教育王國

標題: 灣仔聖若瑟小學 [打印本頁]

作者: hyto    時間: 07-9-4 21:35     標題: 灣仔聖若瑟小學

之前聽說讀灣仔聖若小學既附屬幼稚園入讀ST.JOE 小既機會會大D.
但ST.JOE幼稚園將辦最後一屆,請問哪還有一間幼稚園有較大機會?
或者,哪一間幼稚園好,可作推介?

十萬分感謝!

[ 本文章最後由 hyto 於 07-9-4 22:12 編輯 ]
作者: chansm8    時間: 07-9-5 13:20

現時以採用了統一派位, 基本上讀那幼稚園都是一樣, 但要在本區, 另一方法是扣門.


原文章由 hyto 於 07-9-4 21:35 發表
之前聽說讀灣仔聖若瑟小學既附屬幼稚園入讀ST.JOE 小既機會會大D.
但ST.JOE幼稚園將辦最後一屆,請問哪還有一間幼稚園有較大機會?
或者,哪一間幼稚園好,可作推介?

十萬分感謝! ...

作者: hyto    時間: 07-9-5 13:27

Thank you, Chansm8.

哪一間幼稚園好,可作推介?

Billion Thanks!!!
作者: BillieBug    時間: 07-9-6 14:42

".........ST.JOE幼稚園將辦最後一屆? "

係真唔係呀?
作者: hyto    時間: 07-9-6 22:09

原文章由 BillieBug 於 07-9-6 14:42 硐表
".........ST.JOE幼稚園將辦最後一屆? "

係真唔係呀?


我係聽人說既,我都係望唔係真架!




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5