教育王國
標題: 點樣係小朋友皮鞋&波鞋上寫名? [打印本頁]
作者: cfanny 時間: 07-9-14 10:08 標題: 點樣係小朋友皮鞋&波鞋上寫名?
個仔好'論盡",怕佢PE堂後連鞋都唔見
寫係鞋墊會否"nut"色?
作者: Mrsleaf 時間: 07-9-14 10:14
你可以用電子label printer print d name tag 出來貼在鞋內, 文具鋪有得賣, 幾十元一部, 我之前都試過用laser printer print 落 label 紙度, 但很快便脫色, label 仍在但個名已經睇唔到啦 !
原文章由 cfanny 於 07-9-14 10:08 硐表 
個仔好'論盡",怕佢PE堂後連鞋都唔見
寫係鞋墊會否"nut"色?
作者: jazzmama 時間: 07-9-14 10:53
我用普通原子筆响波鞋 "腳背塊墊" 寫名
so far 未有脫色
原文章由 cfanny 於 07-9-14 10:08 硐表 
個仔好'論盡",怕佢PE堂後連鞋都唔見
寫係鞋墊會否"nut"色?
作者: hkufrankie 時間: 07-9-14 10:59
I use felt tip pen and also didn't fade out for a year.
原文章由 jazzmama 於 07-9-14 10:53 硐表 
我用普通原子筆响波鞋 "腳背塊墊" 寫名
so far 未有脫色
作者: kitbebe 時間: 07-9-14 11:06
I like use dymo
作者: smalle 時間: 07-9-14 11:07
MARKER, 寫裡面
作者: Yingmom 時間: 07-9-14 11:42
我係鞋墊上貼上名字label,然後再用大透明膠紙cover個label,一年都冇nut出嚟,都好OK喎
作者: shirley73a 時間: 07-9-14 13:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jonan212 時間: 07-9-14 13:55
我都係咁, 又平又唔會"nut"色
原文章由 jazzmama 於 07-9-14 10:53 硐表 
我用普通原子筆响波鞋 "腳背塊墊" 寫名
so far 未有脫色
作者: shihen 時間: 07-9-14 14:01 標題: 點樣係小朋友皮鞋&波鞋上寫名?
幼稚園的時候,因小女在playground玩耍時,她們一定要除掉鞋子,因為有一次著錯同學的鞋,我便在鞋"理"貼上相同貼紙,沒理由早晚都淺踏自己的名字。
作者: emonmama 時間: 07-9-14 21:21
原文章由 kitbebe 於 07-9-14 11:06 硐表 
I like use dymo
我都係用 dymo 熨貼... 會熨係鞋脷度
作者: YuYuMother 時間: 07-9-14 22:15
原文章由 emonmama 於 07-9-14 21:21 硐表 
我都係用 dymo 熨貼... 會熨係鞋脷度
我都係貼名宇label, 無問題喎~~~ 
作者: 已刪除用戶 時間: 07-9-14 23:01
通常我會搵油性筆, 寫o係鞋墊同側面入面
市面上有d鞋用既label, 不過我用得唔多, 無試過買
https://www.stuckonyou.biz/hongkong/index.asp
(Personalised stickers-->Vinyl Shoe Labels)
原文章由 YuYuMother 於 07-9-14 10:15 PM 硐表 
我都係貼名宇label, 無問題喎~~~
作者: cyiuch 時間: 07-9-15 13:20
會用"Zebra name pen"寫. 皮鞋就寫係腳面塊利底, 波鞋就寫係條魔術貼底, 清楚又唔甩色.
作者: katherine2008 時間: 07-9-20 21:26
用marker寫係"腳背塊墊"就得. 波鞋一年洗幾次都唔甩. 又平又好用. 仲可以寫水壺,筆盒. .. 等. 校服都得..
原文章由 cfanny 於 07-9-14 10:08 硐表 
個仔好'論盡",怕佢PE堂後連鞋都唔見
寫係鞋墊會否"nut"色?
作者: 無事忙 時間: 07-9-20 23:38
原文章由 shihen 於 07-9-14 14:01 硐表 
幼稚園的時候,因小女在playground玩耍時,她們一定要除掉鞋子,因為有一次著錯同學的鞋,我便在鞋"理"貼上相同貼紙,沒理由早晚都淺踏自己的名字。 ...
比自己淺踏唔係問題,唔好比人地淺踏就得啦

作者: HelloKitty* 時間: 07-9-23 16:19
我知道jxxx label有d專貼係鞋裏面用的東西,唔知有冇人用過呢? 我都想試下。原文章由 無事忙 於 07-9-20 23:38 硐表 
比自己淺踏唔係問題,唔好比人地淺踏就得啦
作者: pinkyqqq 時間: 07-9-23 22:45
我用marker係小朋友鞋上寫名
作者: 2fungs 時間: 07-9-24 13:40
我用洗水嘜 縫在鞋脷內側,即尺吋個位度。
作者: szeszes 時間: 07-9-26 19:46
皮鞋我就用 MARKER PEN 寫在鞋利內面 (即係唔係向外果面)
波鞋我就用 洗水編嘜 縫左上鞋利內面
哈哈!! 唔喜歡寫在鞋墊上, 因為真係天天都淺踏自己個名, 都唔係太老黎.

作者: tpc68 時間: 07-9-27 01:04
原文章由 szeszes 於 07-9-26 19:46 硐表 
皮鞋我就用 MARKER PEN 寫在鞋利內面 (即係唔係向外果面)
波鞋我就用 洗水編嘜 縫左上鞋利內面
哈哈!! 唔喜歡寫在鞋墊上, 因為真係天天都淺踏自己個名, 都唔係太老黎.
...
哈~ 我又無諗過呢個問題tim
阿女就係錦日日踏住自己出門口

作者: Odin 時間: 07-9-27 01:15
咁你有冇寫你至憎個人個名落你塊鞋墊度呀?
原文章由 szeszes 於 2007/9/26 19:46 硐表 
哈哈!! 唔喜歡寫在鞋墊上, 因為真係天天都淺踏自己個名, 都唔係太老黎.
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |