教育王國

標題: 英華and陳守仁你哋會點選? [打印本頁]

作者: Y.Tma    時間: 07-8-27 09:45     標題: 英華and陳守仁你哋會點選?

英華and陳守仁你哋會點選?
作者: 木土土    時間: 07-8-29 21:44

I chose 英華 last year.

到現在也沒後悔. 我對英華各方面也很滿意, 但英文我覺得陳守仁比較好!

我另一小朋友正在陳守仁讀.

原文章由 Y.Tma 於 07-8-27 09:45 硐表
英華and陳守仁你哋會點選?

作者: littletiger    時間: 07-8-30 08:13

If my boy was granted the offer by TSL and Ying Wa , I would choose Ying Wa because of 一條龍.  Then I did not have to worry too much about SSPA.  However, I do not have a son...

[ 本文章最後由 littletiger 於 07-8-30 08:15 編輯 ]
作者: WYmom    時間: 07-8-30 08:33

原文章由 木土土 於 07-8-29 21:44 硐表
I chose 英華 last year.

到現在也沒後悔. 我對英華各方面也很滿意, 但英文我覺得陳守仁比較好!

我另一小朋友正在陳守仁讀.


Is it because Ying Wah has one dragon?  How is it better than TSL apart from English standard?  Is TSL becoming more and more traditional and have a lot of homework?

I also heard from a friend who has a son studying in Ying Wah, that after Ying Wah changed to DSS, they have raised their requirements, more students have to repeat and they will have more homework.  Is this happening?
作者: Josa    時間: 07-8-30 15:28

如果同埋聖方濟各英小,
你地又點揀?


原文章由 WYmom 於 07-8-30 08:33 硐表


Is it because Ying Wah has one dragon?  How is it better than TSL apart from English standard?  Is TSL becoming more and more traditional and have a lot of homework?

I also heard from a friend who  ...

作者: 木土土    時間: 07-8-30 19:43

當初揀英華是因為一條龍. 現在小朋友返學好開心, 個校長真係掂, 第一天返學已跟學生玩成一片, 灌輸英華仔concept, 測驗又可以出王牌加分, 學期尾好多學生有獎品, 唔係細細份, 係好大set既火車連路軌! 中文及常識都用普通話教, lee 樣我最滿意.

tsl 始終是英文小學, 小朋友接觸英文機會一定比英華多(真係除了中文其他都是英文even sport & music) , tsl 英文課程很有系統,p2 以上的英文worksheet好好, 我d friend見過都話正. .當然有trade off, 接觸中文少, 中文程度不高!

英華小學多人留班(尤其高小), 不是因轉直資, 是因一條龍要maintain 升中學生的水準

功課一定是英華比較多, 但都可接受. tsl 是無暑期功課

如果唔計升中(????真係得???), 應該讀tsl開心d,無咁大學習壓力,比較活, 但升中就慘! 當然如小朋友好smart, tsl top student 不愁找不到比英華名氣大的中學



原文章由 WYmom 於 07-8-30 08:33 硐表


Is it because Ying Wah has one dragon?  How is it better than TSL apart from English standard?  Is TSL becoming more and more traditional and have a lot of homework?

I also heard from a friend who  ...

[ 本文章最後由 木土土 於 07-8-30 21:12 編輯 ]
作者: 木土土    時間: 07-8-30 19:57

我唔會揀聖方濟各(當初我都放棄, 揀咗tsl), 讀得太辛苦, 但升中都一樣無保證.

如果讀聖方濟各, 我會target p2 以上到有附屬中學的小學考插班, 但要在聖方濟各考到前名次去考插班又談何容易:cry:

原文章由 Josa 於 07-8-30 15:28 硐表
如果同埋聖方濟各英小,
你地又點揀?

[ 本文章最後由 木土土 於 07-8-30 20:04 編輯 ]
作者: 00adafan    時間: 07-8-30 20:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 木土土    時間: 07-8-30 20:06

如果只因校長而揀一間學校, 我覺得好危險, tsl 已換了兩次校長

原文章由 00adafan 於 07-8-30 20:00 硐表
我會揀英華!
因為個校長好好人!

作者: mamimummy    時間: 07-8-31 02:21

原文章由 木土土 於 07-8-30 20:06 硐表
如果只因校長而揀一間學校, 我覺得好危險, tsl 已換了兩次校長
如果唔計升中(????真係得???), 應該讀tsl開心d,無咁大學習壓力,比較活, 但升中就慘! 當然如小朋友好smart, tsl top student 不愁找不到比英華名氣大的中學


absolutely agree
作者: catcatmom    時間: 07-8-31 13:14

木土土

想請教...
我朋友既囡囡讀陳守仁, 佢話如果想入去讀,第一你接受陳守仁既老師既外型好IN .我話IN唔IN唔重要,有無愛心先?佢話老師好好!
你覺得陳守仁老師d英文發音正唔正宗?因佢有好多老師係外國讀U番來教既.朋友就話OK羅!因我公司都有幾個係加拿大讀完U番來既同事,英文發音都有好差,同事話佢間U,已經好少中國人.
你覺得陳仁守教學方式很自由嗎?陳守仁既英文水準高,但數學同中文水準與英華相比?又點呢?但我覺得男校一般既中文水準會比其他男女低d,你認為呢?

many thanks!
作者: WYmom    時間: 07-8-31 14:49

原文章由 catcatmom 於 07-8-31 13:14 硐表
木土土

想請教...
我朋友既囡囡讀陳守仁, 佢話如果想入去讀,第一你接受陳守仁既老師既外型好IN .我話IN唔IN唔重要,有無愛心先?佢話老師好好!
你覺得陳守仁老師d英文發音正唔正宗?因佢有好多老師係外國讀U番來教既.朋友 ...


May I also ask how good is the spoken English of local Chinese students in TSL?  Are they speaking English with Chinese accent or can they speak like native English speakers?

Thanks.
作者: 木土土    時間: 07-8-31 20:11

陳守仁老師d英文發音overall我覺得ok, 有d好好,但都有老師發音只是一般香港人水準(嘻!我自己都係!), 但grammer就無問題.

陳守仁學生就不要expect靠學校可以學到好native accent, 始終language environment不及international school (聽聞因太多local student, 現在有d international school 都唔係好好).

其實我小朋友只是讀完英華p1, 要每科跟tsl比較唔係好fair, 可能再讀上去我會覺得英華d英文好過tsl都唔定

原文章由 catcatmom 於 07-8-31 13:14 硐表
木土土

想請教...
我朋友既囡囡讀陳守仁, 佢話如果想入去讀,第一你接受陳守仁既老師既外型好IN .我話IN唔IN唔重要,有無愛心先?佢話老師好好!
你覺得陳守仁老師d英文發音正唔正宗?因佢有好多老師係外國讀U番來教既.朋友 ...

作者: KOKOMAN    時間: 07-8-31 20:14

1. 英華
2. 聖方濟
3. 陳守仁

原因 :
(1) 2 和 3  收生質數可能下降,因男生大多數會考英華和拔萃,
     女生考女拔。
(2) 英華一條龍,壓力不會太大。
(3) 3 考中間那些學生英文一般,到時中、英文兩頭唔到岸。
作者: 木土土    時間: 07-8-31 20:29

題外話, 點解d家長咁mind小朋友講英文要係native accent, 我地根本唔係native!!

其實只要溝通到, grammer無錯, 我估d外國人唔會取笑我們!

反而我好想小朋友普通話學好accent, 因為我們是中國人!

[ 本文章最後由 木土土 於 07-8-31 21:34 編輯 ]
作者: 木土土    時間: 07-8-31 21:49

其實我係讚的是tsl英文課程, tsl 有派老師到外國取經, p5 有正式教presentation skill (是有worksheet的), 如果家長有用心跟進, 小朋友英文真的不會差. 我有d friend 就算有心,但學校又無worksheet,  因無野follow而唔知點幫小朋友.

我估tsl考中間那些學生英文都會比一般學校考中間的好, 反而升中真係會兩頭唔到岸, 因明明英文好過中文, 真係驚入唔到英中.


原文章由 KOKOMAN 於 07-8-31 20:14 硐表
1. 英華
2. 聖方濟
3. 陳守仁

原因 :
(1) 2 和 3  收生質數可能下降,因男生大多數會考英華和拔萃,
     女生考女拔。
(2) 英華一條龍,壓力不會太大。
(3) 3 考中間那些學生英文一般,到時中、英文兩頭唔到岸。 ...

[ 本文章最後由 木土土 於 07-8-31 22:11 編輯 ]
作者: kyliema2006    時間: 07-8-31 22:07

原文章由 木土土 於 07-8-31 20:29 硐表
題外話, 點解d家長咁mind小朋友講英文要係native accent, 我地根本唔係native!!

其實只要溝通到, grammer無錯, 我估d外國人唔會取笑我們!

反而我好想小朋友普通話學好accent, 因為我們是中國人! ...


我認為老師的英語如果是no accent,即是純純正正,清清楚楚的英語即可以了。若老師的英語太港式,可能會影響學生的發音及聆聽能力。所以部份學生到長大後,面對外國人亦没有信心說英語。
作者: aclam    時間: 07-8-31 22:37

I personally dislike boy's school.
Students ( I know of )from TSL have quite good English standard. The most important is I find all of them look very happy.
作者: mamimummy    時間: 07-8-31 23:12

英華點同男拔比???!!!!! 完全唔同grade!! 係點解呢間係名校裡面, 英華的英語,國語,校外表現,成績都真係強差人意(如果話係名校, 更唔可同其他名校比), 但如果話係間唔錯ke學校都ok,有人會為男拔放棄抽La Salle, 因為同級. 大家要的是成績, 唔係用學校歷史做盾牌. 而且如果講 '英華", 出名是因為 "英華女校" 唔係 "英華男校", 所以真係唔好咁自大.何必係咁多topic到push英華, 英華其實唔錯, 但如果想認第一仲有好長ke路.下下要認top,真係睇到好悶.無心得罪大部分英華家長.

[ 本文章最後由 mamimummy 於 07-9-1 12:37 編輯 ]
作者: leschelems    時間: 07-8-31 23:46

這兩家學校分別都相當大,家長應該不難作出判斷。

兩家學校跟男女拔(及聖保羅男女校)是爭不了的,正路有得選擇一定是男女拔。反而英華轉直資,在缺乏一條龍直資學校的九龍和葵荃區,會直接和培正等有競爭,而基於一條龍的優勢,個人認為不少原本報讀陳守仁(還有聖方濟、九龍塘學校小學部、禮賢會和宣道)的家長,會優先考慮英華。

個人意見,雖然轉直資令不能負担學費的40網家長卻步,但多了九龍和葵荃的中產,收生應該會比現在有改善。
作者: 木土土    時間: 07-8-31 23:50

mamimummy,

lee 個post無人話過英華係名校,又無人話英華好過男拔, 我重未在任何地方聽過英華想認第一, 你的言論真的令人不解

原文章由 mamimummy 於 07-8-31 23:12 硐表
英華點同男拔比???!!!!! 完全唔同grade!! 係點解呢間係名校裡面, 英華的英語,國語,校外表現,成績都真係強差人意(如果話係名校, 更唔可同其他名校比), 但如果話係間唔錯ke學校都ok,有人會為男拔放棄抽La Salle, 因 ...

[ 本文章最後由 木土土 於 07-8-31 23:58 編輯 ]
作者: catcatmom    時間: 07-8-31 23:56

HI ALL

我唔期望係陳守仁可以學到一口流利英語,可比美英基d學生. 就算入左男拔女拔,英文講得流利果批學生,你知家庭背後比左幾多支援嗎? 朋友個仔讀男拔,亞仔d英文好鬼鬼! 原本外籍老師都有兩個,仲有佢屋企個小菲工人係"賓中之霸",一句講曬"差"!我問朋友點解仲請,皆因佢英文好,無賓音,佢怕請唔番英文甘好既工人!

但我希望間學校既老師d英文係字正腔圓, 訓練小朋友聽正宗英文既能力,唔係想佢講到好似鬼佬甘.(如果要o甘! 面對現實, 把小朋友送去真正國際學校:英基,漢基..) 好似我依加係公司同外國客傾生意,有時真係聽得唔係甘好!好在來來去去都係傾公司野,所以估估下都明曬+! 有d英國客最衰+啦,講到好鬼快,美國客都好d, 德國客d英文最好(與其他歐洲國家相比),又慢又標準.

港式英文真係唔知點define, 有d香港人d英文發音唔係港式,而係發音都錯.好似我之前問亞仔hamburger點讀,佢話香港人就o甘讀;外籍老師就o甘讀.  如果陳守仁d老師係字正腔圓, 已經好好.我去過優才個說明會, 佢地本地英文老師d英文都好好,但陳守仁個briefing我missed going, 因今年5月就開完,唯有上網八下啦!

另外我很欣賞snoopy校長!佢真係好好!

thanks for your info and sharing.


原文章由 木土土 於 07-8-31 20:11 硐表
陳守仁老師d英文發音overall我覺得ok, 有d好好,但都有老師發音只是一般香港人水準(嘻!我自己都係!), 但grammer就無問題.

陳守仁學生就不要expect靠學校可以學到好native accent, 始終language environment不及inter ...

[ 本文章最後由 catcatmom 於 07-9-1 00:08 編輯 ]
作者: 木土土    時間: 07-9-1 00:11

catcatmom,

我都係跟小朋友一齊再讀書至知以前咁多字讀錯音 e.g. hamburger, triangle .................ops:" /> ops:" />

grammer 都好咗

原文章由 catcatmom 於 07-8-31 23:56 硐表
HI ALL

我唔期望係陳守仁可以學到一口流利英語,可比美英基d學生. 就算入左男拔女拔,英文講得流利果批學生,你知家庭背後比左幾多支援嗎? 朋友個仔讀男拔,亞仔d英文好鬼鬼! 原本外籍老師都有兩個,仲有佢屋企個小菲工 ...

[ 本文章最後由 木土土 於 07-9-1 00:12 編輯 ]
作者: FUNG12345    時間: 07-9-1 02:42

mamimummy,
英華冇男拔咁勁, 我認同
但英華校外表現,成績強差人意, 我覺得一定唔係囉
尢其你話校外成績, 英華都叫唔勁, 真係冇邊幾間勁
我更唔明其他名校係指邊d

而英華我覺得男校同女校都出名囉
港島咪多d人識女校, 九龍咪多d人識男校

同埋, 英華幾時想認第1=.=
你無意, 不過可能有心

[ 本文章最後由 FUNG12345 於 07-9-1 02:44 編輯 ]
作者: kansang    時間: 07-9-1 09:50

原文章由 FUNG12345 於 07-9-1 02:42 硐表
mamimummy,
英華冇男拔咁勁, 我認同
但英華校外表現,成績強差人意, 我覺得一定唔係囉
尢其你話校外成績, 英華都叫唔勁, 真係冇邊幾間勁
我更唔明其他名校係指邊d

而英華我覺得男校同女校都出名囉
港島咪多d人識女校 ...


Fung12345 您好!
一直以來你提供有關英華的資料真的很多謝你!你在BK的熱心程度大家亦明白,但如此刻您身為一個學生或許還不大明白做父母的想法,因真是因人而異的,此刻的爭論莫非你上了大學還要為大學排名而爭論嗎?選了學科又要為那學科而爭論嗎?
年輕人眼光放遠一些,掌握自己的前途才是最重要的,好好享受學生的生活罷!

我的大女兒很幸運地今年入了港大了,她也不是什麼名校生,但她一直也很快樂呢...........先預祝你學業有成啦......




[ 本文章最後由 kansang 於 07-9-1 09:54 編輯 ]
作者: KOKOMAN    時間: 07-9-1 12:01

我都很同意你說法,以前小兒也讀聖方濟,如換了今天,我會考男拔和英華,選校升中實在太困擾了,有一條龍英中是最好,不要介意小學是中文小學。

原文章由 leschelems 於 07-8-31 23:46 硐表
這兩家學校分別都相當大,家長應該不難作出判斷。

兩家學校跟男女拔(及聖保羅男女校)是爭不了的,正路有得選擇一定是男女拔。反而英華轉直資,在缺乏一條龍直資學校的九龍和葵荃區,會直接和培正等有競爭,而基於一條龍的優勢,個 ...

作者: FUNG12345    時間: 07-9-1 12:39

原文章由 kansang 於 07-9-1 09:50 硐表


Fung12345 您好!
一直以來你提供有關英華的資料真的很多謝你!你在BK的熱心程度大家亦明白,但如此刻您身為一個學生或許還不大明白做父母的想法,因真是因人而異的,此刻的爭論莫非你上了大學還要為大學排名而爭論嗎?選了學 ...

我唔係話要爭d咩, 講英華點勁點勁
但有時真係好過份, 如果有人話英華成績唔係好果d(唔係惡意既), 我覺得可以接受
但課外活動都話唔好, 我覺得佢係明攪事
有時重要講多幾句自己加上去既野去鬧下英華
呢d回應好難令人唔出聲

同埋, 其實唔止英華, 有時其他學校有人比既意見同事實相反, 我都會講下
作者: CHUCHU    時間: 07-9-1 12:56

人各有志 大家要0既嘢唔同,冇得比較. 學校又各有自己特色,好難取捨

~要功課少?
~要校長做得好?
~要老師流動性少?
~要開心?
~要標準英語?
~要一條龍?直資定資助先:
~要程度比人強
~要中文課用國語
~要number 1 學校/名校
~!!!!!!!!!!!!!!?

睇睇下上面d嘢,好似係間國際學校多d喎
但最大問題米就係$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$囉
有錢哈哈問題就容易解決嘞 咁就睇你捨唔捨得呢!
作者: CHUCHU    時間: 07-9-1 13:05

原文章由 FUNG12345 於 07-9-1 12:39 硐表

我唔係話要爭d咩, 講英華點勁點勁
但有時真係好過份, 如果有人話英華成績唔係好果d(唔係惡意既), 我覺得可以接受
但課外活動都話唔好, 我覺得佢係明攪事
有時重要講多幾句自己加上去既野去鬧下英華
呢d回應好難令人 ...


其實想問你好耐架啦: 呀~~~~: 係你角度英華係咩ranking架? 因為我有時真係睇唔明你講個d嘢,可能我脫節啦.想請你說直的,唔好兜圈,thanks!
我係第一次答你咀炸,因為你最近好出名呢,都想認真d問下你嘢.
作者: catcatmom    時間: 07-9-1 17:02

作為英文老師d英文發音當然要標準,唔係要講到好似鬼仔鬼妹甘.起碼發音正確,文法正確. 標準係必然,唔標準間學校d老師就有問題. n年前我識得個小學老師教上午班, 下午就去打牌. 現在d老師就要考基準試,時移世易,標準係最低要求.唔通教錯曬d發音都接受!


原文章由 CHUCHU 於 07-9-1 12:56 硐表
人各有志 大家要0既嘢唔同,冇得比較. 學校又各有自己特色,好難取捨

~要功課少?
~要校長做得好?
~要老師流動性少?
~要開心?
~要標準英語?
~要一條龍?直資定資助先:
~要程度比人強
~要中文課用國 ...

作者: jjd    時間: 07-9-4 03:29

請問英華係中文小學英文小學?
Thanks.

作者: WYmom    時間: 07-9-4 07:07

原文章由 jjd 於 07-9-4 03:29 硐表
請問英華係中文小學定英文小學?
Thanks.


英華係中文小學.
作者: CHUCHU    時間: 07-9-4 21:51

原文章由 catcatmom 於 07-9-1 17:02 硐表
作為英文老師d英文發音當然要標準,唔係要講到好似鬼仔鬼妹甘.起碼發音正確,文法正確. 標準係必然,唔標準間學校d老師就有問題. n年前我識得個小學老師教上午班, 下午就去打牌. 現在d老師就要考基準試,時移世易,標準係 ...


我唔介意口音,但發音就好意介意唔正確




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5