教育王國

標題: 優才家長 - 9月1日你响邊度? [打印本頁]

作者: 中天英    時間: 07-8-25 23:08     標題: 優才家長 - 9月1日你响邊度?

各位優才家長,

9月1日為新學期開課預備日家長會(小一至小六)暨空前佳績慶祝會  (  唔知意思, 個名眞係咁長既 )。

為佐慶祝學校响GAPSK, KET 同埋IGCSE囉倒佳績, 李教授邀請全校所有小一至小六家長, 响呢日返離學校祝捷, 為同學打氣, 向老師致敬。

空前盛事, 萬勿錯過。

我就一定會去, 你呢?

詳情你可以响學校通告睇倒。
作者: 印第安公主    時間: 07-8-25 23:14

我一早book了機票,1號晚先落機,等你地報料.

原文章由 中天英 於 07-8-25 23:08 硐表
各位優才家長,

9月1日為新學期開課預備日家長會(小一至小六)暨空前佳績慶祝會  (  唔知意思, 個名眞係咁長既 )。

為佐慶祝學校响GAPSK, KET 同埋IGCSE囉倒佳績, 李教授邀請全校所有小一至小六家長, 响呢日返離學校 ...

作者: edea    時間: 07-8-25 23:24

去呀, 今日李教授和陳校長都暗示有超水準結果, 一定要去!

公主, 我看看到時能否拍下來跟妳分享;) 去哪裡玩?
作者: 印第安公主    時間: 07-8-26 10:07

Thks.我地去東京啊.

原文章由 edea 於 07-8-25 23:24 硐表
去呀, 今日李教授和陳校長都暗示有超水準結果, 一定要去!

公主, 我看看到時能否拍下來跟妳分享;) 去哪裡玩?

作者: edea    時間: 07-8-26 11:21

玩得開心d呀!

[ 本文章最後由 edea 於 07-8-26 15:53 編輯 ]
作者: 中天英    時間: 07-8-26 22:12

仲有冇邊個去??
作者: hui1206    時間: 07-8-26 22:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 軍魁星    時間: 07-8-26 22:42

原文章由 hui1206 於 07-8-26 22:18 硐表

我都會同囝囝去TKO



果日係人人都要返故wor.
作者: 中天英    時間: 07-8-26 23:04

原文章由 軍魁星 於 07-8-26 22:42 硐表



果日係人人都要返故wor.

軍兄,

你係話所有小一至小六既家長都一定要返啊?咁咪好熱鬧!

我仲以為係自願參加潻。
作者: 軍魁星    時間: 07-8-26 23:14

原文章由 中天英 於 07-8-26 23:04 硐表

軍兄,

你係話所有小一至小六既家長都一定要返啊?咁咪好熱鬧!

我仲以為係自願參加潻。



果日每個學生都要返, 不過未有校車, 咁我估係人人要到掛.
作者: meimeilam    時間: 07-8-27 10:24

[quote]原文章由 軍魁星 於 07-8-26 23:14 硐表

9 月1 日會同亞仔一齊返學。
作者: 軍魁星    時間: 07-8-27 10:40

原文章由 meimeilam 於 07-8-27 10:24 硐表
[quote]原文章由 軍魁星 於 07-8-26 23:14 硐表

9 月1 日會同亞仔一齊返學。



我都會啊.
作者: meimeilam    時間: 07-8-27 10:50

原文章由 軍魁星 於 07-8-27 10:40 硐表



我都會啊.


到時睇下見唔見到你先,   你仲認唔認得我呀?
作者: 軍魁星    時間: 07-8-27 10:57

原文章由 meimeilam 於 07-8-27 10:50 硐表


到時睇下見唔見到你先,   你仲認唔認得我呀?



認得, 點會唔認得呢?
作者: edea    時間: 07-8-27 11:06

軍生:

我唔得你喎,不過我諗我會認得軍仔軍女!
作者: appletony    時間: 07-8-27 23:14

原文章由 軍魁星 於 07-8-26 23:14 硐表



果日每個學生都要返, 不過未有校車, 咁我估係人人要到掛.


早前有張小一迎新日的通告寫明9月1日"家長及學生必須出席"啊!

我就兩公婆加囡囡一齊出席。
作者: 吉祥三寶    時間: 07-8-28 14:57

原文章由 軍魁星 於 07-8-27 10:57 硐表



認得, 點會唔認得呢?


各位gt家長,

由於路途遙遠, 所以會由爸爸駕車回將軍澳.  

軍兄,  唔知今年阿仔會唔會同令公子同班呢?

吉祥三寶
作者: hui1206    時間: 07-8-28 20:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 軍魁星    時間: 07-8-28 20:22

原文章由 hui1206 於 07-8-28 20:05 硐表

唔知上年M1A有幾多同學會G2同班呢??


講左係一半半嘛, 唔係咩?
作者: 軍魁星    時間: 07-8-28 20:25

原文章由 吉祥三寶 於 07-8-28 14:57 硐表


各位gt家長,

由於路途遙遠, 所以會由爸爸駕車回將軍澳.  

軍兄,  唔知今年阿仔會唔會同令公子同班呢?

吉祥三寶



我地會搭地鐵.

有50% 機會.
作者: hui1206    時間: 07-8-28 20:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 中天英    時間: 07-8-30 01:38     標題: 不識盧山直面目

咁多人出席, 會唔會有机會大家見吓面呢?
作者: edea    時間: 07-8-30 11:09

點相認, 係好似紅花會咁一人朶花別o係胸口
作者: edea    時間: 07-8-30 11:09

點相認, 係好似紅花會咁一人朶花別o係胸口

[ 本文章最後由 edea 於 07-8-30 11:25 編輯 ]




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5