教育王國
標題: 優才家長 - 9月1日你响邊度? [打印本頁]
作者: 中天英 時間: 07-8-25 23:08 標題: 優才家長 - 9月1日你响邊度?
各位優才家長,
9月1日為新學期開課預備日家長會(小一至小六)暨空前佳績慶祝會 ( 唔知意思, 個名眞係咁長既 )。
為佐慶祝學校响GAPSK, KET 同埋IGCSE囉倒佳績, 李教授邀請全校所有小一至小六家長, 响呢日返離學校祝捷, 為同學打氣, 向老師致敬。
空前盛事, 萬勿錯過。
我就一定會去, 你呢?
詳情你可以响學校通告睇倒。
作者: 印第安公主 時間: 07-8-25 23:14
我一早book了機票,1號晚先落機,等你地報料.
原文章由 中天英 於 07-8-25 23:08 硐表 
各位優才家長,
9月1日為新學期開課預備日家長會(小一至小六)暨空前佳績慶祝會 ( 唔知意思, 個名眞係咁長既 )。
為佐慶祝學校响GAPSK, KET 同埋IGCSE囉倒佳績, 李教授邀請全校所有小一至小六家長, 响呢日返離學校 ...
作者: edea 時間: 07-8-25 23:24
去呀, 今日李教授和陳校長都暗示有超水準結果, 一定要去!
公主, 我看看到時能否拍下來跟妳分享;) 去哪裡玩?
作者: 印第安公主 時間: 07-8-26 10:07
Thks.我地去東京啊.
原文章由 edea 於 07-8-25 23:24 硐表 
去呀, 今日李教授和陳校長都暗示有超水準結果, 一定要去!
公主, 我看看到時能否拍下來跟妳分享;) 去哪裡玩?
作者: edea 時間: 07-8-26 11:21
玩得開心d呀!
[ 本文章最後由 edea 於 07-8-26 15:53 編輯 ]
作者: 中天英 時間: 07-8-26 22:12
仲有冇邊個去??
作者: hui1206 時間: 07-8-26 22:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 軍魁星 時間: 07-8-26 22:42
原文章由 hui1206 於 07-8-26 22:18 硐表 
我都會同囝囝去TKO
果日係人人都要返故wor.
作者: 中天英 時間: 07-8-26 23:04
原文章由 軍魁星 於 07-8-26 22:42 硐表 
果日係人人都要返故wor.
軍兄,
你係話所有小一至小六既家長都一定要返啊?咁咪好熱鬧!
我仲以為係自願參加潻。
作者: 軍魁星 時間: 07-8-26 23:14
原文章由 中天英 於 07-8-26 23:04 硐表 
軍兄,
你係話所有小一至小六既家長都一定要返啊?咁咪好熱鬧!
我仲以為係自願參加潻。
果日每個學生都要返, 不過未有校車, 咁我估係人人要到掛.
作者: meimeilam 時間: 07-8-27 10:24
[quote]原文章由 軍魁星 於 07-8-26 23:14 硐表 
9 月1 日會同亞仔一齊返學。
作者: 軍魁星 時間: 07-8-27 10:40
原文章由 meimeilam 於 07-8-27 10:24 硐表 
[quote]原文章由 軍魁星 於 07-8-26 23:14 硐表 
9 月1 日會同亞仔一齊返學。
我都會啊.
作者: meimeilam 時間: 07-8-27 10:50
原文章由 軍魁星 於 07-8-27 10:40 硐表 
我都會啊.
到時睇下見唔見到你先,
你仲認唔認得我呀?
作者: 軍魁星 時間: 07-8-27 10:57
原文章由 meimeilam 於 07-8-27 10:50 硐表 
到時睇下見唔見到你先,
你仲認唔認得我呀?
認得, 點會唔認得呢?
作者: edea 時間: 07-8-27 11:06
軍生:
我唔得你喎,不過我諗我會認得軍仔軍女!
作者: appletony 時間: 07-8-27 23:14
原文章由 軍魁星 於 07-8-26 23:14 硐表 
果日每個學生都要返, 不過未有校車, 咁我估係人人要到掛.
早前有張小一迎新日的通告寫明9月1日"家長及學生必須出席"啊!
我就兩公婆加囡囡一齊出席。
作者: 吉祥三寶 時間: 07-8-28 14:57
原文章由 軍魁星 於 07-8-27 10:57 硐表 
認得, 點會唔認得呢?
各位gt家長,
由於路途遙遠, 所以會由爸爸駕車回將軍澳.
軍兄, 唔知今年阿仔會唔會同令公子同班呢?
吉祥三寶
作者: hui1206 時間: 07-8-28 20:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 軍魁星 時間: 07-8-28 20:22
原文章由 hui1206 於 07-8-28 20:05 硐表 
唔知上年M1A有幾多同學會G2同班呢??
講左係一半半嘛, 唔係咩?
作者: 軍魁星 時間: 07-8-28 20:25
原文章由 吉祥三寶 於 07-8-28 14:57 硐表 
各位gt家長,
由於路途遙遠, 所以會由爸爸駕車回將軍澳.
軍兄, 唔知今年阿仔會唔會同令公子同班呢?
吉祥三寶
我地會搭地鐵.
有50% 機會.
作者: hui1206 時間: 07-8-28 20:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 中天英 時間: 07-8-30 01:38 標題: 不識盧山直面目
咁多人出席, 會唔會有机會大家見吓面呢?
作者: edea 時間: 07-8-30 11:09
點相認, 係好似紅花會咁一人朶花別o係胸口
作者: edea 時間: 07-8-30 11:09
點相認, 係好似紅花會咁一人朶花別o係胸口
[ 本文章最後由 edea 於 07-8-30 11:25 編輯 ]
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |