教育王國
標題: 第1日返學, 是否已經有校車坐 [打印本頁]
作者: christina 時間: 07-9-2 10:51 標題: 第1日返學, 是否已經有校車坐
我問過校車公司, 佢話有, 但第1日唔知學校情況, 話可能會遲回程
作者: 已刪除用戶 時間: 07-9-2 14:02
預左架喇........大家將就下lor, 遲多1,2星期, 應該會settle晒
原文章由 christina 於 07-9-2 10:51 AM 硐表 
我問過校車公司, 佢話有, 但第1日唔知學校情況, 話可能會遲回程
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |