教育王國
標題: 馬灣基慧 [打印本頁]
作者: d2343130 時間: 07-8-28 17:17 標題: 馬灣基慧
得安慰分-15, 仲想跨區報名.....係未想錯我同我個仔的心呢....
但係我個仔真係好鍾意, 已經打算, 不惜一切...即係1st round 自行又報名, 2nd round統一的甲部少量可跨佢又填, 再唔得就叩門....
一路諗,我心就更消極....因為個CHANCE真係好低!!
希望我的祈求, 會有力量比我平安的去渡過呢個08/09的小一?
作者: miffy2004 時間: 07-8-28 17:55
原文章由 d2343130 於 07-8-28 17:17 硐表 
得安慰分-15, 仲想跨區報名.....係未想錯我同我個仔的心呢....
但係我個仔真係好鍾意, 已經打算, 不惜一切...即係1st round 自行又報名, 2nd round統一的甲部少量可跨佢又填, 再唔得就叩門....
一路諗,我心就更消 ...
你地係咪參觀左呢間學校呀 ? 我同囡囡都去過睇過, 囡囡都好鍾意, 因為環境真係好好 , 我自己都好鍾意, 唔好話細路鍾意, 連我都好想係度返學, 我又係得 15 分, 真係聽天由命 ......
作者: stjoboldboy 時間: 07-8-28 18:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: billysim 時間: 07-8-28 22:35
原文章由 stjoboldboy 於 07-8-28 18:05 硐表 
好心唔好咁跨張啦,舊年唔少人15分都入到呢間既,又唔係咩超級名校, 就算荃灣區佢都唔係最受歡迎個間小學.其實你機會率唔細既,使咩係到呼天搶地呀!
...
我覺得樓主只係講出自己既心聲, 馬灣基慧可能唔係你心中想入, 但亦不代表人地唔係
, 呢間學校我都好鍾意而且我有同事既仔/女都係呢間學校讀, 而佢囝仔今年升中都派得好好仲係英中tim

[ 本文章最後由 billysim 於 07-8-28 22:36 編輯 ]
作者: miffy2004 時間: 07-8-29 08:25
原文章由 stjoboldboy 於 07-8-28 18:05 硐表 
好心唔好咁跨張啦,舊年唔少人15分都入到呢間既,又唔係咩超級名校, 就算荃灣區佢都唔係最受歡迎個間小學.其實你機會率唔細既,使咩係到呼天搶地呀!
...
你唔啱睇咪閃囉
呢間學校唔係你心中既名校, 唔代表其他人咁諗囉, 個個人既價值觀都唔同, 揀呢間學校既家長, 覺得環境好啱自己既小朋友, 得唔得丫...
咁樣話人呼天搶地, 你係咪有病呀?

作者: heiheibbchu 時間: 07-8-29 09:06
可否講吓点解勁鍾意這間小學?有什麼特別之處?
由於地點在馬灣, 其實都幾吾方便.
:
作者: stjoboldboy 時間: 07-8-29 09:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: miffy2004 時間: 07-8-29 10:02
原文章由 stjoboldboy 於 07-8-29 09:46 硐表 
miffy2004, billysim,
唔該你地轆大d隻眼睇清楚先啦, 我幾時話呢間學校唔好呀, 我都參觀過,都幾鍾意呢間學校, 當唔當佢係名校係一回事,我只係話佢聽客觀事實,
“呢間的確唔係咩超級名校, 就算荃灣區佢都唔係最受 ...
你有無擘大眼睇清楚呀 , 我地有無講過話要入超級名校呀 , 係你講乜野名校乍, 你唔好係度撩事鬥非啦. 不知所謂
作者: miffy2004 時間: 07-8-29 10:06
原文章由 heiheibbchu 於 07-8-29 09:06 硐表 
可否講吓点解勁鍾意這間小學?有什麼特別之處?
由於地點在馬灣, 其實都幾吾方便.
:
睇下你住邊區, 如果係荃葵青都算方便, 環境空氣都好好...
你可以入去基慧校網睇睇,
http://www.kwmwps.edu.hk/
作者: stjoboldboy 時間: 07-8-29 10:28
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: billysim 時間: 07-8-29 21:00
原文章由 miffy2004 於 07-8-29 10:02 硐表 
你有無擘大眼睇清楚呀 , 我地有無講過話要入超級名校呀 , 係你講乜野名校乍, 你唔好係度撩事鬥非啦. 不知所謂
同意呢d咁既人真係不知所謂:tongue: :tongue:

作者: HelloKitty* 時間: 07-8-30 12:34
聽講荃官小、浸聯同馬灣基慧係區內三間首選學校。
荃官我就一定唔會考慮,因為我想俾仔仔讀基督教小學。浸聯有人話好好,但有人又話好谷,有人話佢數學成績好好。基慧呢?小一的老師好有愛心、好照顧d小一學生。但又有人話佢好多功課做。我仲未諗掂。
希望大家也加油啦! 辛苦晒各位關心子女的家長啊!
[ 本文章最後由 HelloKitty* 於 07-8-30 22:32 編輯 ]
作者: kansang 時間: 07-8-30 13:48
原文章由 d2343130 於 07-8-28 17:17 硐表 
得安慰分-15, 仲想跨區報名.....係未想錯我同我個仔的心呢....
但係我個仔真係好鍾意, 已經打算, 不惜一切...即係1st round 自行又報名, 2nd round統一的甲部少量可跨佢又填, 再唔得就叩門....
一路諗,我心就更消 ...
D2343130您好!
入馬灣基慧應該不大困難,我識在荃灣區很多家長抽獎抽得不好的也扣門入了,應該不是您想得那麼難的,您應大可放心.......
作者: d2343130 時間: 07-8-30 15:40
各位友好:
真的非常對不起, 因我一人之言, 令大家的意見充滿火藥味!! 我好唔好意思!!
其實, 我都有報幾間直資小學, 但我個仔真係好想基慧收佢, 我只係想完成佢的心願, 當然一切唔係我掌握之內....所以,我唔知最後佢無得讀基小時,要點處理佢....再唔係小二插班啦, 如果佢仲係好鍾意的話.
其實基小,唔算係62區好HIT的小學, 海壩官小, 荃小, 浸聯, 石小之類多多人想入....只係我地呢D跨區生, 睇落係遙不可及就佢小學唔係HIT的.....
基小的閞放日, 我地有去, 我個仔好鍾意D環境同有太陽能發電的嘢, 又有跑道......佢又去咗圖書館....總之, 就係好好奇....
帶佢去完, 就更擔心,但都有好開心....因知道仲學校係佢想去的, 但亦因甘樣好驚佢考唔入.....
所以, 我的立場好煩, 又要同佢報直資(打底), 但又怕直資要CONFIRM學位時仲未公佈"自選"的結果, 因上年07/08都11月21日先有RESULT, 有D直資10月尾已有CONFIRMATION......
ANYWAY, 大家都係為子女選校舒發下心情, 唔好太執著於用詞方面啦, 大家都係一片好心安慰下我....而且各人的觀點角度唔同, 相"唉"唔好口啦......
THANK YOU!! 我會好努力去嘗試!!
原文章由 kansang 於 07-8-30 13:48 硐表 
D2343130您好!
入馬灣基慧應該不大困難,我識在荃灣區很多家長抽獎抽得不好的也扣門入了,應該不是您想得那麼難的,您應大可放心.......
作者: stjoboldboy 時間: 07-8-30 16:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: billysim 時間: 07-8-30 21:21
原文章由 stjoboldboy 於 07-8-30 16:41 硐表 
不知所謂者,唔知我講咩也.你兩位講野顛三倒四,邏輯欠奉,當然唔明我講咩啦,大家段數差太遠嗎,我下次調低d先同你地講口下!
慳d啦妳:tongue: 簡直係丁蟹上身

作者: miffy2004 時間: 07-8-30 21:54
billysim
你咪鬼理佢啦 , 留番啖氣暖肚好過 , 你越嬲, 佢越得戚
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |