教育王國
標題: 小二 (數學科)一問?? [打印本頁]
作者: HCLAU 時間: 07-9-11 15:15 標題: 小二 (數學科)一問??
昨天第一天正式上數學堂, 第一堂教下册書的"乘數".....
你們小二的小朋友, 學什麼呢???
作者: jessc 時間: 07-9-12 00:29
原文章由 HCLAU 於 07-9-11 15:15 硐表 
昨天第一天正式上數學堂, 第一堂教下册書的"乘數".....
你們小二的小朋友, 學什麼呢???
這不太奇怪,因為不少小朋友在背乘數表時,因為在十一二月才教, 而得一個月時間要背好而感到吃力。所以有校至會於一年級暑假先要求學生背好。
至於我......都係先學2上的「三位數」
作者: mandy_lee 時間: 07-9-12 09:29
原文章由 jessc 於 07-9-12 00:29 硐表 
這不太奇怪,因為不少小朋友在背乘數表時,因為在十一二月才教, 而得一個月時間要背好而感到吃力。所以有校至會於一年級暑假先要求學生背好。
至於我......都係先學2上的「三位數」 ...
女女昨天先學 hundred, ten, unit 位 即是數粒粒.
作者: gillian19 時間: 07-9-12 09:57
我女就學三位數

作者: smypig 時間: 07-9-12 10:04
我個囡今年小二一樣一開始就學乘數...宜家頭痛梗點教佢背...
作者: HCLAU 時間: 07-9-12 10:29
原文章由 smypig 於 07-9-12 10:04 硐表 
我個囡今年小二一樣一開始就學乘數...宜家頭痛梗點教佢背...
好彩今個暑假我要佢背咗乘數表啫.....
作者: shirley73a 時間: 07-9-12 22:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bnene 時間: 07-9-14 12:03
原文章由 HCLAU 於 07-9-11 15:15 硐表 
昨天第一天正式上數學堂, 第一堂教下册書的"乘數".....
你們小二的小朋友, 學什麼呢???
我小兒子都是在學三位數!不過我暑假已叫他背了乘數表了。
以前大兒子小一的班主任命令他們要背好了乘數表才可以回校上P2的。
作者: 已刪除用戶 時間: 07-9-14 13:13
我個仔都係教緊三位加數,未開始教乘數,不過我由佢幼稚園高班開始就慢慢教佢背乘數表,而家佢已經識得計簡單既乘數,咁佢遲d學校教既時候就唔駛學得咁辛苦囉!
作者: amy625 時間: 07-9-14 13:31
囡囡今年都係二年班,現在也是教三位數,至於乘數將會在11月教,所以今年暑假以背識了乘數表。
我記得亞囝以前讀二年班的時候,在開學初補習社已要佢背好乘數表,到有天放學回家說老師要我們明天背識晒1-9的乘數表
,好彩一早背熟晒,所以現在的家長一d都唔易做。
作者: hui1206 時間: 07-9-14 20:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |