教育王國
標題:
請問邊間小學會教IPA?
[打印本頁]
作者:
HelloKitty
時間:
07-9-12 10:08
標題:
請問邊間小學會教IPA?
IPA (國際音標)
我最近都學左, 覺得非常有用, 最近幫小朋友揀小學, 唔知有無媽咪知道邊間小學有得學?
最近聽左聖瑪加利的簡介會, 知道呢間學校由小五至中二就會教IPA, 仲有無其他學校有教呢?
歡迎光臨 教育王國 (/)
Powered by Discuz! X1.5