教育王國
標題:
請問有冇讀緊港大同學會小學既家長
[打印本頁]
作者:
Shirley_
時間:
07-9-13 09:16
標題:
請問有冇讀緊港大同學會小學既家長
我想知多d 有關呢間學校既野...好似佢地收生既準則啦....要注要d 咩啦...校風好唔好啦...學生讀得開唔開心啦....學野多唔多啦...因我個女今年k2..出年要報..我想知多d ...
唔該大家幫下忙
歡迎光臨 教育王國 (/)
Powered by Discuz! X1.5