教育王國
標題:
作業
[打印本頁]
作者:
小晴媽
時間:
07-9-12 22:47
標題:
作業
想問各位1c班家長,中文同數學作業是否收了,因為我都冇見一段時間,如果真的話要同校方反映,因為網業都冇,咩都唔知…
有時會覺得佢哋唔係咁理lor,我都知新校舍好多嘢要做,但係一年班的小朋友始終還小,一下子要佢哋處理咁多事佢哋未必咁適應lor…
歡迎光臨 教育王國 (/)
Powered by Discuz! X1.5