教育王國

標題: 基福小一生交流區 [打印本頁]

作者: kathyhobb    時間: 07-8-29 12:49     標題: 基福小一生交流區

大家好~~有無小朋友9月入基福小一呀??我想大家係呢求交流下,30號迎新日,好開心呀
作者: cherry66hk    時間: 07-8-30 02:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: humbertcarol    時間: 07-8-30 22:09

大家好,我細仔都是今年小一新生, 今日在學校已編了入1D班,
cherry66hk/kathyhobb 你們編入那一班呢?


大家保持交流一吓啦!
作者: kathyhobb    時間: 07-8-31 18:12

humbertcarol

我仔仔分左B班,大家保持交流呀:loveliness:

kathyhobb

原文章由 humbertcarol 於 07-8-30 22:09 硐表
大家好,我細仔都是今年小一新生, 今日在學校已編了入1D班,
cherry66hk/kathyhobb 你們編入那一班呢?


大家保持交流一吓啦!






歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5