教育王國
標題: 之前係灣仔&沙田做東華小學校長的馮育X女士好唔好?? [打印本頁]
作者: ling0323 時間: 07-9-5 15:59 標題: 之前係灣仔&沙田做東華小學校長的馮育X女士好唔好??
有冇人知道東華小學個校長好唔好??
佢而家調左黎上水間東華做校長,
原本果個就比人調左去將軍澳,
佢地好似換得好急..暑期寄信黎通知家長..
8月尾去開家長會,班高層話...
原本果個因為佢份人工應該係去做大型學校的薪金,
但而家上水呢間因為縮班,屬中型學校,所以要調走佢...
而新黎呢位都好勁架喎~~
做過2間小學,都有10年做校長的經驗..
而且,而家做校長要領牌,佢就係負責批核新任校長的資格,
佢仲係中大的.........................(忘記哂!!)
所以佢會參觀好多學校............!!!
以上所講的,全部都是高層&校長在家長會講的!
唔知真唔真??有冇家長可以講多D比我知呢??唔該哂!
[ 本文章最後由 ling0323 於 07-9-5 21:50 編輯 ]
作者: baby.com.hk 時間: 07-9-7 17:39
馮育意校長是東華三院最有名氣的校長。在灣仔區做名校校長一段時間。現專名門為東華縮班學校起死回生。
之前在沙田的一間由被殺邊緣,領導至收足學生。
由馮校長領導的學校不會差,放心。
作者: ling0323 時間: 07-9-7 19:15
oic..原來係咁,謝謝!!原文章由 baby.com.hk 於 07-9-7 17:39 硐表 
馮育意校長是東華三院最有名氣的校長。在灣仔區做名校校長一段時間。現專名門為東華縮班學校起死回生。
之前在沙田的一間由被殺邊緣,領導至收足學生。
由馮校長領導的學校不會差,放心。 ...
作者: raccoon_dog 時間: 07-9-7 20:30
呢位校長好好架!好親切.
好多家長都好鐘意佢.
係東華好出名.
作者: adaleung0716 時間: 07-9-10 18:54
這個校長好nice ka
我個仔就係她在沙田個間小學讀的....
她的記性好好..差不多個個小朋友(p.!-p.6)的名都記得
好 friendly的一個校長,不會有隔膜....
作者: ling0323 時間: 07-9-13 20:02
太好..可以放心!!thank!!
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |