教育王國
標題: 灣仔聖若瑟小學 [打印本頁]
作者: hyto 時間: 07-9-4 21:35 標題: 灣仔聖若瑟小學
之前聽說讀灣仔聖若瑟小學既附屬幼稚園入讀ST.JOE 小既機會會大D.
但ST.JOE幼稚園將辦最後一屆,請問哪還有一間幼稚園有較大機會?
或者,哪一間幼稚園好,可作推介?
十萬分感謝!
[ 本文章最後由 hyto 於 07-9-4 22:12 編輯 ]
作者: chansm8 時間: 07-9-5 13:20
現時以採用了統一派位, 基本上讀那幼稚園都是一樣, 但要在本區, 另一方法是扣門.
原文章由 hyto 於 07-9-4 21:35 發表 
之前聽說讀灣仔聖若瑟小學既附屬幼稚園入讀ST.JOE 小既機會會大D.
但ST.JOE幼稚園將辦最後一屆,請問哪還有一間幼稚園有較大機會?
或者,哪一間幼稚園好,可作推介?
十萬分感謝! ...
作者: hyto 時間: 07-9-5 13:27
Thank you, Chansm8.
哪一間幼稚園好,可作推介?
Billion Thanks!!!
作者: BillieBug 時間: 07-9-6 14:42
".........ST.JOE幼稚園將辦最後一屆? "
係真唔係呀?
作者: hyto 時間: 07-9-6 22:09
原文章由 BillieBug 於 07-9-6 14:42 硐表 
".........ST.JOE幼稚園將辦最後一屆? "
係真唔係呀?
我係聽人說既,我都係望唔係真架!
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |