教育王國

標題: 將軍澳補習社一問 [打印本頁]

作者: hktt    時間: 07-8-31 00:21     標題: 將軍澳補習社一問

各位將軍澳媽咪,

請問寶琳站附近有邊間補習社較好呢?有邊間是接埋小朋友放學到補習社呢?

請各位幫幫手,到現時都未找到,好心急.

謝謝.




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5