教育王國
標題: 有無子女讀培道?請入來分享! [打印本頁]
作者: lulam 時間: 07-9-13 14:34 標題: 有無子女讀培道?請入來分享!
培道小學質素如何? 我正為小兒考慮這所學校。
作者: shirley73a 時間: 07-9-13 20:24
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lulam 時間: 07-9-25 13:20
唔該你!
我會考慮下! 謝謝!
原文章由 shirley73a 於 07-9-13 20:24 硐表 
培道已經有百幾年歷史了. 出咗名校風唔錯. 老師都好有愛心!!
小朋友喺度讀會讀得好開心架!!
不過平日嘅功課唔算多. 而程度亦唔算深. 中文由小一開始已經用普通話教. 睇你自己點睇啦, 如果你唔想操佢d成績嘅話, 而主 ...
作者: fitceo 時間: 07-9-25 13:24
今年中學部新校舍落成,就會收男生喇 !
作者: Happyluie 時間: 07-9-25 13:55
是否真的?我個仔今年入讀小一,出奇地班裏男女比例相若。
作者: yukico 時間: 07-9-25 14:16
原文章由 fitceo 於 07-9-25 13:24 硐表 
今年中學部新校舍落成,就會收男生喇 !
新校舍真的會今年落成嗎? 我最近途經校址, 仍只見到地盆一個, 任何建築物都沒有.......
作者: chrischeung 時間: 07-9-25 16:23
但我打電話去小學度問會否中學收男生,他話沒有這件事,話系女校仲問我系邊度听返來....
作者: fitceo 時間: 07-9-25 17:35
原文章由 chrischeung 於 07-9-25 16:23 硐表 
但我打電話去小學度問會否中學收男生,他話沒有這件事,話系女校仲問我系邊度听返來....
我朋友介紹我仔仔入讀時,佢話個喎,佢仔仔係培道幼稚園生.而新校舍,睇佢地網頁應該08落成.
作者: chrischeung 時間: 07-9-25 22:15
請問可信情度有几多呢?因為我今日打電話去小學問完再問中學部都系話未來都系女校喎,都吾知真定假呢????原文章由 fitceo 於 07-9-25 17:35 硐表 
我朋友介紹我仔仔入讀時,佢話個喎,佢仔仔係培道幼稚園生.而新校舍,睇佢地網頁應該08落成.
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |