教育王國

標題: 有邊間補習中心係灣仔係比較好的? [打印本頁]

作者: Macusmama    時間: 07-8-21 13:56     標題: 有邊間補習中心係灣仔係比較好的?

如題材!
作者: Macusmama    時間: 07-8-28 11:58

any comment?
原文章由 Macusmama 於 07-8-21 13:56 硐表
如題材!

作者: leeleelumlum    時間: 07-8-28 15:05

原文章由 Macusmama 於 07-8-28 11:58 硐表
any comment?



灣仔我唔係好熟, 但我知有間"思銳"係軒小隔離,
都曾經上過..... 好多華仁, st jo 喺度,
太多男仔lu
作者: Macusmama    時間: 07-8-28 18:21

It seems 功課班,會唔會只給answer他們就了事架?
原文章由 leeleelumlum 於 07-8-28 15:05 硐表



灣仔我唔係好熟, 但我知有間"思銳"係軒小隔離,
都曾經上過..... 好多華仁, st jo 喺度,
太多男仔lu

作者: Macusmama    時間: 07-8-29 13:46

Any suggestion ,please?
原文章由 Macusmama 於 07-8-28 18:21 硐表
It seems 功課班,會唔會只給answer他們就了事架?

作者: WongCW    時間: 07-8-29 18:09

Macusmama,

我仔去北角間, 佢地就會上到去做哂d功課, 跟住就溫番即日教d野, 再去第2間房做習作, 都要幾耐下呀, 唔會就咁比個答案你抄就算.


原文章由 Macusmama 於 07-8-29 13:46 硐表
Any suggestion ,please?

作者: Macusmama    時間: 07-8-30 14:07

I hope it's good, do you know 邊度會討論多些這些呢?
原文章由 WongCW 於 07-8-29 18:09 硐表
Macusmama,

我仔去北角間, 佢地就會上到去做哂d功課, 跟住就溫番即日教d野, 再去第2間房做習作, 都要幾耐下呀, 唔會就咁比個答案你抄就算.

作者: WongCW    時間: 07-8-31 12:14

Macusmama,

sorry, 我唔知邊度會討論多些, 但你最好搵間係多d你小朋友間學校d學生, 咁補就會好d, 但重有一間係灣仔, 就唔知你有冇聽過叫鼎峰, 呢間就有好多其他學校d卷做囉, 你試下去問問啦, 搵miss chiu 21113029.希望幫到你啦.

原文章由 Macusmama 於 07-8-30 14:07 硐表
I hope it's good, do you know 邊度會討論多些這些呢?

作者: Macusmama    時間: 07-8-31 13:22

Miss Chui =is the tutor center's teaching?I know thin tutor center...quite expensive wor...
原文章由 WongCW 於 07-8-31 12:14 硐表
Macusmama,

sorry, 我唔知邊度會討論多些, 但你最好搵間係多d你小朋友間學校d學生, 咁補就會好d, 但重有一間係灣仔, 就唔知你有冇聽過叫鼎峰, 呢間就有好多其他學校d卷做囉, 你試下去問問啦, 搵miss chiu 21113029. ...

作者: JNmimi    時間: 07-9-1 13:56     標題: 有邊間補習中心係灣仔係比較好的?

灣仔仲有一間叫俊慧 (在以前哈廸斯隔離樓上), 請問有沒有家長上過他們的補習班?  相比思銳, PROSMATIC, 佢平好多啊 (約5百元一個月). 思銳 好似比較多人認識 (有很多分店  ) , 請指教..
作者: Macusmama    時間: 07-9-5 13:39

俊慧=I also look at that one, but seems very small place and many different class into one room wor.
I search have another one is "聖利路補習社"好似幾好咁但好貴囉...食飯都要成$33 一個餐...
鼎豐好似講得唔錯同埋個ms chiu話唔需要補一年級喎....

原文章由 JNmimi 於 07-9-1 13:56 發表
灣仔仲有一間叫俊慧 (在以前哈廸斯隔離樓上), 請問有沒有家長上過他們的補習班?  相比思銳, PROSMATIC, 佢平好多啊 (約5百元一個月). 思銳 好似比較多人認識 (有很多分店  ) , 請指教.. ...

作者: siusiuerica    時間: 07-9-5 13:57

灣仔有一間匯藝坊, o係恆生銀行對面! 佢地係一間非牟利中心, 而且有社工跟進運作, 每日除功課輔導外, 又有唔同興趣活動, 全面d, 等d小朋友唔駛只係對住功課咁辛苦!! 你可以打去問下, tel 3694 0996!!
作者: Macusmama    時間: 07-9-5 15:50

I also know this tutor center,but also not cheap lor...
another one is 德豐....
原文章由 siusiuerica 於 07-9-5 13:57 發表
灣仔有一間匯藝坊, o係恆生銀行對面! 佢地係一間非牟利中心, 而且有社工跟進運作, 每日除功課輔導外, 又有唔同興趣活動, 全面d, 等d小朋友唔駛只係對住功課咁辛苦!! 你可以打去問下, tel 3694 0996!! ...

作者: Macusmama    時間: 07-9-10 11:52

I went ther to have a look la...
I feel 德豐 is quiet good wor...
原文章由 JNmimi 於 07-9-1 13:56 硐表
灣仔仲有一間叫俊慧 (在以前哈廸斯隔離樓上), 請問有沒有家長上過他們的補習班?  相比思銳, PROSMATIC, 佢平好多啊 (約5百元一個月). 思銳 好似比較多人認識 (有很多分店  ) , 請指教.. ...

作者: 已刪除用戶    時間: 07-9-10 11:58

我帶細仔去灣仔"康樂商業大廈"上堂(集成後門對面), 每次都見到好多st jo學生o係果度出現, 同d看更都熟晒果種
聽日幫你八下叫咩名
原文章由 Macusmama 於 07-9-10 11:52 AM 硐表
I went ther to have a look la...
I feel 德豐 is quiet good wor...

作者: Macusmama    時間: 07-9-10 13:38

Thank you.
原文章由 Charlotte_mom 於 07-9-10 11:58 硐表
我帶細仔去灣仔"康樂商業大廈"上堂(集成後門對面), 每次都見到好多st jo學生o係果度出現, 同d看更都熟晒果種
聽日幫你八下叫咩名





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5