教育王國
標題:
有無小朋友讀 **神召會第一小學**
[打印本頁]
作者:
AAma
時間:
07-9-5 16:15
標題:
有無小朋友讀 **神召會第一小學**
上網睇, 好似幾好, 超小班教學, 1:14.
請問有無家長可以分享下??
作者:
dleelm
時間:
07-9-5 17:43
有無網址? 邊區? 師生比例咁少幾好喎.
歡迎光臨 教育王國 (/)
Powered by Discuz! X1.5