教育王國
標題: 小一與幼兒園生活改變 [打印本頁]
作者: 雅雅 時間: 07-9-6 13:23 標題: 小一與幼兒園生活改變
我囡囡今年上小一, 覺得佢好可憐~
之前幼兒園有成班同學仔一齊講下玩下, 又有大肌肉玩, 放學仲會去公園玩玩, 有好多同學仔一齊玩的 ~
現在小學, 暫時未有新朋友 ( 同時學校有一半同學仔係英文人, 暫時溝通都係一個問題, 佢話同學仔問佢野, 佢都唔識答, 當然也冇大肌肉... 玩, 放學又冇公園去, 佢由暑假到現在已好耐冇玩過咁 ~
昨晚佢好似唔開心, 不過佢話係因為爸爸話佢, 唔關學校事, 希望佢快的有新朋友仔啦 ~
作者: 銘銘媽 時間: 07-9-6 15:40
希望你囡囡可以快D適應到啦. 我覺得女仔識新朋友仔好似難D 咁既, 男仔講打機, 講超人就會自然走埋一齊, 女仔好似無咩特別 TOPIC 可以令到佢地自己走埋一齊咁既. 
作者: tingchichi 時間: 07-9-6 16:11
學校有一半同學仔係英文人, 咁樣仲好啦. 好易玩熟咋.
Don't worry 喎
原文章由 雅雅 於 07-9-6 13:23 硐表 
我囡囡今年上小一, 覺得佢好可憐~
之前幼兒園有成班同學仔一齊講下玩下, 又有大肌肉玩, 放學仲會去公園玩玩, 有好多同學仔一齊玩的 ~
現在小學, 暫時未有新朋友 ( 同時學校有一半同學仔係英文人, 暫時溝通都係一個 ...
作者: branma 時間: 07-9-6 16:55 標題: AGREE!!
原文章由 銘銘媽 於 07-9-6 15:40 硐表 
希望你囡囡可以快D適應到啦. 我覺得女仔識新朋友仔好似難D 咁既, 男仔講打機, 講超人就會自然走埋一齊, 女仔好似無咩特別 TOPIC 可以令到佢地自己走埋一齊咁既.
...
銘銘媽、我好認同呀、亜仔今年升小―、首天巳識了新同學、哈哈―講NDS咪熟囉

作者: NeoMom 時間: 07-9-6 17:00
原文章由 雅雅 於 07-9-6 13:23 硐表 
我囡囡今年上小一, 覺得佢好可憐~
之前幼兒園有成班同學仔一齊講下玩下, 又有大肌肉玩, 放學仲會去公園玩玩, 有好多同學仔一齊玩的 ~
現在小學, 暫時未有新朋友 ( 同時學校有一半同學仔係英文人, 暫時溝通都係一個 ...
which school is she studying? So many english kids
作者: bigmonster 時間: 07-9-6 17:14
各位媽媽,我都覺得囡囡好不習慣,她很害羞,人地同佢講嘢都不噤答,何況那麼快有新朋友.她作天晚上話唔想返小學,不知她幾時才習慣新環境. 還有她的書包真的很重,真的沒有可能比一個未滿6歲的小朋友背著的.
現在還要自己去Toilet, eat lunch, clean mouth, 我忘記了自己小一的情況了. 我是在職媽媽,很辛苦呀!
作者: LilyLi 時間: 07-9-6 17:21
bigmonster,
never give up
原文章由 bigmonster 於 07-9-6 17:14 硐表 
各位媽媽,我都覺得囡囡好不習慣,她很害羞,人地同佢講嘢都不噤答,何況那麼快有新朋友.她作天晚上話唔想返小學,不知她幾時才習慣新環境. 還有她的書包真的很重,真的沒有可能比一個未滿6歲的小朋友背著的.
現在還要自己去Toilet, ...
作者: branma 時間: 07-9-6 17:33 標題: dont worry !!
原文章由 bigmonster 於 07-9-6 17:14 硐表 
各位媽媽,我都覺得囡囡好不習慣,她很害羞,人地同佢講嘢都不噤答,何況那麼快有新朋友.她作天晚上話唔想返小學,不知她幾時才習慣新環境. 還有她的書包真的很重,真的沒有可能比一個未滿6歲的小朋友背著的.
現在還要自己去Toilet, ...
小朋友總要成長架、我仔仔都係小―生!! dont worry
作者: Manky媽咪 時間: 07-9-6 17:53
亞女星期一返屋企巳講識到幾個同學仔了, 小息還同學仔一齊玩.
作者: GiCa 時間: 07-9-6 18:40
My daughter also said she has 3 x new best friend already, and she also said she love to go to this new school
(may be up to now not yet have homework, test, exam...etc
)
原文章由 Manky媽咪 於 07-9-6 17:53 硐表 
亞女星期一返屋企巳講識到幾個同學仔了, 小息還同學仔一齊玩.
作者: MOOYY 時間: 07-9-6 21:59
我仔仔上小一就沒有不習慣,不過我就覺得d課堂安排不太好,好似星期五就中,英,數,常,音,普通話都上齊,小一是否真的需要如此安排上課,又好似有一天的上課時間表是數,數,中,中,普,英,音,中;一日有四堂是中文堂,都唔明d學校是怎麼安排時間表的....:tongue:
作者: 肥嘟媽 時間: 07-9-6 23:04
我個女學校到星期五還是適應週,未正式上課
不過睇佢個時間表,每天的科目也不少,其中一天英默是連堂,默書點默兩堂???????

作者: Yingmom 時間: 07-9-7 10:01
亞囡都係讀小一,問佢學校生活,佢話小息會到走廊行下,見到相識的同學會兩個人一起手拖手咁行
...佢形容得好似遊蕩小女生一樣
。
作者: kerobobo 時間: 07-9-7 10:30
我個仔頭2日話好開心,但昨晚話普通話及英文堂聽唔明老師講咩,仲喊出來tim,老師雖然有講廣東話但少,又話老師講野同寫宇都好快,跟唔切,我話係ga啦,小學同幼稚園梗係差好遠,佢而家未慣者,唉,總之就煩啦,佢又話學校係課室唔比傾計,小息又剩係掛住食,未識到同學仔.
作者: 雅雅 時間: 07-9-7 13:27
原文章由 NeoMom 於 07-9-6 17:00 硐表 
which school is she studying? So many english kids
小女係土瓜灣一間新保良局直資小學就讀 ~ 呢個星期係適應週, 每日都係返上午, 下星期會正式上堂, 祝呀囡好快有新朋友仔 ~
作者: branma 時間: 07-9-7 14:19 標題: Dont Worry
原文章由 雅雅 於 07-9-7 13:27 硐表 
小女係土瓜灣一間新保良局直資小學就讀 ~ 呢個星期係適應週, 每日都係返上午, 下星期會正式上堂, 祝呀囡好快有新朋友仔 ~
dont worry, your daughter must meet many friend later

作者: bonha 時間: 07-9-8 18:25
我囡囡都係仲未識到新朋友
見到佢返學,小息都係一個人唔知做咩好咁,好心痛
希望佢快d有朋友仔就好喇
作者: YuYuMother 時間: 07-9-8 19:12
原文章由 bonha 於 07-9-8 18:25 硐表 
我囡囡都係仲未識到新朋友
見到佢返學,小息都係一個人唔知做咩好咁,好心痛
希望佢快d有朋友仔就好喇
小朋友好快適應到, 唔駛擔心......
作者: kirara 時間: 07-9-10 10:57
原文章由 銘銘媽 於 07-9-6 15:40 硐表 
希望你囡囡可以快D適應到啦. 我覺得女仔識新朋友仔好似難D 咁既, 男仔講打機, 講超人就會自然走埋一齊, 女仔好似無咩特別 TOPIC 可以令到佢地自己走埋一齊咁既.
...
hi! 我囝囝同我講叫我放多o的零食比佢, 初初仲鬧佢自己都食唔曬, 原來佢話可以請同學仔食, 食食o下就識到朋友仔啦!!唔使擔心wor....
你試o下個方法希望可以幫到囡囡啦!!
作者: bigmonster 時間: 07-9-10 11:53
Dear bonha,
我亞囡和你一樣, 重未有新朋友, 所以我見到你message我都有點心酸. 我囡囡說她是一個人在操場上吃小食, 沒有人跟她說話, 小息只有十分鐘, 太少了. 我今朝重提佢要開口認識新朋友, 但我知她一定不會, 因為她是一個十分怕羞的小女孩呀!
作者: CircleOne 時間: 07-9-11 01:52
我囝囝返學好開心,因有一半系同一幼稚園升上,小息佢掛住玩吾記得食零食,好彩佢同學請佢食少少。
吾好擔心,小朋友好快會適應。
作者: MOOYY 時間: 07-9-11 11:29
你地仲在適應週...我個仔下星期已經開始要黙書了
都唔知有無攪錯...已經不選名校啦....

作者: YongXin 時間: 07-9-11 11:41
唔好
, 功課黙書測考, 個個學生都要面對既, 同阿仔早點溫, 練多幾次, 專心讀書, 讀完有得玩, 有獎有罰, 比個正面同積極既印象他, 他才有心機面對十幾年既教育嘛.
原文章由 MOOYY 於 07-9-11 11:29 硐表 
你地仲在適應週...我個仔下星期已經開始要黙書了
都唔知有無攪錯...已經不選名校啦....
作者: iloveyoub4 時間: 07-9-11 11:43
我囡今個星期開始默tim啦
放鬆d唔洗驚
原文章由 MOOYY 於 07-9-11 11:29 硐表 
你地仲在適應週...我個仔下星期已經開始要黙書了
都唔知有無攪錯...已經不選名校啦....
作者: 甜芋 時間: 07-9-11 12:12
我屋企大少爺返小一返得好開心.有幾個新識0既朋友仔,小息時大家一齊分嘢食.睇佢返學似去大食會多d.
作者: YanYan0116 時間: 07-9-11 12:29
上星期, 是預備週, 第一天我問佢小息點過, 佢話坐底, 等夠鐘, 我當時都有D擔心; 雖然星期二之後有小朋友一齊玩, 囡囡又話掛住以前K3同學. 但整體上, 都係話開心嘅.
昨天同同學有小爭執, 有一位同學(K3的舊同學)話亞女"黑天使", 之前又欺騙亞女D比糖佢, 話琴日會請返亞女食克巧力, 點知無, 亞女就話呢個同學仔呃佢, 又話想轉校, 我都唔知應該點處理, 叫亞女同另外D同學玩, 又問亞女係咪話人先(亞女話無), 今朝我叫呢位小朋友唔好幫亞女起花名, 亞女會唔開心. 我知呢D問題一定有, 我都叫亞女唔好咁"小器".
希望亞女快D適應同快D識多D朋友仔, 亞女好怕羞又細膽.
[ 本文章最後由 YanYan0116 於 07-9-11 14:32 編輯 ]
作者: bigmonster 時間: 07-9-11 16:36
你地啲小朋友就好啦, 大部份都有幼稚園的old friend, 我亞囡就要慢慢適應了.
亞囡的老師已經話佢唔習中精神上課, 很多時都唔留心, 令人很擔心呀!
點算好呀!
重有, 初初開學有很多通告和錢要交, 一般小學已經那麼多事情要辦, 如果很有名的學校, 我真的不敢想像了! 亞囡已經教中文第二課的尾聲啦! 去得很快.
作者: YanYan0116 時間: 07-9-11 17:13
今朝湊亞女返到學, 見到有個小朋友攬住mummy喊, 原來仲未慣, 係學校時掛住daddy, mummy.
作者: tommy486 時間: 07-9-12 15:28
我琴日問個女識咗d新同學開唔開心,佢答我唔開心,因為見唔到k3同學,
k3d同學去咗何X東讀,所以我有d擔心
作者: 銘銘媽 時間: 07-9-12 16:00
亞仔病咗幾日, 佢上星期五到今個星期一都請咗病假, 擒日先返到學, 今朝一早起身, 話唔肯返學, 佢話成日要做功課, 無得玩, 書包又重, 唔返學, 今朝真係有d 不知所操, 結果佢返學遲到.
我擒晚放工返到去, 佢都未做過功課, 可以以前幼兒園會喺學校做哂功課先放學, 咁返到屋企可以即刻玩, 我已經同佢 set 時間表, 俾佢休息咗一陣, 同埋食茶點, 等佢鬆一鬆先開工, 點知佢都仲係咁樣.
我今朝同佢講咗, 其實唔唔算太多功課, 只要佢肯專心d, 做哂功課, 就好快有得玩, 希望佢今日放咗學真係乖乖做哂d 功課, 等我返去 check 啦.
作者: YanYan0116 時間: 07-9-12 22:53
原文章由 tommy486 於 07-9-12 15:28 硐表 
我琴日問個女識咗d新同學開唔開心,佢答我唔開心,因為見唔到k3同學,
k3d同學去咗何X東讀,所以我有d擔心
你係屯門人?
作者: tommy486 時間: 07-9-13 00:09
你係屯門人? [/quote]
係呀!!!
作者: Kanax 時間: 07-9-13 15:57
我個仔都仲係適應週,下星期就食埋飯至放學 (學食飯規矩)。
囝囝無幼稚園同學同班,不過一放小息,佢地就一齊攞d小食出黎食,所以都識左同組嘅同學(佢地係4人一組)。
上星期派書,佢要孭22本書返屋企,大人都覺得好重,好彩我囝囝搭校車,都唔係攞好遠,同埋我個仔比較高,較為大力,我真係想像唔到一般小朋友點攞?唔俾d書壓扁至怪!
我個仔就適應得幾好,反而我有好多野唔知點同佢預備!
作者: sai1031 時間: 07-9-13 19:54
原文章由 bigmonster 於 07-9-6 17:14 硐表 
各位媽媽,我都覺得囡囡好不習慣,她很害羞,人地同佢講嘢都不噤答,何況那麼快有新朋友.她作天晚上話唔想返小學,不知她幾時才習慣新環境. 還有她的書包真的很重,真的沒有可能比一個未滿6歲的小朋友背著的.
現在還要自己去Toilet, ...
bigmonster:
你試下比D小食佢小息吃,我囝囝好鍾意小息,
可以同同學一齊分享,佢地已經好多老友記.
話仲開心過幼稚園.

作者: sai1031 時間: 07-9-13 19:56
原文章由 Kanax 於 07-9-13 15:57 硐表 
我個仔都仲係適應週,下星期就食埋飯至放學 (學食飯規矩)。
囝囝無幼稚園同學同班,不過一放小息,佢地就一齊攞d小食出黎食,所以都識左同組嘅同學(佢地係4人一組)。
上星期派書,佢要孭22本書返屋企,大人都覺得好重,好彩我囝 ...
:) :) :) :) :)
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |