教育王國

標題: St. Margaret Co-Educational English Secondary and Primary School - P1 2007 [打印本頁]

作者: gordon    時間: 07-9-3 15:48     標題: St. Margaret Co-Educational English Secondary and Primary School - P1 2007

Which Kindergarten do you kid study in?
作者: catcatmom    時間: 07-9-3 17:36

Interview 的時候用全英文,只要小朋友d英文達標就ok!
你去小學一覽,再入區深水步,佢地家長好helpful, 你可以問問佢地小朋友讀邊幼稚園.
今個星期六 9月8日有一個說明會,上午英文說明會,下午中文,可以去睇下.記住要上學校web報名先.
今年有一個祟真國際部插班入了p1/2? 聽聞學之園幼稚園,會直接派這間學校的表格比d學生.St margaret 學校既英語環境很好,現時d家長回應都很好, 音樂,pe,美術,宗教都係用英文,老師大部份係abc or 以英文為母語.之前佢好新,唔係甘多家長想做白老鼠, e+開了一段時間,好多家長都話佢好,多人考, 聽聞學校先會取錄一些英文本身已經很好既小朋友.
作者: G-Ma    時間: 07-9-3 20:11

其實學校無特別鍾意收邊間幼稚園, 主要都係睇小朋友英語能力同其他方面符唔符合學校要求.

原文章由 catcatmom 於 07-9-3 17:36 硐表
Interview 的時候用全英文,只要小朋友d英文達標就ok!
你去小學一覽,再入區深水步,佢地家長好helpful, 你可以問問佢地小朋友讀邊幼稚園.
今個星期六 9月8日有一個說明會,上午英文說明會,下午中文,可以去睇下.記住要上 ...





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5