教育王國

標題: 車船津貼 [打印本頁]

作者: YingHin    時間: 07-9-10 10:54     標題: 車船津貼

小兒今年小一, 學校有冇得申請車船津貼, 定係要自己去民政處取form.
作者: claudi-mama    時間: 07-9-10 11:35

向學校索取申請表。

原文章由 YingHin 於 07-9-10 10:54 硐表
小兒今年小一, 學校有冇得申請車船津貼, 定係要自己去民政處取form.

作者: emonmama    時間: 07-9-10 12:31

原文章由 YingHin 於 07-9-10 10:54 硐表
小兒今年小一, 學校有冇得申請車船津貼, 定係要自己去民政處取form.


係呀...問小學攞form...填好左自己寄出...等批
作者: Hedy    時間: 07-9-10 12:54

Do u need to sumbit the total family income for approving the travel subsidary? If my son is studying in private primary school, can he apply also?
作者: YingHin    時間: 07-9-10 15:27

學校唔會個個比form咩, 問先有form, 奇怪...
作者: apple_lee    時間: 07-9-10 20:11

唔係喎, 阿囡話老師同佢哋講,如果要出去老師枱面取喎
作者: 200012    時間: 07-9-10 22:46

如是自行街外拿表,郵寄表時要交小童在該校就讀證明嗎?
作者: adatom    時間: 07-9-10 22:52

原文章由 YingHin 於 07-9-10 10:54 硐表
小兒今年小一, 學校有冇得申請車船津貼, 定係要自己去民政處取form.



請問怎樣才合資格申請"車船津貼"呢???
作者: 200012    時間: 07-9-11 17:12

原文章由 adatom 於 07-9-10 22:52 硐表



請問怎樣才合資格申請"車船津貼"呢???
計入息,人口,學校與家距離
作者: daisysiu    時間: 07-9-12 12:57     標題: 車船津貼及書薄津貼

我是上學生資助辦事處綱頁下載(表格,信封和回郵信封),有齊所有申請資料,填寫完後寄回學生資助辦事處,當收到時該處會有信通知已收到有關申請及申請編號,待批核後會寄回通知書,如通知獲取資助便需要交回通知信到貴子女的學校便可。
作者: 丁丁*    時間: 07-9-12 14:03

請問要提供所有資產資料嗎
如果阿爸有一筆退休金暫放我度, 只是托管的. 可以唔報嗎 因為都唔係我既


原文章由 daisysiu 於 07-9-12 12:57 硐表
我是上學生資助辦事處綱頁下載(表格,信封和回郵信封),有齊所有申請資料,填寫完後寄回學生資助辦事處,當收到時該處會有信通知已收到有關申請及申請編號,待批核後會寄回通知書,如通知獲取資助便需要交回通知信到貴子女 ...





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5