教育王國

標題: 有冇聖母小學1A的家長入黎傾傾呀 [打印本頁]

作者: Hochingman    時間: 07-9-9 01:15     標題: 有冇聖母小學1A的家長入黎傾傾呀

大家快d入黎分享下啦
作者: qqueeniett    時間: 07-9-17 20:37

hello:你好呀,我想揀聖母小學明年給囡囡讀,開學巳半個月,可否說些校內情況給我知
作者: shirley1509    時間: 07-10-30 15:42


我個女都係 1 A 呀, 咁啱 ,





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5