教育王國
標題: 民小問題 -- URGENT!!! [打印本頁]
作者: chingb82 時間: 07-9-3 19:04 標題: 民小問題 -- URGENT!!!
各位媽咪,
請問有沒有人知道如果報考其他私校,民生會否取消民小個位呢?我囝囝今年K3,08年升上小學,好想保留民小個位,但又想試下其他學校,因為想找間更好的,希望能夠告訴我吧!謝謝!
作者: citylady 時間: 07-9-3 19:56
我知道如你等政府派位學校是不會留位,所以亞女都沒有派位。如要交二千幾学費也有其它選擇。
作者: hinma_38 時間: 07-9-4 00:48
原文章由 chingb82 於 07-9-3 19:04 硐表 
各位媽咪,
請問有沒有人知道如果報考其他私校,民生會否取消民小個位呢?我囝囝今年K3,08年升上小學,好想保留民小個位,但又想試下其他學校,因為想找間更好的,希望能夠告訴我吧!謝謝!
...
chingb82,
我囝剛讀完民生k3. 妳可以考其它私校,民生學位照留番先,因為一開學學校會發通告,問留唔留位,當然選擇留啦.之後,妳可以
1. 考私校,因為報幾多間都得
2. 參加自行收生(即係計分九月呢次), 抽到好學校咪唔需要留位啦, 教署會寄信問你讀邊間.
3. 考直資小學,入到間好既直資, 教署都會寄信問你讀邊間
但千萬千萬不要參加統一派位呀,因為教署會通知學校妳已參加統一派位,民生會馬上取消妳個位.求佢都無用. 至於最後一步等到明年july去心儀小學扣門, 最後一擊.
上述是我這一年既經歷. 都幾無奈同辛苦. 好彩最後都扣到間心儀小學,不過足足愁左一年. anyway, good luck. 
作者: chingb82 時間: 07-9-5 21:27 標題: 民小問題 -- URGENT!!!
好多謝你們的回覆,可以解決我的問題...我可以放心去報考其他私小和直資學校
: .
原文章由 hinma_38 於 07-9-4 01:48 硐表 
chingb82,
我囝剛讀完民生k3. 妳可以考其它私校,民生學位照留番先,因為一開學學校會發通告,問留唔留位,當然選擇留啦.之後,妳可以
1. 考私校,因為報幾多間都得
2. 參加自行收生(即係計分九月呢次), 抽到好學校咪唔需要留位啦, 教署會寄 ...
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |