教育王國

標題: 交小一入學表格 [打印本頁]

作者: samueljoy    時間: 07-9-3 12:42     標題: 交小一入學表格

想請問各位,因為本人之兒子08年入讀小一,我已取了屯門一間直資學校之入學表格,想問下如果交入學表之外,是否要加其他文件呢?
作者: emiluihk    時間: 07-9-4 15:24

最好就預準埋Portfolio , 好多直資都會收架,
BUT 記得打聽清楚有無頁數限制喎, 好似有D
有限架 ... 同埋打去學校問吓就最直截了當
作者: anna_gigi    時間: 07-9-4 15:28

原文章由 emiluihk 於 07-9-4 15:24 硐表
最好就預準埋Portfolio , 好多直資都會收架,
BUT 記得打聽清楚有無頁數限制喎, 好似有D
有限架 ... 同埋打去學校問吓就最直截了當

Hi emiluihk
我又番來啦,點呀,你個囡囡上小一慣唔慣




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5