教育王國
標題: 保母車好貴 [打印本頁]
作者: berylberyl 時間: 07-9-5 16:44 標題: 保母車好貴
保母車司機等真係星期一返學, 之前星期四晚10點先打比我, 我見成個暑假無司機打電話, 我咪等到最後一個星期一打返學校問囉, 離哂大譜, 同埋啲校車費都幾貴, 由荃灣出發都成900蚊, 真係玩獨市, 迫你貴都無得選, 唔通自己送返學, 我個到就係要轉幾程車先返到學校, 無法, 問單程, 嘩, 又要600蚊, 食人唔吐骨
作者: BillieBug 時間: 07-9-6 14:26 標題: 車費
我仔幼稚園個架保母車(學校推薦)仲離譜,由灣仔屋企去中環幼稚園,坐的士都係17.8蚊, 但佢竟然收800蚊,當我地家長係水魚,我唯有改坐的士,以示抗議!

作者: pmamylee 時間: 07-9-6 14:41
由藍田到灣仔,要1500元.
作者: SandyWu 時間: 07-9-6 15:30
藍田去中環會唔會仲"金"
點解會kum貴,我以為$1000以內可以tim
作者: pmamylee 時間: 07-9-6 16:20
好少車走過海綫,佢地仲唔㩒住嚟搶咩
原文章由 SandyWu 於 07-9-6 15:30 硐表 
藍田去中環會唔會仲"金"
點解會kum貴,我以為$1000以內可以tim
作者: berylberyl 時間: 07-9-6 16:42
原文章由 BillieBug 於 07-9-6 14:26 硐表 
我仔幼稚園個架保母車(學校推薦)仲離譜,由灣仔屋企去中環幼稚園,坐的士都係17.8蚊, 但佢竟然收800蚊,當我地家長係水魚,我唯有改坐的士,以示抗議!
...
支持你, 唔好幫襯佢地
作者: berylberyl 時間: 07-9-6 16:44
原文章由 pmamylee 於 07-9-6 14:41 硐表 
由藍田到灣仔,要1500元.
嘩好離譜, 收咁貴, 知我地無其他選擇, 其實我地家長們可唔可以向教局反映等佢地監管吓
作者: 麟媽媽 時間: 07-9-6 16:49
未算呀,將軍澳出灣仔$1800 呀!
原文章由 berylberyl 於 07-9-6 16:44 硐表 
嘩好離譜, 收咁貴, 知我地無其他選擇, 其實我地家長們可唔可以向教局反映等佢地監管吓
作者: tamama2007 時間: 07-9-10 16:55
berylberyl
請問由荃灣去邊度
有冇校車?
我要選小學
車程及校車都是考慮因素
請指教
作者: 200012 時間: 07-9-10 18:03
原文章由 berylberyl 於 07-9-5 16:44 硐表 
保母車司機等真係星期一返學, 之前星期四晚10點先打比我, 我見成個暑假無司機打電話, 我咪等到最後一個星期一打返學校問囉, 離哂大譜, 同埋啲校車費都幾貴, 由荃灣出發都成900蚊, 真係玩獨市, 迫你貴都無得選, 唔通 ...
我荃灣出太子$827,算吾算貴吾貴
作者: berylberyl 時間: 07-9-11 13:22
原文章由 200012 於 07-9-10 18:03 硐表 
我荃灣出太子$827,算吾算貴吾貴
如果照大家現在所交車費黎睇就差唔多, 但當然對於正常價, 個個都貴, 仲係貴好多個種
作者: aiyaa 時間: 07-9-11 16:18
西沙路去馬鞍山要 $850
坐巴士都係3-4個字咋
一程唔使轉車
唉!
兩公婆都要返工....冇計啦
作者: shsh3 時間: 07-9-11 16:59 標題: 車費
我的細女, 由將軍澳去九龍塘, $900 我都己經覺得很貴,
因上年大女由將軍澳去九龍塘, 都只是$8xx, 不大記得是多少,
原文章由 BillieBug 於 07-9-6 14:26 硐表 
我仔幼稚園個架保母車(學校推薦)仲離譜,由灣仔屋企去中環幼稚園,坐的士都係17.8蚊, 但佢竟然收800蚊,當我地家長係水魚,我唯有改坐的士,以示抗議!
...
作者: bbqueen 時間: 07-9-11 22:37
大車定細車, 有冇 褓母 ga?
原文章由 麟媽媽 於 07-9-6 16:49 硐表 
未算呀,將軍澳出灣仔$1800 呀!
作者: YongXin 時間: 07-9-11 23:33
路程0甘遠就百百声。
我跑馬地去跑馬地,净车程5分鐘(加埋上上落落,兜来兜去接其他学生,都係10分鐘到),都要成300呀!
以前幼稚园,又係跑馬地去跑馬地,净车程3分鐘,又要250,我仲係座单程。
我0甘樣想,一来我無選擇,二来人地安全送到小朋友来回学校屋企,钱係要比人赚既,如果得个平字但係又唔放心,赞0罗来搅。
作者: fishmum 時間: 07-9-12 09:09
我亞女荃灣出九龍塘,同你差唔多。OK啦!最緊要可靠。
原文章由 200012 於 07-9-10 18:03 硐表 
我荃灣出太子$827,算吾算貴吾貴
作者: gillian19 時間: 07-9-12 10:04
我女中環碼頭去堅道要420!:tongue: :tongue: :tongue: :tongue:

作者: antsusanna 時間: 07-9-12 10:51 標題: Private school bus from HK to Kowloon
Anybody looking for school bus from
HK East to Kowloon side? I want to
form a pool as the one which my child
is taking are not good. The bus
is old and not very reliable.
Pls pm me if any one is interested.
作者: 朱古力 時間: 07-9-12 12:36
aiyaa,
我由烏溪沙去馬鞍山都要收$6xx,所以我情願自己帶囝囝返學,搭馬鐵,囝囝都係收$1.8,慳好多。
不過你就唔到返工就真係無辦法。
原文章由 aiyaa 於 07-9-11 16:18 硐表 
西沙路去馬鞍山要 $850
坐巴士都係3-4個字咋
一程唔使轉車
唉!
兩公婆都要返工....冇計啦
作者: Kittymummy 時間: 07-9-12 13:10
請問係一個月定係一季?
作者: berylberyl 時間: 07-9-12 22:44
原文章由 gillian19 於 07-9-12 10:04 硐表 
我女中環碼頭去堅道要420!:tongue: :tongue: :tongue: :tongue:
唔係嘛, 好近喎
作者: Inmami 時間: 07-9-13 00:05
車費以每個月計.
原文章由 Kittymummy 於 07-9-12 13:10 硐表 
請問係一個月定係一季?
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |