教育王國
標題: 有冇聖母小學1A的家長入黎傾傾呀 [打印本頁]
作者: Hochingman 時間: 07-9-9 01:15 標題: 有冇聖母小學1A的家長入黎傾傾呀
大家快d入黎分享下啦
作者: qqueeniett 時間: 07-9-17 20:37
hello:你好呀,我想揀聖母小學明年給囡囡讀,開學巳半個月,可否說些校內情況給我知

作者: shirley1509 時間: 07-10-30 15:42
我個女都係 1 A 呀, 咁啱 ,
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |