教育王國
標題: 馬鞍山主風小學 vs 宣道會台山陳元喜小學 [打印本頁]
作者: frangela 時間: 07-9-11 10:48 標題: 馬鞍山主風小學 vs 宣道會台山陳元喜小學
請問有沒有這兩間是學校的家長可給予意見。
作者: aiyaa 時間: 07-9-11 11:15
我自己本人就鍾意主風
可惜我囡囡入唔到話間學校
原文章由 frangela 於 07-9-11 10:48 硐表 
請問有沒有這兩間是學校的家長可給予意見。
作者: floralee630 時間: 07-9-13 14:58
台山陳元喜很差,
千萬唔好比你的子女入,
入左好快學壞
作者: LazyBug 時間: 07-9-14 01:32
本人大女兒小二轉讀陳元喜小學, 感覺上至校長, 下至校工都十分和藹。老師對學生都很關顧, 我眼見學生都十分純品有禮。 二女今年都開在此校展開小一生活。
今年有四位老師得到行政長官教學成就獎~
個人認為若有很多壞學生都唔會有百份之五十幾入到英中~
本星期六(15.9.2007) 下午2-4:30有個親子同樂日, 有攤位遊戲, 通告說歡迎校外學生參加, 有時間可以實地視察, 總比「聽人說」好!
主風是區內數一數二家長心儀的學校, 一定有它的長處, 但因沒有子女或親友就讀此校, 不便亂下評語。
雖則網絡為虛擬世界, 說話不用負責, 但亦要對得住天地良心。
現在開始, 應該陸續有open day, 花點時間去參觀多幾間
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |