教育王國

標題: 有無小朋友讀 **神召會第一小學** [打印本頁]

作者: AAma    時間: 07-9-5 16:15     標題: 有無小朋友讀 **神召會第一小學**

上網睇, 好似幾好, 超小班教學, 1:14.
請問有無家長可以分享下??
作者: dleelm    時間: 07-9-5 17:43

有無網址? 邊區? 師生比例咁少幾好喎.




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5