教育王國
標題: $0 學費啓思 so far 都 ok [打印本頁]
作者: nefertiti 時間: 07-9-9 16:00 標題: $0 學費啓思 so far 都 ok
我嗰仔讀$0 學費啓思 so far 都 ok
有人有意見嗎?
作者: bwsyj01 時間: 07-9-9 16:04
原文章由 nefertiti 於 07-9-9 16:00 硐表 
我嗰仔讀$0 學費啓思 so far 都 ok
有人有意見嗎?
請問是那一間啓思呀?
如伺何$0法呀?
作者: skyyoyobebe 時間: 07-9-10 02:45
我聽人講話租約問題,本來唔租比佢,後來又租返.......我想$0學費是想引返D學生!!
作者: CCheng 時間: 07-9-10 13:14
nefertiti,
請問你小朋友是那一個grade?
[ 本文章最後由 CCheng 於 07-9-10 13:15 編輯 ]
作者: nefertiti 時間: 07-9-25 01:03
我仔仔讀k1 校園在華景山莊
作者: kawai928 時間: 07-9-25 02:21
原文章由 bwsyj01 於 07-9-9 16:04 硐表 
請問是那一間啓思呀?
如伺何$0法呀?
我都想知...???????
作者: nefertiti 時間: 07-10-9 00:29
學費10000,收學卷後唔洗加錢, 其他雜費私估跟其他啓思一樣
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |