教育王國

標題: 有無家長小朋友升P.5,可否分享一下 [打印本頁]

作者: hehefamily    時間: 07-8-27 03:38     標題: 有無家長小朋友升P.5,可否分享一下

有無家長小朋友升P.5,可否分享一下:

個仔上年才轉校,同家長唔係好熟,請問我要做d乜嘢準備呢!
作者: blytheBB    時間: 07-8-31 09:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5