教育王國
標題: 基福小學訂飯問題 [打印本頁]
作者: kathyhobb 時間: 07-8-27 18:27 標題: 基福小學訂飯問題
小兒9月會入讀基福小一,但學校仲未俾訂飯既通告,唔知係未俾定點呢?
因為3號就開學la~~咁佢既午飯點好呀??本人要返工,拎唔到飯去學校呢~~
作者: yung2 時間: 07-8-27 23:27
放心啦
17號先開始返全日
頭2星期返上午
12:20左右放學架喇
作者: kathyhobb 時間: 07-8-28 16:45
原文章由 yung2 於 07-8-27 23:27 硐表 
放心啦
17號先開始返全日
頭2星期返上午
12:20左右放學架喇
yung2:
唔該曬~~我清楚la:D
作者: 小小bma 時間: 07-8-29 11:58
原文章由 yung2 於 07-8-27 23:27 硐表 
放心啦
17號先開始返全日
頭2星期返上午
12:20左右放學架喇
Hi yung2,
您好!我小朋友都係九月返基褔小一呀...都好想知訂飯情況...
請問您點知得咁清楚???您小朋友是舊生嗎???
仲有...如果這兩星期都係放12點幾...咁是否都有校車接送???
小小bma
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |