教育王國

標題: 請問有冇讀緊港大同學會小學既家長 [打印本頁]

作者: Shirley_    時間: 07-9-13 09:16     標題: 請問有冇讀緊港大同學會小學既家長

我想知多d 有關呢間學校既野...好似佢地收生既準則啦....要注要d 咩啦...校風好唔好啦...學生讀得開唔開心啦....學野多唔多啦...因我個女今年k2..出年要報..我想知多d ...

唔該大家幫下忙




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5