教育王國

標題: 民小問題 -- URGENT!!! [打印本頁]

作者: chingb82    時間: 07-9-3 19:04     標題: 民小問題 -- URGENT!!!

各位媽咪,

請問有沒有人知道如果報考其他私校,民生會否取消民小個位呢?我囝囝今年K3,08年升上小學,好想保留民小個位,但又想試下其他學校,因為想找間更好的,希望能夠告訴我吧!謝謝!
作者: citylady    時間: 07-9-3 19:56

我知道如你等政府派位學校是不會留位,所以亞女都沒有派位。如要交二千幾学費也有其它選擇。
作者: hinma_38    時間: 07-9-4 00:48

原文章由 chingb82 於 07-9-3 19:04 硐表
各位媽咪,

請問有沒有人知道如果報考其他私校,民生會否取消民小個位呢?我囝囝今年K3,08年升上小學,好想保留民小個位,但又想試下其他學校,因為想找間更好的,希望能夠告訴我吧!謝謝! ...


chingb82,

我囝剛讀完民生k3. 妳可以考其它私校,民生學位照留番先,因為一開學學校會發通告,問留唔留位,當然選擇留啦.之後,妳可以
1. 考私校,因為報幾多間都得
2. 參加自行收生(即係計分九月呢次), 抽到好學校咪唔需要留位啦, 教署會寄信問你讀邊間.
3. 考直資小學,入到間好既直資, 教署都會寄信問你讀邊間

但千萬千萬不要參加統一派位呀,因為教署會通知學校妳已參加統一派位,民生會馬上取消妳個位.求佢都無用. 至於最後一步等到明年july去心儀小學扣門, 最後一擊.

上述是我這一年既經歷. 都幾無奈同辛苦. 好彩最後都扣到間心儀小學,不過足足愁左一年.  anyway,   good luck.

 
作者: chingb82    時間: 07-9-5 21:27     標題: 民小問題 -- URGENT!!!

好多謝你們的回覆,可以解決我的問題...我可以放心去報考其他私小和直資學校: .


原文章由 hinma_38 於 07-9-4 01:48 硐表


chingb82,

我囝剛讀完民生k3. 妳可以考其它私校,民生學位照留番先,因為一開學學校會發通告,問留唔留位,當然選擇留啦.之後,妳可以
1. 考私校,因為報幾多間都得
2. 參加自行收生(即係計分九月呢次), 抽到好學校咪唔需要留位啦, 教署會寄 ...





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5