教育王國

標題: 考小一係唔係一定要為小朋友做個靚靚profile? [打印本頁]

作者: eileenycm    時間: 07-9-5 00:07     標題: 考小一係唔係一定要為小朋友做個靚靚profile?

當小孩準備考小一時,都會為孩子做一份profile,其實有不少的家長
都會為呢份profile好頭痛,唔知點様埋手....,又要為咗考小一,不停地幫小朋友報讀不同的課程,考不同的証書,其實我覺得既然每間小學都會採取面試形式跟小朋友見面,一份簡單嘅resume,幼稚園成績表,加上面試時嘅表現已經足夠.  

一份精美嘅profile跟本一定係由家長全程製造.  跟本反映唔到小朋友任何野.  為何要揾家長嚟搞? 如果一間學校係好著重呢份profile造得好唔好,因為計算是否取錄小朋友的話,我覺得呢間學校唔讀
都'吧'

至於Cert. 方面, 為何又要一個四.五嘅小孩,放棄休息,遊戲嘅時間,
每個星期不停的去學呢樣學果樣?參加面試班.......如果唔係為咗張cert./考試的話,佢地跟本唔會咁辛苦.  其實父母帶住小朋友到處學,自己都好辛苦,何況係一個小朋友?  想小朋友讀到一間好嘅學校,是否一定要這樣做?

小朋友考小一,好多學校都要接見家長,如果係為咗進一步了解小朋友係一件好事,但係好多嘅學校係考返家長學校是什麼理念,對學校
認識是否深入,媽媽是否全職媽咪等等......

我覺得小朋友升讀小一比大人揾工做更難.  不如將做profile時間,小朋友為攞cert./考試時間,家長為面試準備嘅時間用作陪同小朋友閱讀,講故事或其他親子活動不是更好.
作者: Papa2000    時間: 07-9-5 10:25



原文章由 eileenycm 於 07-9-5 00:07 硐表
當小孩準備考小一時,都會為孩子做一份profile,其實有不少的家長
都會為呢份profile好頭痛,唔知點様埋手....,又要為咗考小一,不停地幫小朋友報讀不同的課程,考不同的証書,其實我覺得既然每間小學都會採取面試形式跟小 ...

作者: G-Ma    時間: 07-9-5 14:47

道理大家都明白, 只是現實如此, 作為家長為了讓小朋友入讀心儀小學還是要做, 無可奈何.:cry:

原文章由 eileenycm 於 07-9-5 00:07 發表
當小孩準備考小一時,都會為孩子做一份profile,其實有不少的家長
都會為呢份profile好頭痛,唔知點様埋手....,又要為咗考小一,不停地幫小朋友報讀不同的課程,考不同的証書,其實我覺得既然每間小學都會採取面試形式跟小 ...

作者: traeh    時間: 07-9-5 15:36

Profile係用來補報名表之不足,唔駛花巧,present到你最想學校知道、但報名表上又表達唔到的aspect就夠。學校都係視之為進一步參考資料。

面試班就真係唔駛上,我識的朋友仔女無上面試班,都考上心儀小學。

乜班物班就視乎你小朋友興趣啦,佢有興趣,上又無妨,無興趣迫就無謂。唔係一定話上課外班,就叫辛苦。

我又覺得學校問返家長,對學校認識多少都合理。如果父母都唔認同間學校的理念,甚至對學校一無所知,咁為乜咁辛苦去報名面試,要送細路入去讀?

原文章由 G-Ma 於 07-9-5 14:47 發表
道理大家都明白, 只是現實如此, 作為家長為了讓小朋友入讀心儀小學還是要做, 無可奈何.:cry:

作者: eileenycm    時間: 07-9-5 23:25

如果小朋友真係有興趣的話,比他們參加一些課外活動當然係冇問題,但係我見到好多家長幫d小朋友報了不少的項目,如每天除返學時間,每日都要學最少一樣的課外活動,星期六就更加唔駛講啦,排到一個接一,我仲見到我囝囝間學校有d家長為了小朋友去上興趣而時常早退,你地話佢地辛唔辛呀?只不過因為小朋友實在太細,佢地唔知咩叫做辛苦.

原文章由 traeh 於 07-9-5 15:36 硐表
Profile係用來補報名表之不足,唔駛花巧,present到你最想學校知道、但報名表上又表達唔到的aspect就夠。學校都係視之為進一步參考資料。

面試班就真係唔駛上,我識的朋友仔女無上面試班,都考上心儀小學。

乜班物班就視乎 ...

作者: rleung    時間: 07-9-6 10:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: eileenycm    時間: 07-9-6 23:16

Totally agreed.

原文章由 rleung 於 07-9-6 10:02 硐表
我覺得個profile都唔需要放太多cert.而事實上一個K3學生可以放到D乜CERT喎????.

相信放D家庭照.比學校知道父母愛仔女.仔女在愛既家庭生活.對學生未來學習更有幫助啦. ...

作者: Sindy    時間: 07-9-7 00:36

為上興趣班唔返學都有呀.....
原文章由 eileenycm 於 07-9-5 23:25 硐表
如果小朋友真係有興趣的話,比他們參加一些課外活動當然係冇問題,但係我見到好多家長幫d小朋友報了不少的項目,如每天除返學時間,每日都要學最少一樣的課外活動,星期六就更加唔駛講啦,排到一個接一個,我仲見到我囝囝間 ...





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5