教育王國

標題: $0 學費啓思 so far 都 ok [打印本頁]

作者: nefertiti    時間: 07-9-9 16:00     標題: $0 學費啓思 so far 都 ok

我嗰仔讀$0 學費啓思 so far 都 ok
有人有意見嗎?
作者: bwsyj01    時間: 07-9-9 16:04

原文章由 nefertiti 於 07-9-9 16:00 硐表
我嗰仔讀$0 學費啓思 so far 都 ok
有人有意見嗎?

請問是那一間啓思呀?
如伺何$0法呀?
作者: skyyoyobebe    時間: 07-9-10 02:45

我聽人講話租約問題,本來唔租比佢,後來又租返.......我想$0學費是想引返D學生!!
作者: CCheng    時間: 07-9-10 13:14

nefertiti,

請問你小朋友是那一個grade?

[ 本文章最後由 CCheng 於 07-9-10 13:15 編輯 ]
作者: nefertiti    時間: 07-9-25 01:03

我仔仔讀k1 校園在華景山莊
作者: kawai928    時間: 07-9-25 02:21

原文章由 bwsyj01 於 07-9-9 16:04 硐表

請問是那一間啓思呀?
如伺何$0法呀?


我都想知...???????
作者: nefertiti    時間: 07-10-9 00:29

學費10000,收學卷後唔洗加錢, 其他雜費私估跟其他啓思一樣




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5