教育王國

標題: 各直資小學收生進度不一,註冊後可否轉校? [打印本頁]

作者: phchan    時間: 07-8-25 22:01     標題: 各直資小學收生進度不一,註冊後可否轉校?

請問如果一間直資小學取錄了,並已註冊,但另一間又未面試,若日後同樣獲取錄,可否轉校。

(因各學校之面試日期及註冊日期相差甚遠)

thanks for your reply
作者: 已刪除用戶    時間: 07-8-26 20:17

可以, 有d直資會俾同時註冊多過一間, 有d就要簽undertaking, 順便幫你同edb取消之前果間既註冊
原文章由 phchan 於 07-8-25 10:01 PM 硐表
請問如果一間直資小學取錄了,並已註冊,但另一間又未面試,若日後同樣獲取錄,可否轉校。

(因各學校之面試日期及註冊日期相差甚遠)

thanks for your reply ...





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5