教育王國
標題: 將軍澳天主教小學真是那麼可怕嗎? [打印本頁]
作者: 小美人 時間: 07-9-13 11:13 標題: 將軍澳天主教小學真是那麼可怕嗎?
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 將軍澳超級媽咪 時間: 07-9-13 13:29
我小朋友就讀該校多年, 我眼見老師都很有愛心, 尤其社工更加愛心爆棚, 反而我見到有D家長態度很差, 但老師都循循善誘地勸介他們. 現在做教師真是辛苦啦!!
作者: 晴朗每一天 時間: 07-9-13 13:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alkyng 時間: 07-9-13 14:09
晴朗每一天 , 將軍澳超級媽咪 :
聽到你地咁講, 都放心好多, 因為我個女今年入讀小一, 我仲響到擔心緊唔知點算好, 多謝你地分享
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |