教育王國
標題: 想問吓有無專幫喇沙補習的補習社 [打印本頁]
作者: tlomum 時間: 07-8-28 13:07 標題: 想問吓有無專幫喇沙補習的補習社
想問吓有無專幫喇沙補習的補習社,我的兒子做功課真係好慢,開學唔知点算,又要中英文默書,又要數學小測,又要中文寫作(約每星期)
作者: Y.Tma 時間: 07-8-28 16:01
瑪利諾小學對面有叫培格爾補習專補喇沙and瑪利諾
作者: tlomum 時間: 07-8-28 21:54
原文章由 Y.Tma 於 07-8-28 16:01 硐表 
瑪利諾小學對面有叫培格爾補習專補喇沙and瑪利諾
Y.Tma
唔該晒!唔知你知唔知呢間補習社的資料
作者: *~heARt~ 時間: 07-8-29 14:05
我有一位曾在喇沙讀書再轉到啟新國際學校讀書的朋友兒子. 他現在中文大學學普通音(因為是外國人). 他對喇沙及升大學的情況都清楚, 而且他又正在找補習做.
如有興趣請告知.
原文章由 tlomum 於 07-8-28 13:07 硐表 
想問吓有無專幫喇沙補習的補習社,我的兒子做功課真係好慢,開學唔知点算,又要中英文默書,又要數學小測,又要中文寫作(約每星期)
作者: edpo 時間: 07-8-29 16:56
太子道西(maryknoll附近)有間叫「辯論學會」o既centre都係教開喇沙學生的
你可以直接找鍾太查詢:60350901
原文章由 tlomum 於 07-8-28 13:07 硐表 
想問吓有無專幫喇沙補習的補習社,我的兒子做功課真係好慢,開學唔知点算,又要中英文默書,又要數學小測,又要中文寫作(約每星期)
作者: zitalin 時間: 07-8-30 09:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |