教育王國
標題: 馬鞍山小學 [打印本頁]
作者: 大B細B 時間: 07-9-5 23:53 標題: 馬鞍山小學
bb今年高班, 下年升小學, 對於選擇學校, 十分頭癢, 請問有無媽咪知道馬鞍山張啟晴小學的教育方法如何,可以與那間中學有聯繫, 另外張烜昌小學又如何.
作者: ktmama 時間: 07-9-6 08:37
莊啟程聽人講幾好, 只喺無千禧校舍. 張烜昌小學喺一條龍小學, 可直上陳震夏中學
原文章由 大B細B 於 07-9-5 23:53 硐表 
bb今年高班, 下年升小學, 對於選擇學校, 十分頭癢, 請問有無媽咪知道馬鞍山張啟晴小學的教育方法如何,可以與那間中學有聯繫, 另外張烜昌小學又如何.
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |