教育王國

標題: 華仁小學搬去赤柱? [打印本頁]

作者: HayHeiMa    時間: 07-8-23 17:35     標題: 華仁小學搬去赤柱?

請問有沒有聽過華仁小學三年後搬去赤柱?
最近有朋友聽到此消息
作者: cheriekkso    時間: 07-8-23 18:09

請問妳的消息從可而來???
作者: tap    時間: 07-8-29 19:54

真的嗎?請問消息從何而來?
作者: Fisherhall    時間: 07-9-3 01:41

我都知佢地應該會接收一間"被殺"小學為全日制作安排, 但至於係邊間就唔清楚, 呢個消息99.9%準的.
作者: 麟媽媽    時間: 07-9-3 09:29

真的嗎?環境咪好優美?真可惜到時亞仔已畢業了!
我聽過傳聞,但呢間"被殺"小學好似同政府有官司喎,
有官司就個個都唔郁得架喇,睇定D 先啦!
作者: happysiubobo    時間: 07-9-3 10:30

It has been rejected by the school already.
作者: HayHeiMa    時間: 07-9-3 13:20

幾天不在HK, 未及時回應大家.
消息是我朋友告訴我的, 她同事的兩個仔仔是華仁仔, 哥哥快畢業, 佢話細佬3年後搬去赤柱




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5