教育王國
標題: 31網 電腦派位次序怎樣寫 [打印本頁]
作者: Elim2002 時間: 07-9-13 21:26 標題: 31網 電腦派位次序怎樣寫
各位家長,
我想問問各位,如果第一輪自行收生唔得,要填電腦派位的話,除了st. mary, 新/舊油地, 循道上,下午校之外, 仲有冇其他唔算太差的學校可以選擇而填寫下去呀,而且次序應該點寫,因為我時時都係聽到這幾間小學的事,咁如果我唔好彩抽唔中, 咁仲有咩小學(31網)可以選擇架,請大家比D意見我呀!! 謝謝 !!
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |