教育王國
標題: 有無人買咗lego細碼書包, 好不好用呀? [打印本頁]
作者: catbabycat 時間: 07-8-31 09:40 標題: 有無人買咗lego細碼書包, 好不好用呀?
我想問下有無人買咗lego今年新出的紫色細碼書包, 好不好用呀?
作者: emiluihk 時間: 07-8-31 12:28
hahaha 我買左呀,不過未用喎,
hehehe 你都識講係今年新出,
我諗只能取得往年款式用家的意見 ...
hohoho 一係等我女用得上幾個月再話你知 
作者: Martin媽咪 時間: 07-8-31 13:47
我都買了是大碼男仔款, 9月開學才用.

原文章由 emiluihk 於 07-8-31 12:28 硐表 
hahaha 我買左呀,不過未用喎,
hehehe 你都識講係今年新出,
我諗只能取得往年款式用家的意見 ...
hohoho 一係等我女用得上幾個月再話你知
作者: YuYuMother 時間: 07-8-31 21:42
我都買左新出呢隻紫色細碼書包, 下星期開學先用.......暫時未知好唔好用. 不過我買之前睇過好多牌子, 覺得 Lego 既間隔實用, 價錢合理, 而且size適合小一生使用.
等囡囡用幾日我問左佢意見再上黎話你知. 
作者: laam1228 時間: 07-9-2 15:51
我買了細碼, 有蓋的硬身purple貓貓書包, size , 間隔 各方面都好滿意.....至於, 耐唔耐用, 就真係遲 一些才知道呢 ......
:
作者: DoReMiKa 時間: 07-9-2 23:45
在那裡可買lego書包, 細碼幾多$?
作者: Anson_Ma_Ma 時間: 07-9-3 17:10
我係SOGO買左個日本版俾個仔$3XX, 我覺得好似唔多夠用, 返試堂時都OK, 但可能遲D會唔夠用, 可能我放得多野
1) 冷氣外套
2) 濕手巾
3) 水
4) 食物盒
仲未計書, 功課.........
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |