教育王國

標題: 將軍澳天主教小學真是那麼可怕嗎? [打印本頁]

作者: 小美人    時間: 07-9-13 11:13     標題: 將軍澳天主教小學真是那麼可怕嗎?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 將軍澳超級媽咪    時間: 07-9-13 13:29

我小朋友就讀該校多年, 我眼見老師都很有愛心, 尤其社工更加愛心爆棚, 反而我見到有D家長態度很差, 但老師都循循善誘地勸介他們. 現在做教師真是辛苦啦!!
作者: 晴朗每一天    時間: 07-9-13 13:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alkyng    時間: 07-9-13 14:09

晴朗每一天 , 將軍澳超級媽咪 :

聽到你地咁講, 都放心好多, 因為我個女今年入讀小一, 我仲響到擔心緊唔知點算好, 多謝你地分享




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5