教育王國
標題: 小一新校服 [打印本頁]
作者: 雅雅 時間: 07-8-22 13:15 標題: 小一新校服
小女今月升小一; 話說好似係六月份到學校度身做校服, 昨天取校服了, 見到體育服是XS 碼, 當時是有點奇怪, 點解會有碼呢 ? 因為本人一直以為度身就是跟據孩子的呎碼做合身的校服呢 ~~
回家試校服, 很攪笑呢 ~ 條校裙長到小腿中間, ( 款式是雞亦袖, A 字裙 ), 老公話呀女成個桶咁, PE 褲鬆到會掉下, 笑到我地死死下, 昨天已叫小女吃多些反, 快的高的 ~ 同埋會係 PE 褲加橡跟呢 ~ 
作者: Joe媽媽 時間: 07-8-22 13:49
原文章由 雅雅 於 07-8-22 13:15 發表 
小女今月升小一; 話說好似係六月份到學校度身做校服, 昨天取校服了, 見到體育服是XS 碼, 當時是有點奇怪, 點解會有碼呢 ? 因為本人一直以為度身就是跟據孩子的呎碼做合身的校服呢 ~~
回家試校服, 很攪笑呢 ...
度身訂做之意思只是 : 度一度妳適合那個尺碼吧了, 不是 Tailed made! 我以前都以為是 "tailed made", 後來問了學校及老師, 他們是那樣說的, 我估間間學校都是吧! 
作者: emiluihk 時間: 07-8-22 14:04
嗯 係呀 前兩日先有位前輩提醒過我呢樣野,
if 小朋友身型適中 係學校集體訂購就無問題,
if 小朋友唔普通的話就最好親身去門市購買
另外, 我覺得if 條褲真係大得咋, 建議打去問
吓有無得換,呢d 係消費者權益嚟麻, even
比你加工, 條褲本身都係大, 著起上嚟都衣
不稱身la
作者: 雅雅 時間: 07-8-23 13:16
其實條褲穿上都 ok, 不過唔"文住"會跌law. 仲有已經係加細碼, 我估冇再細了 ~ 不過我想話小女身高差不多120的, 唔係太細小卦 ~~
我同老公講唔知度身做要幾 $ 呢, 俾佢話 $多呀.......
作者: Joe媽媽 時間: 07-8-23 13:39
原文章由 雅雅 於 07-8-23 13:16 發表 
其實條褲穿上都 ok, 不過唔"文住"會跌law. 仲有已經係加細碼, 我估冇再細了 ~ 不過我想話小女身高差不多120的, 唔係太細小卦 ~~
我同老公講唔知度身做要幾 $ 呢, 俾佢話 $多呀.......
妳知啦, 現在甚麼東西都在大陸大量生產, 單獨訂一/二套, 他們不會跟妳做的 (我估)! 我仔有皮膚敏感, 男童冬天西褲, 我只要求裡布到褲腳, 他們通常為慳錢做半裡, 我訂兩條要全裡, 問過五間校服公司都不肯做, (金x, 金x, 固然不肯, 連中小型舖都不肯做) 他們跟我說因由大陸廠做, 不接細訂單! 香港以前之廠仔而全被北廠取代了, 妳肯比錢做都因數量少不會有人接單, 最後真的帶亞仔到洋服店 tailor-made, 才有人肯做, 深圳做都要百幾蚊人仔
運動服就跟學校說因皮膚敏感, 要穿全棉褲, 所以接受穿自已之短棉褲, 好鬼 cheap 個D街邊褲仔, 話時話, 有無人知那間學校之運動短褲是深寶藍色而又全棉質呢? 開個 topic 問下都好喎
作者: Tinkerbell 時間: 07-8-23 13:53
你地講得啱, unusual 尺寸最好去試身.
我小朋友size 细, 去買褲試咗3間shop 都太鬆太大. 連學校指定供應商都冇佢size. 最後去'金x' 先買到. 價錢貴d都冇計.
作者: skyway1668 時間: 07-8-23 22:18
請問各位如果買2套男仔校服,是否1套"fit size"+1套大1個size?請俾D意見!
[ 本文章最後由 skyway1668 於 07-8-24 00:01 編輯 ]
作者: sababy 時間: 07-8-24 04:09
[quote]原文章由 今天我要去買校服,應該怎樣選購呢?
作者: YuYuMother 時間: 07-8-24 20:14
原文章由 sababy 於 07-8-24 04:09 硐表 
[quote]原文章由 今天我要去買校服,應該怎樣選購呢?
我覺得買大少少好d, 小朋友大得快, 買到岩岩好, 好快就唔岩著!!
不過, 大少少好啦, 唔係就會衣不稱身............
作者: sababy 時間: 07-8-24 21:37
原文章由 YuYuMother 於 07-8-24 20:14 硐表 
我覺得買大少少好d, 小朋友大得快, 買到岩岩好, 好快就唔岩著!!
不過, 大少少好啦, 唔係就會衣不稱身............
Yu Yu Mother:Thankyou!
作者: 肥嘟媽 時間: 07-8-24 23:32
我帶囡囡去校服公司買,職員度身後取了條裙給囡囡試,也是長到小腿中間,雖然不太好看,但小朋友高得快,可能小一學期尾己差不多岩身,供應商都係幫家長慳錢

作者: IRON 時間: 07-8-24 23:44
我次次都係同仔仔一齊去買, 因可即場試, 老公要求要fit靚仔, 所以年年都要買, 查實校服日日著, 都係百幾蚊一套, 都幾抵.
作者: skyway1668 時間: 07-8-25 01:17
IRON:請問你每次買校服多少套?
作者: YongXin 時間: 07-8-25 09:59
我都鍾意買0岩身既. 長賴賴, 太大條裙, 好土, 好似借返來著咁. 日日著, 條數甚麼都抵返.
原文章由 IRON 於 07-8-24 23:44 硐表 
我次次都係同仔仔一齊去買, 因可即場試, 老公要求要fit靚仔, 所以年年都要買, 查實校服日日著, 都係百幾蚊一套, 都幾抵.
作者: skyway1668 時間: 07-8-25 10:53
朋友話買一套啱身的,另買一套大D唔乾時著,你們認為如何?我囝是返下午班買一套OK嗎?
作者: YongXin 時間: 07-8-25 11:34
夏天連身裙, 我買了一條0乍. 因為一星期裏, 有時會著運動服回校, 條裙又薄, 應該好易亁, 唔亁0米燙囉. 著三個月又話換季, 明年夏天又唔知會高幾多, 我驚連買大0的0個條, 到時都唔0岩. 所以, 一條頂住先.
原文章由 skyway1668 於 07-8-25 10:53 硐表 
朋友話買一套啱身的,另買一套大D唔乾時著,你們認為如何?我囝是返下午班買一套OK嗎?
作者: zitalin 時間: 07-8-25 11:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: YongXin 時間: 07-8-25 12:08
係播.
我女讀下午, 放學拿拿臨洗, 都仲有成晚成朝亁.
原文章由 zitalin 於 07-8-25 11:44 硐表 
仔仔讀全日制 - 一套係乾唔切!
作者: IRON 時間: 07-8-25 12:39
hi skyway1668 ,
仔仔k1時只買左校服運動服各一套, 因中午返黎即洗都ok, 到k1下學期時再買各一套; 之後k2開學買各一套, 又著返k1下學期果2套, 即每樣有2套替換, 如此類推.
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |