: hkufrankie    時間: 07-9-14 10:59

I use felt tip pen and also didn't fade out for a year.

原文章由 jazzmama 於 07-9-14 10:53 硐表
我用普通原子筆响波鞋 "腳背塊墊" 寫名
so far 未有脫色

作者: kitbebe    時間: 07-9-14 11:06

I like use dymo
作者: smalle    時間: 07-9-14 11:07

MARKER, 寫裡面
作者: Yingmom    時間: 07-9-14 11:42

我係鞋墊上貼上名字label,然後再用大透明膠紙cover個label,一年都冇nut出嚟,都好OK喎
作者: shirley73a    時間: 07-9-14 13:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jonan212    時間: 07-9-14 13:55

我都係咁, 又平又唔會"nut"色

原文章由 jazzmama 於 07-9-14 10:53 硐表
我用普通原子筆响波鞋 "腳背塊墊" 寫名
so far 未有脫色

作者: shihen    時間: 07-9-14 14:01     標題: 點樣係小朋友皮鞋&波鞋上寫名?

幼稚園的時候,因小女在playground玩耍時,她們一定要除掉鞋子,因為有一次著錯同學的鞋,我便在鞋"理"貼上相同貼紙,沒理由早晚都淺踏自己的名字。
作者: emonmama    時間: 07-9-14 21:21

原文章由 kitbebe 於 07-9-14 11:06 硐表
I like use dymo



我都係用 dymo 熨貼... 會熨係鞋脷度
作者: YuYuMother    時間: 07-9-14 22:15

原文章由 emonmama 於 07-9-14 21:21 硐表

我都係用 dymo 熨貼... 會熨係鞋脷度

我都係貼名宇label, 無問題喎~~~
作者: 已刪除用戶    時間: 07-9-14 23:01

通常我會搵油性筆, 寫o係鞋墊同側面入面
市面上有d鞋用既label, 不過我用得唔多, 無試過買
https://www.stuckonyou.biz/hongkong/index.asp
(Personalised stickers-->Vinyl Shoe Labels)
原文章由 YuYuMother 於 07-9-14 10:15 PM 硐表

我都係貼名宇label, 無問題喎~~~

作者: cyiuch    時間: 07-9-15 13:20

會用"Zebra name pen"寫. 皮鞋就寫係腳面塊利底, 波鞋就寫係條魔術貼底, 清楚又唔甩色.
作者: katherine2008    時間: 07-9-20 21:26

用marker寫係"腳背塊墊"就得. 波鞋一年洗幾次都唔甩. 又平又好用.  仲可以寫水壺,筆盒. .. 等. 校服都得..

原文章由 cfanny 於 07-9-14 10:08 硐表
個仔好'論盡",怕佢PE堂後連鞋都唔見
寫係鞋墊會否"nut"色?

作者: 無事忙    時間: 07-9-20 23:38

原文章由 shihen 於 07-9-14 14:01 硐表
幼稚園的時候,因小女在playground玩耍時,她們一定要除掉鞋子,因為有一次著錯同學的鞋,我便在鞋"理"貼上相同貼紙,沒理由早晚都淺踏自己的名字。 ...



比自己淺踏唔係問題,唔好比人地淺踏就得啦
作者: HelloKitty*    時間: 07-9-23 16:19

我知道jxxx label有d專貼係鞋裏面用的東西,唔知有冇人用過呢? 我都想試下。
原文章由 無事忙 於 07-9-20 23:38 硐表



比自己淺踏唔係問題,唔好比人地淺踏就得啦

作者: pinkyqqq    時間: 07-9-23 22:45

我用marker係小朋友鞋上寫名
作者: 2fungs    時間: 07-9-24 13:40

我用洗水嘜 縫在鞋脷內側,即尺吋個位度。
作者: szeszes    時間: 07-9-26 19:46

皮鞋我就用 MARKER PEN 寫在鞋利內面 (即係唔係向外果面)
波鞋我就用 洗水編嘜 縫左上鞋利內面

哈哈!! 唔喜歡寫在鞋墊上, 因為真係天天都淺踏自己個名, 都唔係太老黎.
作者: tpc68    時間: 07-9-27 01:04

原文章由 szeszes 於 07-9-26 19:46 硐表
皮鞋我就用 MARKER PEN 寫在鞋利內面 (即係唔係向外果面)
波鞋我就用 洗水編嘜 縫左上鞋利內面

哈哈!! 唔喜歡寫在鞋墊上, 因為真係天天都淺踏自己個名, 都唔係太老黎. ...


哈~ 我又無諗過呢個問題tim
阿女就係錦日日踏住自己出門口
作者: Odin    時間: 07-9-27 01:15

咁你有冇寫你至憎個人個名落你塊鞋墊度呀?

原文章由 szeszes 於 2007/9/26 19:46 硐表
哈哈!! 唔喜歡寫在鞋墊上, 因為真係天天都淺踏自己個名, 都唔係太老黎.





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5