教育王國
標題: 4歲囡囡成日有鼻水點算好 [打印本頁]
作者: fishfishvong 時間: 07-8-30 10:15 標題: 4歲囡囡成日有鼻水點算好
唔知解好容易有鼻水, 之後仲咳
,點算好, 唔通成日睇醫生咩,一個月起碼睇三次, 鳴鳴鳴~
作者: emiluihk 時間: 07-8-30 11:29
嗯 ~~ 流鼻水其實係一種反應嚟喎 你有無留意到佢大至上係咩情況下流呢 ? 至於咳係因為佢唔識排清鼻水而倒流至口腔 (因人既五官係相通架麻) 處理得唔好仲會引致其他疾病添 (喉嚨發炎,氣管炎 這些都是常見的疾病)
例如 :
1. 係學校感染 ?
2. 出入冷氣 ?
3. 一早一晚 ?
4. 對物件敏感 ?
5. 體質較差 ? 如現已秋涼一早一晚有d 涼意,
對於這些小朋友便應添衣
6. 夜瞓都好影響小朋友既抵抗力架
有病就應該睇醫生既, 先唔好比佢擴散麻
平時可多給他吃維他命c 高既食物,水果等
e.g. 色彩豐富的天然食物含,豐富維他命c 及抗養化成份
(藍梅,士多啤梨,西蘭花,紅、黃、青椒等,橙在維他命成份
其實唔夠以上食物高,而且仲"濕" 添)
*這兩種成份可增強本身免疫系統能力*
如真的太弱可向醫生建議營養產品(但個人認為此爲最後之舉)
[ 本文章最後由 emiluihk 於 07-8-30 11:40 編輯 ]
作者: irenec 時間: 07-8-30 11:31
fishfishvong,
你應該張呢個 topic 放係健康一欄好D!
你個小朋友會唔會有"鼻敏感"呀, 只於有咳係因為鼻水倒流!你可以問下你個兒科醫生或轉睇耳鼻喉專科醫生。
作者: fishfishvong 時間: 07-8-31 09:46
原文章由 irenec 於 07-8-30 11:31 硐表 
fishfishvong,
你應該張呢個 topic 放係健康一欄好D!
你個小朋友會唔會有"鼻敏感"呀, 只於有咳係因為鼻水倒流!你可以問下你個兒科醫生或轉睇耳鼻喉專科醫生。 ...
各位, 真係唔好意毗, 其實我係新加入, 一時心急放咗伙小學集談, 唔好意思!!
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |