教育王國

標題: 作業 [打印本頁]

作者: 小晴媽    時間: 07-9-12 22:47     標題: 作業

想問各位1c班家長,中文同數學作業是否收了,因為我都冇見一段時間,如果真的話要同校方反映,因為網業都冇,咩都唔知…
有時會覺得佢哋唔係咁理lor,我都知新校舍好多嘢要做,但係一年班的小朋友始終還小,一下子要佢哋處理咁多事佢哋未必咁適應lor…




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5