教育王國

標題: 有無人買咗lego細碼書包, 好不好用呀? [打印本頁]

作者: catbabycat    時間: 07-8-31 09:40     標題: 有無人買咗lego細碼書包, 好不好用呀?

我想問下有無人買咗lego今年新出的紫色細碼書包, 好不好用呀?
作者: emiluihk    時間: 07-8-31 12:28

hahaha 我買左呀,不過未用喎,
hehehe 你都識講係今年新出,
我諗只能取得往年款式用家的意見 ...
hohoho 一係等我女用得上幾個月再話你知
作者: Martin媽咪    時間: 07-8-31 13:47

我都買了是大碼男仔款, 9月開學才用.
原文章由 emiluihk 於 07-8-31 12:28 硐表
hahaha 我買左呀,不過未用喎,
hehehe 你都識講係今年新出,
我諗只能取得往年款式用家的意見 ...
hohoho 一係等我女用得上幾個月再話你知

作者: YuYuMother    時間: 07-8-31 21:42

我都買左新出呢隻紫色細碼書包, 下星期開學先用.......暫時未知好唔好用. 不過我買之前睇過好多牌子, 覺得 Lego 既間隔實用, 價錢合理, 而且size適合小一生使用.

等囡囡用幾日我問左佢意見再上黎話你知.
作者: laam1228    時間: 07-9-2 15:51

我買了細碼, 有蓋的硬身purple貓貓書包, size , 間隔 各方面都好滿意.....至於, 耐唔耐用, 就真係遲 一些才知道呢 ......:
作者: DoReMiKa    時間: 07-9-2 23:45

在那裡可買lego書包, 細碼幾多$?
作者: Anson_Ma_Ma    時間: 07-9-3 17:10

我係SOGO買左個日本版俾個仔$3XX, 我覺得好似唔多夠用, 返試堂時都OK, 但可能遲D會唔夠用, 可能我放得多野

1) 冷氣外套
2) 濕手巾
3) 水
4) 食物盒

仲未計書, 功課.........




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5