教育王國
標題: 小一生小息需要食物袋嗎? [打印本頁]
作者: 200012 時間: 07-9-1 21:27 標題: 小一生小息需要食物袋嗎?
小息時又要拿食物盒又要拿水壺,是否用個手抽袋比佢放晒D野會好D?各位比D意見
作者: laam1228 時間: 07-9-2 15:31
囡囡就讀的小學規定要帶一個環保袋 ( 薄身和細size) , 把水樽和食物盒袋好才可行樓梯 (放小息), 原因.....如有小朋友拿不穩水樽的話, 水樽會令其他在樓梯上的小朋友跌倒, 安全起見.....最好要用!
[ 本文章最後由 laam1228 於 07-9-2 15:37 編輯 ]
作者: 杰杰媽媽 時間: 07-9-2 18:25
我都有俾個仔帶手抽袋,唔係佢左一樣右一樣,最後一定唔見野返黎.
作者: Lovely媽咪 時間: 07-9-2 20:01
太多袋都未必好架,你可以整條帶揹住個水樽,咁就有手拎食物盒
作者: Fisherhall 時間: 07-9-3 01:27
我個仔間學校都有要求小朋友用個食物袋放小息食的食物, 佢地唔淮在課室食嘢,小息一定要去操場. 去年下學期學校仲每人派一個細的環保袋回來, size just good fit. 小朋友會方便d, 唔駛一隻手拿水樽一隻手拿食物盒, 亦安全.
作者: wendy_ 時間: 07-9-3 09:12
帶食物袋比較好D!
作者: G-Ma 時間: 07-9-3 09:44
我囡囡學校無規定一定要帶食物袋, 不過我就有幫佢準備, 將所有野放哂入去無咁易唔見.
作者: kitbebe 時間: 07-9-3 10:21
其實有好有唔好, 視乎你間學校比唔比用.
作者: 小丑魚 時間: 07-9-5 12:56
學校見意有耳仔的袋,而我就比左個細膠袋仔,水樽蓋得不好都有個膠袋頂住一陣。
作者: jk67jk 時間: 07-9-5 13:11
我仔學校的建議:水壺必須有揹帶 —— 小朋友斜揹落操場。
另,小食以手挽袋裝著 —— 我先將小食放食物盒,再放入細細個的卡通布質手挽袋 (連索帶) 內,街市買 $10 個。
作者: 健朗媽咪 時間: 07-9-5 13:44
我亞仔學校都建議要帶個食物袋, 我另外放一個"麥記"生日會送嗰d手挽袋(夠薄身同輕)落書包, 叫亞仔小息前放食物盒,水樽, 紙巾落去,然先至落樓小息
作者: YongXin 時間: 07-9-5 15:44
係呀! 類似0個種袋.
細細地, 夠薄, 夠輕, 防水. 我比0左當年阿女bb時, 帶飯仔出街那個載飯壺袋她帶回校做食物袋.
原文章由 健朗媽咪 於 07-9-5 13:44 發表 
我亞仔學校都建議要帶個食物袋, 我另外放一個"麥記"生日會送嗰d手挽袋(夠薄身同輕)落書包, 叫亞仔小息前放食物盒,水樽, 紙巾落去,然先至落樓小息
作者: vickywoo121 時間: 07-9-5 15:53
我個仔間學校一定要有食物袋,
個先生話唔想d小朋友小息時跌到,
因為2隻手都拎住野, 冇手落留梯,
同佢地玩時都唔方便,
作者: penpen 時間: 07-9-5 16:06
我囡囡年紀尚小, 我就俾佢帶有小手抽的小息袋, 內放水樽+茶點盒+紙巾, 等佢小息時一抽就落樓, 唔洗兩隻手都要拎野或者拎漏野, 落樓梯時又可以揹住,去洗手間時又方便 :loveliness:
作者: longfung 時間: 07-9-5 16:42
其實我認為一定要, 我俾囝囝用斜"咩"袋, 將水樽, 小食, 毛巾, 紙巾全部放在一齊, 因為可以兩隻手都有空, 去廁所方便D又不會唔見!
[ 本文章最後由 longfung 於 07-9-5 16:44 編輯 ]
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |