教育王國
標題:
藍田小一補習
[打印本頁]
作者:
sara11
時間:
07-9-1 11:19
標題:
藍田小一補習
hi 各位媽咪,
我囝囝個補習社由於人數問題只開6:15pm 既班,但係我覺得太晏。如果要開4:45pm 既班就要多兩三個小朋友報名。所以我想問下有無媽咪都想同升小一既小朋友搵補習,咁時間會好D,如果有咩資料想知pm 我啦!
歡迎光臨 教育王國 (/)
Powered by Discuz! X1.5