教育王國

標題: 馬鞍山小學 [打印本頁]

作者: 大B細B    時間: 07-9-5 23:53     標題: 馬鞍山小學

bb今年高班, 下年升小學, 對於選擇學校, 十分頭癢, 請問有無媽咪知道馬鞍山張啟晴小學的教育方法如何,可以與那間中學有聯繫, 另外張烜昌小學又如何.
作者: ktmama    時間: 07-9-6 08:37

莊啟程聽人講幾好, 只喺無千禧校舍.  張烜昌小學喺一條龍小學, 可直上陳震夏中學




原文章由 大B細B 於 07-9-5 23:53 硐表
bb今年高班, 下年升小學, 對於選擇學校, 十分頭癢, 請問有無媽咪知道馬鞍山張啟晴小學的教育方法如何,可以與那間中學有聯繫, 另外張烜昌小學又如何.





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5