教育王國

標題: 天水圍有無好介紹?? [打印本頁]

作者: natalie0511    時間: 07-8-23 10:03     標題: 天水圍有無好介紹??

家住天水圍天盛苑, 想問
作者: 無事忙    時間: 07-8-23 11:44

原文章由 natalie0511 於 07-8-23 10:03 發表
家住天水圍天盛苑, 想問



介紹??????
作者: natalie0511    時間: 07-8-23 15:56

Sorry, 明明打o左字, 點解唔見o左??????

其實想找補習班, 又或者私人補習介紹....小女升小三


Thank You 各位

Natalie 媽咪
作者: 焯嵐媽咪    時間: 07-8-23 16:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fishfishvong    時間: 07-8-30 09:39

原文章由 焯嵐媽咪 於 07-8-23 16:04 硐表
我都住係度,我細佬讀緊大學,你想搵人教你囡囡,可pm我呀


HELLO! 我都係住天盛, 我個囡讀K2, 想問你個囡讀邊間小學呢!:
有無好介紹, 唔該哂!

fish 媽咪!!




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5