教育王國

標題: 基福小學訂飯問題 [打印本頁]

作者: kathyhobb    時間: 07-8-27 18:27     標題: 基福小學訂飯問題

小兒9月會入讀基福小一,但學校仲未俾訂飯既通告,唔知係未俾定點呢? 因為3號就開學la~~咁佢既午飯點好呀??本人要返工,拎唔到飯去學校呢~~
作者: yung2    時間: 07-8-27 23:27

放心啦
17號先開始返全日
頭2星期返上午
12:20左右放學架喇
作者: kathyhobb    時間: 07-8-28 16:45

原文章由 yung2 於 07-8-27 23:27 硐表
放心啦
17號先開始返全日
頭2星期返上午
12:20左右放學架喇




yung2:

唔該曬~~我清楚la:D
作者: 小小bma    時間: 07-8-29 11:58

原文章由 yung2 於 07-8-27 23:27 硐表
放心啦
17號先開始返全日
頭2星期返上午
12:20左右放學架喇


Hi yung2,

您好!我小朋友都係九月返基褔小一呀...都好想知訂飯情況...
請問您點知得咁清楚???您小朋友是舊生嗎???
仲有...如果這兩星期都係放12點幾...咁是否都有校車接送???

小小bma




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5