教育王國
標題: 車船津貼 [打印本頁]
作者: YingHin 時間: 07-9-10 10:54 標題: 車船津貼
小兒今年小一, 學校有冇得申請車船津貼, 定係要自己去民政處取form.
作者: claudi-mama 時間: 07-9-10 11:35
向學校索取申請表。
原文章由 YingHin 於 07-9-10 10:54 硐表 
小兒今年小一, 學校有冇得申請車船津貼, 定係要自己去民政處取form.
作者: emonmama 時間: 07-9-10 12:31

原文章由 YingHin 於 07-9-10 10:54 硐表 
小兒今年小一, 學校有冇得申請車船津貼, 定係要自己去民政處取form.
係呀...問小學攞form...填好左自己寄出...等批
作者: Hedy 時間: 07-9-10 12:54
Do u need to sumbit the total family income for approving the travel subsidary? If my son is studying in private primary school, can he apply also?
作者: YingHin 時間: 07-9-10 15:27
學校唔會個個比form咩, 問先有form, 奇怪...
作者: apple_lee 時間: 07-9-10 20:11
唔係喎, 阿囡話老師同佢哋講,如果要出去老師枱面取喎
作者: 200012 時間: 07-9-10 22:46
如是自行街外拿表,郵寄表時要交小童在該校就讀證明嗎?
作者: adatom 時間: 07-9-10 22:52
原文章由 YingHin 於 07-9-10 10:54 硐表 
小兒今年小一, 學校有冇得申請車船津貼, 定係要自己去民政處取form.
請問怎樣才合資格申請"車船津貼"呢???
作者: 200012 時間: 07-9-11 17:12
原文章由 adatom 於 07-9-10 22:52 硐表 
請問怎樣才合資格申請"車船津貼"呢???
計入息,人口,學校與家距離
作者: daisysiu 時間: 07-9-12 12:57 標題: 車船津貼及書薄津貼
我是上學生資助辦事處綱頁下載(表格,信封和回郵信封),有齊所有申請資料,填寫完後寄回學生資助辦事處,當收到時該處會有信通知已收到有關申請及申請編號,待批核後會寄回通知書,如通知獲取資助便需要交回通知信到貴子女的學校便可。
作者: 丁丁* 時間: 07-9-12 14:03
請問要提供所有資產資料嗎
如果阿爸有一筆退休金暫放我度, 只是托管的. 可以唔報嗎
因為都唔係我既
原文章由 daisysiu 於 07-9-12 12:57 硐表 
我是上學生資助辦事處綱頁下載(表格,信封和回郵信封),有齊所有申請資料,填寫完後寄回學生資助辦事處,當收到時該處會有信通知已收到有關申請及申請編號,待批核後會寄回通知書,如通知獲取資助便需要交回通知信到貴子女 ...
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |