教育王國

標題: 請問你地d舊書點處理? [打印本頁]

作者: sau2005    時間: 07-9-5 17:42     標題: 請問你地d舊書點處理?

有d仲好新,掉左去又好浪費,有冇地方收集呢d舊書呢?保良局收唔收呢?
作者: Odin    時間: 07-9-5 18:37

你可以先打聽一些收買舊書的書店,嘗試把舊書賣掉;如果嫌麻煩,可以把舊書放到一些舊書回收的慈善團體收集箱,例如宣明會每都有搞舊書回收義賣,近年都是與JUSCO(吉之島)合作,詳細你可看看以下連結:
http://www.jusco.com.hk/chi/pdf/Poster_20070630.pdf

原文章由 sau2005 於 2007/9/5 17:42 硐表
有d仲好新,掉左去又好浪費,有冇地方收集呢d舊書呢?保良局收唔收呢?





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5