教育王國
標題: 交小一入學表格 [打印本頁]
作者: samueljoy 時間: 07-9-3 12:42 標題: 交小一入學表格
想請問各位,因為本人之兒子08年入讀小一,我已取了屯門一間直資學校之入學表格,想問下如果交入學表之外,是否要加其他文件呢?
作者: emiluihk 時間: 07-9-4 15:24
最好就預準埋Portfolio , 好多直資都會收架,
BUT 記得打聽清楚有無頁數限制喎, 好似有D
有限架 ... 同埋打去學校問吓就最直截了當
作者: anna_gigi 時間: 07-9-4 15:28
原文章由 emiluihk 於 07-9-4 15:24 硐表 
最好就預準埋Portfolio , 好多直資都會收架,
BUT 記得打聽清楚有無頁數限制喎, 好似有D
有限架 ... 同埋打去學校問吓就最直截了當
Hi emiluihk
我又番來啦,點呀,你個囡囡上小一慣唔慣
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |