教育王國
標題: 將軍澳"宣基小學"你有小朋友今年是一年級嗎?? [打印本頁]
作者: 小美人 時間: 07-8-30 13:49 標題: 將軍澳"宣基小學"你有小朋友今年是一年級嗎??
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 紅豆 時間: 07-9-5 22:30
我 個女讀1c,你個女讀咩班?

原文章由 小美人 於 07-8-30 13:49 硐表 
你好嗎??
我小女今年在宣基就讀,想識一些同班的媽咪...
。
作者: 小美人 時間: 07-9-10 13:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 小美人 時間: 07-9-11 09:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 紅豆 時間: 07-9-12 22:31
小美人
我女話小息時唔夠時間吃小食:-| 。你帶咩也小食俾曉嵐食?
作者: 紅豆 時間: 07-9-13 09:56
小美人
多謝您今日安撫我個女。
作者: 小美人 時間: 07-9-13 13:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 小美人 時間: 07-9-13 13:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 紅豆 時間: 07-9-14 09:42
我個女話小息似生日會,有薯片薯條吃
佢昨天返來有好似冇咩也,話自己好開心,因為係學校差唔多做好晒的功課
::" /> 。佢話佢想到好辦法,就係唔睇個男仔自已就開心的
[ 本文章最後由 紅豆 於 07-9-16 09:29 編輯 ]
作者: 小美人 時間: 07-9-15 09:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hinhinandy 時間: 07-9-15 21:13
hi^^
大家好 ^^
我個仔都係讀宣基架 ^^
不過佢讀.............5C 喇 ^^
作者: 小美人 時間: 07-9-15 23:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hinhinandy 時間: 07-9-16 00:56
哈哈~~~我個仔既升中問題我都覺得好似好煩 , 但又好似唔係好煩咁 , 最煩係將軍澳區內好既中學又唔係好多 , 如果入番宣中就最好啦 ,咁我就唔駛煩囉 , 但如果入唔倒宣中咁我又好擔心喇 ,所以尼兩年要同佢加緊努力 ^^
係呀 , 宣基真係冇分精英班架 , 我個仔話係將 d 同學平均分係每一班架喎 ^^ , 而成績名次方面就只得頭三名既名次 , 第四名就真係冇人知架喇 , 佢地內部有冇分呢我就唔知喇 , 但唔公佈都好既 , 起碼小朋友既壓力真係冇咁大嘛 ^^
咁係尼 5 年既日子裡面 , 亞仔係讀得非常開心又愉快架 ^^ , 尤其係參加課外活動呀 , 至於壓力方面就唔多唔少一定會有小小既 , 通常係測驗、考試、默書既時候就會有少少壓力咁囉 (我估係我壓力多 d ^^ 哈哈~~驚佢唔合格) , 功課方面 , 我都覺得 ok 架喎 , 最多都係得 9 - 10 樣咁啦 , 但帶本咩書又當一樣 , 帶個 file 又當一樣 , 如果 d 作業冇做錯既 , 哈~~~ 仲少一樣架喇 ^^
哈哈~~ 我既得著 , 咪就係只要亞仔讀得開心囉 , 尼個就係我選尼間學校既原因喇 ^^ , 希望妳地既囡囡都可以好似我亞仔咁,送比妳地 ~~ 開開心心地學習、快快樂樂地成長 ^^
哈哈~~~ okok , 大家交流下 , 有咩問題都可以問我 , 我知道既就一定會話妳地知架喇 ^^
原文章由 小美人 於 07-9-15 23:42 硐表 
師姐媽咪你好嗎? 你女女讀緊5C丫..快要想定升中學問題LA..心情如何?? 丫~想問問你..宣基不分精英班&成績名次. 其實內部有否分呢.或只是不給小朋友壓力才不公佈?? 及你覺得5年的日子小朋友讀得開心嗎? 有什麼 ...
作者: 紅豆 時間: 07-9-16 09:28
原文章由 hinhinandy 於 07-9-16 00:56 硐表 
哈哈~~~我個仔既升中問題我都覺得好似好煩 , 但又好似唔係好煩咁 , 最煩係將軍澳區內好既中學又唔係好多 , 如果入番宣中就最好啦 ,咁我就唔駛煩囉 , 但如果入唔倒宣中咁我又好擔心喇 ,所以尼兩年要同佢加緊努力 ^^
...
我都好希望我個女可以 ~~ 開開心心地學習、快快樂樂地成長 ^^
作者: hinhinandy 時間: 07-9-16 19:00
哈哈~~~ 咁就一定、一定啦 ^^
原文章由 紅豆 於 07-9-16 09:28 硐表 
我都好希望我個女可以 ~~ 開開心心地學習、快快樂樂地成長 ^^
作者: phoebepanpan 時間: 07-9-16 20:22
我路過搭傘
, 我仔讀二年級啦. 依然仲係成日上堂傾計,
作者: hinhinandy 時間: 07-9-16 21:35
哈哈~~~我個仔二年級既時候都有傾計架 ^^
原文章由 phoebepanpan 於 07-9-16 20:22 硐表 
我路過搭傘
, 我仔讀二年級啦. 依然仲係成日上堂傾計,
作者: 小美人 時間: 07-9-17 09:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 小美人 時間: 07-9-17 10:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 紅豆 時間: 07-9-17 11:12
原文章由 小美人 於 07-9-17 09:59 硐表 
好開心地認識到不同班級的小朋友嗎咪..大家好丫~~~小朋友開開心心地成長~~哈~~~好丫~~非常好!!!!
紅豆媽咪~ 上星期我好似見到你丫..如果無睇錯,你細仔同我細女差不多大丫~~哈~ ...
係我啦,我個仔讀k2.,你細女都都係差唔多大啊......因為我個女這幾日唔開心,我未去學校接佢放學啦。你都有帶細女去接曉嵐放學啊,我都睇唔到你的
[ 本文章最後由 紅豆 於 07-9-17 11:14 編輯 ]
作者: 小美人 時間: 07-9-17 12:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: phoebepanpan 時間: 07-9-17 13:16
小美人 ,
剛上小一好多野都未適應, 幼稚園時期都唔需要坐定
平時多D 提醒佢而家小學生, 上堂唔可以出位
作者: 小美人 時間: 07-9-17 13:28
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 快樂 時間: 07-9-18 00:19
唔好意思,想問下大家,點解攔宣基?同埋係第幾志願,因今年要攔學校,參觀過校舍,覺得學校理念好好,教學模式,好適合個女,唯一覺得校舍比較舊,參觀果日,仲見到電腦室將櫈爛都唔換,對校舍感覺麻麻,請大家分享下!
作者: 小美人 時間: 07-9-18 11:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 小美人 時間: 07-9-18 11:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 杰杰媽媽 時間: 07-9-18 14:19
見到你地入到呢間學校真係好!
個仔就冇咁好彩入唔到,P.2,但我次次插班都有報名ga啦,但都係冇位.佢成績又麻麻.雖然知道冇咩希望,但我地都會年年都報插班,希望有一次校長肯見我地,我已經好開心lu.
我同個仔都係只想讀呢間學校咋.宜家呢間同我地理想都有好大差距.
作者: 紅豆 時間: 07-9-18 21:56

[ 本文章最後由 紅豆 於 07-9-18 22:04 編輯 ]
作者: 紅豆 時間: 07-9-18 22:01
我個女今日開心的啦,佢話你敎佢睇的花心情都好的,所以走去睇花,你真好人。
佢今日講老師話曉嵐小息時榼眼訓,係唔係真架?原文章由 小美人 於 07-9-18 11:33 硐表 
我見"渝"早上開心地走去菜園參觀...放心LA.哈~~
作者: phoebepanpan 時間: 07-9-18 22:47
杰杰媽媽 ,
你仍然幫仔仔申請插班宣基, 東華真係唔合你心水?
有邊方面你最唔合你意 ? (sorry 我八左d
)
我仔而家p2, 好多人都話宣基淺, 我又唔係好覺喎,
中文成日要作文,
不過英文用圖書教學, 我地同佢溫英文就難左d,
都唔知點入手,
作者: 杰杰媽媽 時間: 07-9-18 23:21
東華俾我既feeling係只有讀書讀書..............再讀書.
你完全想像唔到一間學校大部份運動既課外活動得P.4以上先參加得.好似低年班唔使做運動咁.仲有個個校隊都要參加佢本校既個樣課外活動先有機會,係出面學個D就算好叻都唔使只意有得入校隊.
P.1完全冇小一適應日既(暑假時都冇),第一日就返FULL DAY係學校食飯.
開學 個幾WEEK就默書,開學第一個WEEK就日日6-7樣功課.上年個大LIBARY係廢GA,日日小息都唔開,今年好左D分年級隔日有得去.話你地知,東華D程度其實好淺GA.我睇過幾間學校既卷,我地真係好淺.同平時做PAPER一樣,不過我仔就唔多得.呢個係先天問題.
我同個仔都完全接受唔到一間咁既學校LOR.佢到宜家都仲好鍾意宣基GA.
原文章由 phoebepanpan 於 07-9-18 22:47 硐表 
杰杰媽媽 ,
你仍然幫仔仔申請插班宣基, 東華真係唔合你心水?
有邊方面你最唔合你意 ? (sorry 我八左d
)
我仔而家p2, 好多人都話宣基淺, 我又唔係好覺喎,
中文成日要作文,
不過英文用圖書教學, 我地同佢溫英 ...
作者: 小美人 時間: 07-9-19 10:26
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 小美人 時間: 07-9-19 10:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 小美人 時間: 07-9-19 10:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 小美人 時間: 07-9-19 10:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Hoho 時間: 07-9-19 11:39
各位好
小兒今年 1B 班, 有冇同班呀???
暫時佢又冇比老師寫手冊投訴, 不過佢自己話試過上堂
了比老師叫去洗面 (我仲問佢老師有否鬧他, 佢話冇, 好小事姐唔洗鬧)
功課都要陪佢做 (好似相反詞等因好多字佢都唔識寫)
我想問你地交了10月餐單沒有, 因我仔份餐單仍在書包內:idea:
作者: 小美人 時間: 07-9-19 13:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: phoebepanpan 時間: 07-9-19 13:38
杰杰媽媽 ,
一年級適應依方面又真係安排得唔係咁好.
今年宣基P1-6 全部SEPT 10 先返FULL DAY
不過你要花多D 心思, 另仔仔唔好抗拒東華
希望下半年你仔仔成功轉校.
小美人,
就快有一年級課程晚會, 有時間一定要去, 可多了解教學方面既程度. 宣基係活動教學所以唔重抄寫, 中文每日都係大約寫8組生字, 總數50個字都唔知有冇
我八過....宣基中文係TKO 區最高分, 英數就一般(有代家長自己PUSH 啦)
小一都要中文作文, 首先佢地要寫D作文重點, 再張D 重點加文字串埋一篇文. 我仔中文作文都唔錯, 老師D 評語都好高 (MAYBE我仔愛作野
)
數學教曲直線, 我姪仔讀協和都係有教.
作者: phoebepanpan 時間: 07-9-19 13:40
十月餐單上星期五派左啦, 應該今日至20號要擦咭,
call 學校拎多一份
快D 明天交啦, 過左期學校唔幫你訂的.
小美人,
你見到都怪事唔奇呀, 我果日去湊放學都見校長係度幫手.
[ 本文章最後由 phoebepanpan 於 07-9-19 13:47 編輯 ]
作者: 紅豆 時間: 07-9-19 21:42
小美人,我個女十月餐單今日擦過咭了.原文章由 phoebepanpan 於 07-9-19 13:40 硐表 
十月餐單上星期五派左啦, 應該今日至20號要擦咭,
call 學校拎多一份
快D 明天交啦, 過左期學校唔幫你訂的.
小美人,
你見到都怪事唔奇呀, 我果日去湊放學都見校長係度幫手. ...
作者: 小美人 時間: 07-9-20 10:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Hoho 時間: 07-9-20 12:16
Dear all
我個仔昨天都已擦卡交餐費
加油卷佢得 2張
, 貼紙有9個
剛和朋友傾開, 佢個仔(讀黃永樹 P1) 已經要默10句英文 包括 Good morning 數學就做文字題加減
中文已教了2課書 默了課文生字.... 開左學3個星期已經.....

我更加覺得冇幫呀仔選錯校, 起碼佢輕輕鬆鬆, 開開心心上學去,
作者: 柏禧媽咪 時間: 07-9-20 12:30 標題: 將軍澳"宣基小學"你有小朋友今年是一年級嗎??
原文章由 Hoho 於 07-9-19 11:39 硐表 
各位好
小兒今年 1B 班, 有冇同班呀???
暫時佢又冇比老師寫手冊投訴, 不過佢自己話試過上堂
了比老師叫去洗面 (我仲問佢老師有否鬧他, 佢話冇, 好小事姐唔洗鬧)
功課都要陪佢做 (好似相反詞等因好多字佢都 ...
*******************************************
Hi Hoho,
小兒今年都係1B, 他叫符柏禧.
我係working 媽咪, 所以我要他放學后,先自己做功課,待我放工后幫他check,他暫時都ok.
我朝朝煮lunch比他帶回學校食.
作者: Hoho 時間: 07-9-20 12:44
Hi 柏禧媽咪,
我都係working 媽咪 (不過半日), 你個仔好叻喎自己做功課,我個仔就一路做一路講, 有時仲要小睡一下
嘩 你朝朝煮lunch比他帶回學校食咁米要好早起身? 本來我個仔都要我煮比他帶, 但現在又話 d lunch box 好好味. 佢唔要我啦

作者: 柏禧媽咪 時間: 07-9-20 13:22
原文章由 Hoho 於 07-9-20 12:44 硐表 
Hi 柏禧媽咪,
我都係working 媽咪 (不過半日), 你個仔好叻喎自己做功課,我個仔就一路做一路講, 有時仲要小睡一下
嘩 你朝朝煮lunch比他帶回學校食咁米要好早起身? 本來我個仔都要我煮比他帶, 但現在又話 ...
我大約6.30am要起床,準備早餐和lunch.
你個仔叫什麼名字?係咪章一昊??
我第2個bb將於10月頭出生!!
作者: janetlam74 時間: 07-9-20 13:37
原文章由 柏禧媽咪 於 07-9-20 13:22 硐表 
我大約6.30am要起床,準備早餐和lunch.
你個仔叫什麼名字?係咪章一昊??
我第2個bb將於10月頭出生!!
大家好^^
想問大家的小朋友係宣基讀得開心嗎?
宣基放學時間係3:00,係咪一定要呢個時間離開?
如媽咪4:00才放工來接可以比佢係library等嗎?
課本是否很淺?對上中學會否吃力?
如朝早給小朋友自已攞飯回校,你地用乜飯盒可以保暧4小時?
你地的小朋友是基督徒嗎?星期天會返宣基教會嗎?
作者: 小美人 時間: 07-9-20 13:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 991129 時間: 07-9-20 14:20
I also visited the website of 黃永樹 and its homework page. It seems quite harsh. Do you think less pressure studying at 宣基 compared with 黃永樹? I am quite worried about the standard of 宣基....Please share. According to your messages, your kids in 宣基 seems very happy! Thanks!
[ 本文章最後由 991129 於 07-9-20 15:11 編輯 ]
作者: 柏禧媽咪 時間: 07-9-20 15:04
原文章由 janetlam74 於 07-9-20 13:37 硐表 
大家好^^
想問大家的小朋友係宣基讀得開心嗎?
宣基放學時間係3:00,係咪一定要呢個時間離開?
如媽咪4:00才放工來接可以比佢係library等嗎?
課本是否很淺?對上中學會否吃力?
如朝早給小朋友自已攞飯回校,你地用乜飯 ...
hi janetlam74,
剛剛才開學,暫時柏禧都ok.
柏禧係婆婆湊放學,所以不知道,sorry.
中文和英文係圖書教學,數學係宣基自己編制,宣基今年係10週年,我諗上中學應該無問題啦!就算有,都應該發現啦.我同老公都係想柏禧讀得開心姐,所以才選宣基.
我係用 lock & lock 食物盒比他帶飯,遲d凍,我會早上煮定飯,再叫婆婆帶比他.
作者: 紅豆 時間: 07-9-20 17:34
佢有一張加油卷,十張貼紙。曉嵐有幾張?原文章由 小美人 於 07-9-20 10:34 硐表 
好彩剛剛見到佢係第一個小息擦左咭,,一額汗丫..因為明天是最後限期。
紅豆: 你女女多唔多加油卷丫?? 20張有排丫~
作者: 小美人 時間: 07-9-21 10:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 小美人 時間: 07-9-21 10:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 紅豆 時間: 07-9-21 13:42
有一蚊卷啊,曉嵐
。星期三,星期五先有早操?我下次都去睇。
點解您上次會睇到佢地小息時擦咭(十月份早餐)原文章由 小美人 於 07-9-21 10:46 硐表 
今日早操又睇到我唔想走丫..你有時間都睇丫~~哈~~~
作者: 小美人 時間: 07-9-22 10:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: phoebepanpan 時間: 07-9-22 17:04
SEPT 25 開始報興趣班, 先到先得好搶手, 但今年冇左英語話劇
作者: 紅豆 時間: 07-9-22 22:14
我個女唔鐘意一~五要5點幾先返來,所以唔俾我簡星期一~五的興趣班原文章由 phoebepanpan 於 07-9-22 17:04 硐表 
SEPT 25 開始報興趣班, 先到先得好搶手, 但今年冇左英語話劇
作者: 小美人 時間: 07-9-23 14:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 小美人 時間: 07-9-23 14:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pinkyqqq 時間: 07-9-23 22:32
呢間學校好嗎?
作者: 小美人 時間: 07-9-24 09:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 小美人 時間: 07-9-24 20:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: phoebepanpan 時間: 07-9-24 21:04
小美人
我唔知你個女係咪在上體育科時比老師挑選左入長期訓練(小網球) 長期訓練由老師選等同入校隊, 要常操練, 遲下為校增光.
reading club 讀書會 ? 讀多d 課外書.
興趣班只要你比錢就可以報.
作者: 紅豆 時間: 07-9-24 21:41
我個女都選八小型網球同詩班,不過佢唔想参加網球班,話要諗吓先
原文章由 小美人 於 07-9-24 20:25 硐表 
pheobe or 各位師姐媽咪:
我想問問..長期訓練活動同興趣班有什麼不同??
我本來想比女女玩小網球,但今天收到學校通告已挑選左女女入長期訓練(小網球) 及Reading club會員..reading club 是什麼班??
因為我想比女女 ...
作者: 小美人 時間: 07-9-24 21:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 紅豆 時間: 07-9-24 21:52
phoebepanpan:我個女都入選詩班,請問詩班做咩也架?
thank you 原文章由 phoebepanpan 於 07-9-24 21:04 硐表 
小美人
我唔知你個女係咪在上體育科時比老師挑選左入長期訓練(小網球) 長期訓練由老師選等同入校隊, 要常操練, 遲下為校增光.
reading club 讀書會 ? 讀多d 課外書.
興趣班只要你比錢就可以報. ...
作者: ShanShanMa 時間: 07-9-25 01:05
hinhinandy 及各宣基媽咪
你地好,我想幫兒子報宣基
因校風好,教學氣氛好。
但有d家長話宣基位於屋邨内,
學生多來自尚德邨
部分家生操行較差,會講粗口
我怕兒子易學壞
請問有冇此事呢
hinhinandy
你個讀咗5年,有冇呢個問題呢?
請各位指教。
作者: phoebepanpan 時間: 07-9-25 09:05
紅豆,
係英詩班? 咪英文詩詞歌囉.
ShanShanMa
屋村學校絕大部份學生都來自屋村, 亦多新移民
來自屋村唔代表操行較差,會講粗口
而住高尚住宅區的亦唔代表操行較階.
最重要係家長自己如何管教子女,
作者: 大腳板 時間: 07-9-25 12:23
各位好,
報到! 報到!
小兒讀1A班, e+最頭痛o係做功課, 我同老公都要返工, 但每天打電話返去叫佢自己先做功課佢都冇做, 要等我o地返去同佢做, 如果日後加埋默書考試咪唔夠時間.....唉 !!
作者: ShanShanMa 時間: 07-9-25 12:28
phoebepanpan
我也明白這一點
我並不是label住屋村的人品行差
我也住過屋村
我只是想了解校內實際多唔多品行較差的學生
小朋友容唔容易接觸倒
(因我問過老師,老師都不否認有這一類學生。)
小朋友學壞容易學好難
我怕學生雜
難於管教,
所謂近硃者赤,近墨者黑。
我只想了解實際情況
[ 本文章最後由 ShanShanMa 於 07-9-25 12:29 編輯 ]
作者: ShanShanMa 時間: 07-9-25 12:32
各位
我想問下你地點解會揀宣基
點解唔揀田家炳
我正在抉擇中,
可否分享下意見
讓我參考下
作者: phoebepanpan 時間: 07-9-25 13:18
ShanShanMa
我個人認為無論係邊間學校 or 團體活動總有不同種類的人,
最重要係家長平常要有足夠時間陪小朋友成長, 從中教導小朋友邊d 好邊d 壞.
我自己為阿仔選宣基係因為學校比較活動, 岩我個百厭仔.
而好多人都話宣基程度淺, 上中學辛苦, 另願選一些著重學業比較多的學校,
依點要你自己去衡量啦.
作者: 小美人 時間: 07-9-25 13:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 小美人 時間: 07-9-25 13:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ShanShanMa 時間: 07-9-25 14:52
phoebepanpan和小美人
多謝你地寶貴的意見。
thanks
作者: phoebepanpan 時間: 07-9-25 20:17
阿仔話要學敲擊樂, 要在SAT上兩小時, 到時等佢放學實悶死我
仲有報左FRI 陶藝, 你地呢?
作者: 小美人 時間: 07-9-26 00:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hoho_mama 時間: 07-9-26 03:12
Hi 各位好,
阿仔是 1A 班, 亦有被選入小型網球長期訓練, 他很開心, 因在暑假有參加康文署既小型網球訓練班, 他玩得很開心, 當他知道學校有這活動, 時常說要我記得幫他報名, 現在正合他意, 而且時間也很好.
作者: hinhinandy 時間: 07-9-27 23:52
紅豆:
我個仔由一年級開始已經被選入詩班直到現在
, 詩班係唱聖詩 , 仲要代表學校出去參加校際比賽等等
原文章由 紅豆 於 07-9-24 21:52 硐表 
phoebepanpan:我個女都入選詩班,請問詩班做咩也架?
ops:" />
ops:" />
ops:" /> thank you
作者: hinhinandy 時間: 07-9-28 00:05
sorry 呀 , 咁遲先覆妳 ^^
雖然宣基係位於屋邨之內 , 但學校校風及操行方面都做得都幾好架 , 佢地對學生既校服、鞋、髮飾、書包既要求我就覺得幾嚴格 , 因係開學既時候都會有通告通知家長同學生架 , 至於講粗口 , 我就冇聽亞仔講過 , 我都有問佢 , 有冇小朋友講粗口 , 佢話冇架 , 亞仔話就算有人唔係講粗口 , 係講粗俗既說話都即刻會有人話比老師知 , 咁老師就會扣分架喇 ^^
唔知幫唔幫到妳呢 , 有咩唔明都可以再問我架 , 我知既一定會講妳地知架 ^^
原文章由 ShanShanMa 於 07-9-25 01:05 硐表 
hinhinandy 及各宣基媽咪
你地好,我想幫兒子報宣基
因校風好,教學氣氛好。
但有d家長話宣基位於屋邨内,
學生多來自尚德邨
部分家生操行較差,會講粗口
我怕兒子易學壞
請問有冇此事呢
hinhinandy
你個讀咗5年,有冇呢個問 ...
作者: hinhinandy 時間: 07-9-28 00:15
我係幼稚園開始已經訓練亞仔自已做功課架喇
妳要慢慢訓練佢自己做功課喇 ^^
原文章由 大腳板 於 07-9-25 12:23 硐表 
各位好,
報到! 報到!
小兒讀1A班, e+最頭痛o係做功課, 我同老公都要返工, 但每天打電話返去叫佢自己先做功課佢都冇做, 要等我o地返去同佢做, 如果日後加埋默書考試咪唔夠時間.....唉 !!
...
[ 本文章最後由 hinhinandy 於 07-9-28 00:25 編輯 ]
作者: hinhinandy 時間: 07-9-28 00:21
shanshanma:
我揀宣基 , 係因為我覺得佢校風好、老師有愛心,仲要係宣基既教學方式真係好活動式 , 佢地係著重要小朋友多運用腦袋去思考 , 我當初由開始選校比個仔既時候 , 都冇諗過其他既小學
原文章由 ShanShanMa 於 07-9-25 12:32 硐表 
各位
我想問下你地點解會揀宣基
點解唔揀田家炳
我正在抉擇中,
可否分享下意見
讓我參考下
作者: hinhinandy 時間: 07-9-28 00:32
各位靚媽:
哈哈~~~ sorry 呀 , 我最近比較忙 , 因我學校既 open
day 有好多野要準備 , 所以尼幾日少左上黍同大家傾計 ^^ , 我啱啱覆左小小既問題 , 有咩唔明都可以再問我架 , 我知既一定會講比大家知架 ^^
作者: ShanShanMa 時間: 07-9-28 07:28
hinhinandy
我想問下你宣基會唔會好淺
難於適應中學教學呢?
此外,英文科方面著重嗎?
仲想問下你知唔知馮晴係咪好深架?
[ 本文章最後由 ShanShanMa 於 07-9-28 07:29 編輯 ]
作者: 大腳板 時間: 07-9-28 11:19
原文章由 ShanShanMa 於 07-9-25 12:32 硐表 
各位
我想問下你地點解會揀宣基
點解唔揀田家炳
我正在抉擇中,
可否分享下意見
讓我參考下
ShanShanMa,
我揀宣基係因為校風好, 著重品格培養
其實選擇學校要先了解小朋友長短處, 我就係覺得阿仔唔係好受谷, 活動教學佢會比較容易學到野, 開學1個月暫時都幾好, 有時問下佢學咗d乜野新野, 佢都會答我
至於程度深淺方面, 我曾經攞過d worksheet, 學校編制的課本俾我同事睇下(佢大仔讀黃永樹, 即將為細女報讀宣基), 佢話都唔係好淺, ok 喎
[ 本文章最後由 大腳板 於 07-9-28 11:21 編輯 ]
作者: 大腳板 時間: 07-9-28 11:25
原文章由 hoho_mama 於 07-9-26 03:12 硐表 
Hi 各位好,
阿仔是 1A 班, 亦有被選入小型網球長期訓練, 他很開心, 因在暑假有參加康文署既小型網球訓練班, 他玩得很開心, 當他知道學校有這活動, 時常說要我記得幫他報名, 現在正合他意, 而且時間也很好. ...
hello hoho_mama,
我個百厭仔同你個仔同班同學喎, hi....
我幫個仔報咗 roller, 訓練下佢d大小肌肉同協調
作者: 大腳板 時間: 07-9-28 11:29
原文章由 hinhinandy 於 07-9-28 00:15 硐表 
我係幼稚園開始已經訓練亞仔自已做功課架喇
妳要慢慢訓練佢自己做功課喇 ^^
hinhinandy,
我o地 k3 時已經 train 佢自己做功課, 雖然做出o黎麻麻地, 但都算 ok, 但一過暑假後打回原形, 又要重新開始

作者: 紅豆 時間: 07-9-29 10:26
詩班是唱聖詩,好彩我都報左
小型網球我個女就唔肯學
我都唔想佢自暴其短,打擊信心,所以冇報
原文章由 hinhinandy 於 07-9-27 23:52 硐表 
紅豆:
我個仔由一年級開始已經被選入詩班直到現在
, 詩班係唱聖詩 , 仲要代表學校出去參加校際比賽等等
作者: hinhinandy 時間: 07-9-29 20:09
ShanShanMa:
課程方面我又唔係覺得好淺喎 , 都 ok 架 , 亞仔間補習社都話唔算好淺 , 補習社話要幫宣基 d 學生補習都唔係易事 , 因為宣基係中文、數學都冇課本,全部係由老師自己編制 , 我就覺得 ok 架 ^^
宣基各個科目都好著重架 ^^
原文章由 ShanShanMa 於 07-9-28 07:28 硐表 
hinhinandy
我想問下你宣基會唔會好淺
難於適應中學教學呢?
此外,英文科方面著重嗎?
仲想問下你知唔知馮晴係咪好深架?
作者: hinhinandy 時間: 07-9-29 20:10
大腳板:
哈哈~~~~我個仔都係咁架 , 慢慢黍啦 ^^
原文章由 大腳板 於 07-9-28 11:29 硐表 
hinhinandy,
我o地 k3 時已經 train 佢自己做功課, 雖然做出o黎麻麻地, 但都算 ok, 但一過暑假後打回原形, 又要重新開始
作者: hinhinandy 時間: 07-9-29 20:16
哈哈 ~~~ 亞仔都有打過小型網球班 , 都有打左成 2 年 , 仲買左塊拍比佢 , 哈~~~個衰豬係四年班要轉大網就冇再打......
原文章由 紅豆 於 07-9-29 10:26 硐表 
詩班是唱聖詩,好彩我都報左
小型網球我個女就唔肯學
我都唔想佢自暴其短,打擊信心,所以冇報
作者: hoho_mama 時間: 07-10-1 12:29
原文章由 hinhinandy 於 07-9-16 00:56 硐表 
哈哈~~~我個仔既升中問題我都覺得好似好煩 , 但又好似唔係好煩咁 , 最煩係將軍澳區內好既中學又唔係好多 , 如果入番宣中就最好啦 ,咁我就唔駛煩囉 , 但如果入唔倒宣中咁我又好擔心喇 ,所以尼兩年要同佢加緊努力 ^^
...
Hi Amy,
記得我嗎? 我囝囝讀1A班, 已經一個月了, 他說很開心, 10月6日有小型網球玩, 他更開心.~~~ 以後請多多指教.

作者: hoho_mama 時間: 07-10-1 12:42
原文章由 大腳板 於 07-9-28 11:25 硐表 
hello hoho_mama,
我個百厭仔同你個仔同班同學喎, hi....
我幫個仔報咗 roller, 訓練下佢d大小肌肉同協調
Hi 大腳板,
以後功課上有疑問, 可亙相交流研究, 妳的小腳板是第幾組? 我囝囝是第三組的.
作者: hinhinandy 時間: 07-10-2 00:02
哈哈~ 當然記得啦 , 多謝妳的蛋糕 , 我個仔都不知食得幾知味 ^^
點呀 , d 書合用嗎 ?
係呀 , 我眼見宣基 d 小朋友返學係返得好開心架 ^^
唔好咁客氣啦 , 大家交流下 ^^
原文章由 hoho_mama 於 07-10-1 12:29 硐表 
Hi Amy,
記得我嗎? 我囝囝讀1A班, 已經一個月了, 他說很開心, 10月6日有小型網球玩, 他更開心.~~~ 以後請多多指教.
作者: mamimima 時間: 07-10-5 13:29
請問邊間校服商好d?
原文章由 hinhinandy 於 07-10-2 00:02 硐表 
哈哈~ 當然記得啦 , 多謝妳的蛋糕 , 我個仔都不知食得幾知味 ^^
點呀 , d 書合用嗎 ?
係呀 , 我眼見宣基 d 小朋友返學係返得好開心架 ^^
唔好咁客氣啦 , 大家交流下 ^^
...
作者: yy02 時間: 07-10-11 00:17
原文章由 杰杰媽媽 於 07-9-18 23:21 硐表 
東華俾我既feeling係只有讀書讀書..............再讀書.
你完全想像唔到一間學校大部份運動既課外活動得P.4以上先參加得.好似低年班唔使做運動咁.仲有個個校隊都要參加佢本校既個樣課外活動先有機會,係出面學個D就算 ...
杰杰媽媽,
唔好意思,其實我都係今年東華既家長,見到你甘唔鍾意間學校,其實如果真係已成事實,而又真係無得再轉校既時候,你有無諗過會用另一角度去睇間學校呢?或者你會睇到唔同既野,有時如果我O地係一開始已經唔鐘意既野時,會唔會佢做D咩你都係唔鐘意呢?
我唔知你O地上年會唔會唔同我O地今年啦,但今年雖然都係一開學就返全日,但佢可以比我O地家長倍小朋友午飯,仲要係一個月之久,我個小朋友就好鐘意食晏時見到我,而我亦可係呢個期間更了解學校,,另運動方面既活動,我見小一至小三其實都有"跆拳,滾軸溜冰,JUMP繩,游泳,田徑,舞蹈,等...我睇番小四以上只是多多幾班田徑班而已,其他都大部份都和初小差不多,至於功課方面我自己個小朋友現在都係適應中,但我問過好多其他區內小學,大部份都是5-6樣功課一天的,課程在TKO來說我O地不是太深亦不算淺呢!
請你不要介意,我不是要和你唱反調,而是你個小朋友如果真係最後都入唔到宣基的話,你都要對呢間學校多幾年,與其係甘,不如試下睇佢好既一面,令你及小朋友都可開心一點,讀得開心一點!
又或你真的那麼不喜歡這校,不如除了宣基外,嘗試下其他學校呀,或者有一新轉機呢?
其實我係小朋友K2至選校前都一心諗住係另一小學O架,但係一次既學校展覽中,認識到呢間學校同老師,之後才轉馱選入了呢間學校,直到現在為止,尤其我去上月整月到校觀察後,我覺得D老師真係好好,起碼係最近既小一家長會後,我O地所提出既意見,學校都即刻去改進,而校長都講過如果大部份家長都想小一開學初期係半日的話,佢會更改,一個肯聽意見既校長,我相信學校是會不停有進步的
[ 本文章最後由 yy02 於 07-10-11 00:23 編輯 ]
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |