教育王國

標題: 香港教育學院賽馬會小學 [打印本頁]

作者: lovely_ee    時間: 07-8-20 21:35     標題: 香港教育學院賽馬會小學

Dear all,

請問有無人讀緊香港教育學院賽馬會小學 ?是否小班制?
功課多嗎?對學障有無支援?  
作者: 珈媽媽    時間: 07-8-23 18:06

原文章由 lovely_ee 於 07-8-20 21:35 發表
Dear all,

請問有無人讀緊香港教育學院賽馬會小學 ?是否小班制?
功課多嗎?對學障有無支援?  



lovely_ee,

我個仔間幼稚園會有個關於尼間小學既座談會, 到時我幫你問問你既問題啦, 不過要9月中, 但你可以上佢地個網睇下先, 仲有時間,你諗下有乜野想知, 再話我知, 我同你問, 因為到時系直接問馬小既校長架.
作者: shingshing1223    時間: 07-8-24 17:53

lovely

你可以去大埔媽媽會睇下, 有個topic 係講呢間小學架.



原文章由 lovely_ee 於 07-8-20 21:35 硐表
Dear all,

請問有無人讀緊香港教育學院賽馬會小學 ?是否小班制?
功課多嗎?對學障有無支援?  





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5