教育王國
標題: 請教有經驗mama,校服裙要挑裙腳,用衣車車好定用人手挑好呀? [打印本頁]
作者: kellybaby 時間: 07-8-20 18:13 標題: 請教有經驗mama,校服裙要挑裙腳,用衣車車好定用人手挑好呀?
pls help
作者: doryee 時間: 07-8-20 20:27
我覺得用手整好,第日放返落黎果D''痕''無咁勁
雖然麻煩D,但靚D整齊D
原文章由 kellybaby 於 07-8-20 18:13 發表 
pls help
作者: emiluihk 時間: 07-8-21 11:22
我贊成doryee 既講法
用衣車,車上去, 第日會有好多holes
作者: MariaTsui 時間: 07-8-21 11:40
Totally agreed.
作者: MariaTsui 時間: 07-8-21 11:40
Totally agreed.
Maria
作者: fishmum 時間: 07-8-21 12:02
阿女學校一定要挑,但我好渣,挑得唔好所以攞去街市比人挑
原文章由 doryee 於 07-8-20 20:27 發表 
我覺得用手整好,第日放返落黎果D''痕''無咁勁
雖然麻煩D,但靚D整齊D
作者: CMMANDY 時間: 07-8-22 10:30
挑裙腳幾錢到1 條呢? 我有2 條冬季及2 條夏季要放長啊! 
作者: 羊咩咩太太 時間: 07-8-22 11:29
對呀,好多洞洞的!
還有呢,如果放番長,有乜辦法去左邊邊的漬呢?
原文章由 emiluihk 於 07-8-21 11:22 發表 
我贊成doryee 既講法
用衣車,車上去, 第日會有好多holes
作者: kellybaby 時間: 07-8-24 02:00
thx all mama 咁我就要side d時間寧願自己慢慢挑,我樓下街市d改衫鋪,用衣車車要$15,人手挑要$20
作者: YuYuMother 時間: 07-8-24 20:06
原文章由 kellybaby 於 07-8-24 02:00 硐表 
thx all mama 咁我就要side d時間寧願自己慢慢挑,我樓下街市d改衫鋪,用衣車車要$15,人手挑要$20
點解一定要挑裙腳呢?? 
作者: TinaWu 時間: 07-8-25 00:05
人手挑, i think it's easy to take out !!
作者: 琪琪二世 時間: 07-10-4 11:30
我自己有衣車,
不過改阿仔的學校西褲,
阿女的學校裙都是喜歡用挑的
貪佢見唔到D線
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |