教育王國
標題: 保母車--西環去荃灣(浸聯) [打印本頁]
作者: katherine2008 時間: 07-9-4 20:50 標題: 保母車--西環去荃灣(浸聯)
請各位靚媽咪:
請問有無保母車由西環去荃灣(浸聯) , 請各位靚媽咪報料. 謝謝!!
作者: YanYan0116 時間: 07-9-4 23:36
原文章由 katherine2008 於 07-9-4 20:50 硐表 
請各位靚媽咪:
請問有無保母車由西環去荃灣(浸聯) , 請各位靚媽咪報料. 謝謝!!
我只是好奇問, 中西區有好多好學校, 雖然浸聯都係好, 點解要去到咁遠讀呀, 只聽過荃灣去港島返學, 調轉真係未聽過.
作者: 200012 時間: 07-9-5 06:56
原文章由 YanYan0116 於 07-9-4 23:36 硐表 
我只是好奇問, 中西區有好多好學校, 雖然浸聯都係好, 點解要去到咁遠讀呀, 只聽過荃灣去港島返學, 調轉真係未聽過.
ME TOO!!!!!!!!!!
作者: katherine2008 時間: 07-9-5 20:30 標題: 西環去浸聯返學
原文章由 200012 於 07-9-5 06:56 硐表 
ME TOO!!!!!!!!!!
這個故事好長編. 又要活動教學. 又要唔洗交學費.
浸聯符合條. 但都好奇怪的故事!
我講大家都好難明!
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |