教育王國

標題: 馬鞍山主風小學 vs 宣道會台山陳元喜小學 [打印本頁]

作者: frangela    時間: 07-9-11 10:48     標題: 馬鞍山主風小學 vs 宣道會台山陳元喜小學

請問有沒有這兩間是學校的家長可給予意見。
作者: aiyaa    時間: 07-9-11 11:15

我自己本人就鍾意主風
可惜我囡囡入唔到話間學校
原文章由 frangela 於 07-9-11 10:48 硐表
請問有沒有這兩間是學校的家長可給予意見。

作者: floralee630    時間: 07-9-13 14:58

台山陳元喜很差,
千萬唔好比你的子女入,
入左好快學壞
作者: LazyBug    時間: 07-9-14 01:32


本人大女兒小二轉讀陳元喜小學, 感覺上至校長, 下至校工都十分和藹。老師對學生都很關顧, 我眼見學生都十分純品有禮。 二女今年都開在此校展開小一生活。

今年有四位老師得到行政長官教學成就獎~

個人認為若有很多壞學生都唔會有百份之五十幾入到英中~

本星期六(15.9.2007) 下午2-4:30有個親子同樂日, 有攤位遊戲, 通告說歡迎校外學生參加, 有時間可以實地視察, 總比「聽人說」好!  

主風是區內數一數二家長心儀的學校, 一定有它的長處, 但因沒有子女或親友就讀此校, 不便亂下評語。

雖則網絡為虛擬世界, 說話不用負責, 但亦要對得住天地良心。

現在開始, 應該陸續有open day, 花點時間去參觀多幾間





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5