教育王國

標題: 那一間小學用英文教maths ? [打印本頁]

作者: 3b    時間: 07-8-30 11:21     標題: 那一間小學用英文教maths ?

請問那一間小學用英文教maths ?
作者: MereTremama    時間: 07-8-30 11:47

原文章由 3b 於 07-8-30 11:21 硐表
請問那一間小學用英文教maths ?


ICQM (International Christian Quality Music Primary School)
作者: 瑄婷    時間: 07-8-30 11:49

St. Clare's Primary School
作者: SabreanaWong    時間: 07-8-30 11:52

原文章由 3b 於 07-8-30 11:21 硐表
請問那一間小學用英文教maths ?

Tack Ching Primary School in Sham Shui Po
作者: ka媽    時間: 07-8-30 12:47

沙田石門浸大附屬王錦輝中小學.
作者: chelseamane    時間: 07-8-30 13:50

原文章由 3b 於 07-8-30 11:21 硐表
請問那一間小學用英文教maths ?


Both DG & DB are using English in teaching Maths.
作者: mamimummy    時間: 07-8-30 14:11

陳守仁
原文章由 3b 於 07-8-30 11:21 硐表
請問那一間小學用英文教maths ?

[ 本文章最後由 mamimummy 於 07-8-30 14:12 編輯 ]
作者: ualacinom    時間: 07-8-30 14:13

原文章由 3b 於 07-8-30 11:21 硐表
請問那一間小學用英文教maths ?



土瓜灣聖公會牧愛小學校上午校
作者: kyliema2006    時間: 07-8-30 14:51

原文章由 ualacinom 於 07-8-30 14:13 硐表



土瓜灣聖公會牧愛小學校上午校


蔡繼有
作者: emiluihk    時間: 07-8-30 15:43

1) Marymount

2) St. Joseph
作者: G-Ma    時間: 07-8-30 16:39

聖瑪加利男女英文中小學
作者: hellolanlan    時間: 07-8-30 22:49

請問 st. clare's 的數學, 是不是半中半英呢 ? 定係到某一年級先轉全英呢 ? tks  

原文章由 瑄婷 於 07-8-30 11:49 硐表
St. Clare's Primary School

作者: MrsWong    時間: 07-8-30 22:59

原文章由 3b 於 07-8-30 11:21 硐表
請問那一間小學用英文教maths ?


DPS拔萃小學
作者: MrsWong    時間: 07-8-30 23:01

原文章由 3b 於 07-8-30 11:21 硐表
請問那一間小學用英文教maths ?


DPS拔萃小學
作者: odelia_ho    時間: 07-8-31 08:52

SFA低年班是半英半中的,高年班就不清楚了

原文章由 3b 於 07-8-30 11:21 硐表
請問那一間小學用英文教maths ?

[ 本文章最後由 odelia_ho 於 07-8-31 08:53 編輯 ]
作者: mandy_lee    時間: 07-8-31 09:26

播道書院
作者: 瑄婷    時間: 07-8-31 10:44

St. Clare's Primary School 的數學是全用英文教的,而暫時係小一至小三用英文數,明年至小四,後年至小五,直至全部小學轉全日班後,全部小學至中學都係英數.
作者: hellolanlan    時間: 07-8-31 12:32

Thank you ~
因為女女表姊讀 st. clare's, 我見佢上年小三唔係英數, 那是不是今年佢地要轉全英 ? 會不會有些中數做輔助呢 ?


原文章由 瑄婷 於 07-8-31 10:44 硐表
St. Clare's Primary School 的數學是全用英文教的,而暫時係小一至小三用英文數,明年至小四,後年至小五,直至全部小學轉全日班後,全部小學至中學都係英數.

作者: catcatmom    時間: 07-8-31 12:39

我問過兩間私校既情況.補習數學既老師說:如果間學校既數學有英有中的話,多數係中文為主,英文為副.
如果數學一定用英文課本&英語上堂,我想係陳守仁&埋聖瑪加利男女英文中小學,因佢地一班裡有abt 7/8 係外籍學生,唔可以講廣東話.
有間沙田直資小學,我問過佢d家長同學校, 佢地小初階段,係一學期中文,另一個學期係英文, 唔好搞錯!


作者: 瑄婷    時間: 07-8-31 12:44

上年的小三係半日制,所以不是英數,而今年小一至小三已轉全日制,所以係英數,今年祗有小四至小六仲係半日制,所以係教中數.
作者: CherryWai    時間: 07-8-31 15:06

Maryknoll Convent School (Primary Section)
作者: 黃太mang    時間: 07-8-31 20:53     標題: 哪裡有英數補習班?

請問哪裡有英數的補習班 ?



原文章由 CherryWai 於 07-8-31 19:06 硐表
Maryknoll Convent School (Primary Section)

作者: WW    時間: 07-8-31 22:18

原文章由 3b 於 07-8-30 11:21 硐表
請問那一間小學用英文教maths ?


天水圍o既李宗德小學都係英文數學.
作者: sumheima    時間: 07-9-1 01:31

各位,

樓主開題問有邊間學校用英文教maths,大家提了很多學校.但其實各位是否肯定學校是用英語(就算唔係100%,應該都有90%),作為教maths堂的教學語言呢?!還是有部份學校,尤其是一些中文小學只是用數學的英語課本,老師是用廣東話教及解釋課題的呢?

[ 本文章最後由 sumheima 於 07-9-1 01:36 編輯 ]
作者: bossmum    時間: 07-9-1 21:32

St. Paul Convent School




原文章由 sumheima 於 07-9-1 01:31 硐表
各位,

樓主開題問有邊間學校用英文教maths,大家提了很多學校.但其實各位是否肯定學校是用英語(就算唔係100%,應該都有90%),作為教maths堂的教學語言呢?!還是有部份學校,尤其是一些中文小學只是用數學的英語課本,老師 ...

作者: 3b    時間: 07-9-2 23:30

多謝各位回應, 請問以下所列的學校, 是否以英文教授(a), 亦或用中文教授英文版既數學書(b) ?


作者: yanfaidaddy    時間: 07-9-3 00:07

學林數

原文章由 黃太mang 於 07-8-31 20:53 硐表
請問哪裡有英數的補習班 ?

作者: kyliema2006    時間: 07-9-3 08:59

原文章由 3b 於 07-9-2 23:30 硐表
多謝各位回應, 請問以下所列的學校, 是否以英文教授(a), 亦或用中文教授英文版既數學書(b) ?

St. Paul Convent School天水圍o既李宗德小學Maryknoll Convent School (Primary Section)陳守仁聖瑪 ...

蔡繼有是外籍老師教授的,所以是a.
作者: G-Ma    時間: 07-9-3 09:55

聖瑪加利男女英文中小學是英文小學, 所以是 a
作者: fishmum    時間: 07-9-3 18:32

Maryknoll - (a)
作者: littletiger    時間: 07-9-3 21:34

DGJS

DBSPD
作者: littletiger    時間: 07-9-3 21:42

good hope (b)
作者: 3b    時間: 07-9-4 20:44

多謝各位回應, 請問以下所列的學校, 是否以英文教授(a), 亦或用中文教授英文版既數學書(b) ?


作者: 瑄婷    時間: 07-9-5 15:28

St. Clare's Primary School 小一開學初期會用些少中文,但小二一定係全英語.

[ 本文章最後由 瑄婷 於 07-9-5 15:30 編輯 ]
作者: claire11    時間: 07-9-6 14:03

St. Paul Convent School (a)
作者: 大眼仔mama    時間: 07-9-6 14:14

Raimondi also teaches Eng Maths
作者: Cody    時間: 07-9-10 18:24

天水圍o既李宗德小學~~英文!
作者: sumheima    時間: 07-9-10 18:35

天水圍激活英文小學 (除中文科外,全部科目以英語授課)




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5