教育王國
標題: 天水圍天主教小學好唔好 [打印本頁]
作者: fishfishvong 時間: 07-8-28 22:48 標題: 天水圍天主教小學好唔好
我現在係tsw英藝讀呢, 唔知報天天好, 還是比佢讀直資(李宗德), 一間有政府9年免費教育, 另一間要比6年學費, 有無人讀天天可以比吓意見!
作者: 無事忙 時間: 07-8-29 05:46
原文章由 fishfishvong 於 07-8-28 22:48 硐表 
我現在係tsw英藝讀呢, 唔知報天天好, 還是比佢讀直資(李宗德), 一間有政府9年免費教育, 另一間要比6年學費, 有無人讀天天可以比吓意見!
想當年入讀英藝都係為了入天天,你睇天天再升祟德有禁多人...點降唔讀
作者: 晴晴的媽媽 時間: 07-8-29 10:52
原文章由 fishfishvong 於 07-8-28 22:48 硐表 
我現在係tsw英藝讀呢, 唔知報天天好, 還是比佢讀直資(李宗德), 一間有政府9年免費教育, 另一間要比6年學費, 有無人讀天天可以比吓意見!
Hi,
我囡囡今年都是想選擇天天及李宗德, 但佢只有15分,相信很難入到天天:cry: , 你有幾多分呀? 如果有足夠把握, 緊是天天好啦!
晴晴的媽媽
:
作者: RYANHEBE 時間: 07-8-29 14:15
原文章由 晴晴的媽媽 於 07-8-29 10:52 硐表 
Hi,
我囡囡今年都是想選擇天天及李宗德, 但佢只有15分,相信很難入到天天:cry: , 你有幾多分呀? 如果有足夠把握, 緊是天天好啦!
晴晴的媽媽
:
晴晴的媽媽,
我仔仔今年K3,我想知點計分.
朗朗Mummy
作者: fishfishvong 時間: 07-8-29 21:38
HELLO你好! 之前我都係因為英藝有好多人派咗去天天, 所以我先報佢
, 我都係只有十五分
, 但係我怕天天d學生有好多新xx, 怕我囡囡學壞
, 唔知你地有無朋友係讀緊天天呢? 聽講李宗德好好, 語言能力非常高 不過就唔知多數d學生派邊間中學呢?
作者: 無事忙 時間: 07-8-29 23:17
原文章由 fishfishvong 於 07-8-29 21:38 硐表 
HELLO你好! 之前我都係因為英藝有好多人派咗去天天, 所以我先報佢
, 我都係只有十五分
, 但係我怕天天d學生有好多新xx, 怕我囡囡學壞
, 唔知你地有無朋友係讀緊天天呢? 聽講李宗德好好, 語言能力非常高 不 ...
間間學校都有新XX,家長跟得貼,那怕孩子學壞
你是是否願意將那升中的大好機會讓給新XX
作者: fishfishvong 時間: 07-8-30 09:33
原文章由 無事忙 於 07-8-29 23:17 硐表 
間間學校都有新XX,家長跟得貼,那怕孩子學壞
你是是否願意將那升中的大好機會讓給新XX
謝謝你的回應, 咁你個小朋友幾多歲, 讀緊邊間學校呢
作者: 無事忙 時間: 07-8-30 16:10
原文章由 fishfishvong 於 07-8-30 09:33 硐表 
謝謝你的回應, 咁你個小朋友幾多歲, 讀緊邊間學校呢
9&7
讀元朗有聯係的小學
今年學校派位不級天天好
當年李宗德都收了小女,但學校前境未定都係放棄,雖然小女返學唔係用英文同普通話,但佢d成績都唔差,到今日我仲慶幸無選擇錯誤
作者: fishfishvong 時間: 07-8-31 09:56
原文章由 無事忙 於 07-8-30 16:10 硐表 
9&7
讀元朗有聯係的小學
今年學校派位不級天天好
當年李宗德都收了小女,但學校前境未定都係放棄,雖然小女返學唔係用英文同普通話,但佢d成績都唔差,到今日我仲慶幸無選擇錯誤 ...
HELLO! 無事忙,
咁你本身係咪住元朗? 如果住天水圍唔知點樣可以報讀元朗D小學呢, 可唔可以請教一吓~
:
fish媽媽
作者: 無事忙 時間: 07-8-31 09:59
原文章由 fishfishvong 於 07-8-31 09:56 硐表 
HELLO! 無事忙,
咁你本身係咪住元朗? 如果住天水圍唔知點樣可以報讀元朗D小學呢, 可唔可以請教一吓~
:
fish媽媽
做插型班生
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |