教育王國
標題: 天水圍有無好介紹?? [打印本頁]
作者: natalie0511 時間: 07-8-23 10:03 標題: 天水圍有無好介紹??
家住天水圍天盛苑, 想問
作者: 無事忙 時間: 07-8-23 11:44
原文章由 natalie0511 於 07-8-23 10:03 發表 
家住天水圍天盛苑, 想問
介紹??????
作者: natalie0511 時間: 07-8-23 15:56
Sorry, 明明打o左字, 點解唔見o左??????
其實想找補習班, 又或者私人補習介紹....小女升小三
Thank You 各位
Natalie 媽咪
作者: 焯嵐媽咪 時間: 07-8-23 16:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fishfishvong 時間: 07-8-30 09:39
原文章由 焯嵐媽咪 於 07-8-23 16:04 硐表 
我都住係度,我細佬讀緊大學,你想搵人教你囡囡,可pm我呀
HELLO! 我都係住天盛, 我個囡讀K2, 想問你個囡讀邊間小學呢!
:
有無好介紹, 唔該哂!
fish 媽咪!!
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |