教育王國

標題: 請問邊間小學會教IPA? [打印本頁]

作者: HelloKitty    時間: 07-9-12 10:08     標題: 請問邊間小學會教IPA?

IPA (國際音標)

我最近都學左, 覺得非常有用, 最近幫小朋友揀小學, 唔知有無媽咪知道邊間小學有得學?

最近聽左聖瑪加利的簡介會, 知道呢間學校由小五至中二就會教IPA, 仲有無其他學校有教呢?




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5