教育王國

標題: 請教有經驗mama,校服裙要挑裙腳,用衣車車好定用人手挑好呀? [打印本頁]

作者: kellybaby    時間: 07-8-20 18:13     標題: 請教有經驗mama,校服裙要挑裙腳,用衣車車好定用人手挑好呀?

pls help
作者: doryee    時間: 07-8-20 20:27

我覺得用手整好,第日放返落黎果D''痕''無咁勁
雖然麻煩D,但靚D整齊D
原文章由 kellybaby 於 07-8-20 18:13 發表
pls help

作者: emiluihk    時間: 07-8-21 11:22

我贊成doryee 既講法
用衣車,車上去, 第日會有好多holes
作者: MariaTsui    時間: 07-8-21 11:40

Totally agreed.
作者: MariaTsui    時間: 07-8-21 11:40

Totally agreed.

Maria
作者: fishmum    時間: 07-8-21 12:02

阿女學校一定要挑,但我好渣,挑得唔好所以攞去街市比人挑

原文章由 doryee 於 07-8-20 20:27 發表
我覺得用手整好,第日放返落黎果D''痕''無咁勁
雖然麻煩D,但靚D整齊D

作者: CMMANDY    時間: 07-8-22 10:30

挑裙腳幾錢到1 條呢? 我有2 條冬季及2 條夏季要放長啊!
作者: 羊咩咩太太    時間: 07-8-22 11:29

對呀,好多洞洞的!

還有呢,如果放番長,有乜辦法去左邊邊的漬呢?

原文章由 emiluihk 於 07-8-21 11:22 發表
我贊成doryee 既講法
用衣車,車上去, 第日會有好多holes

作者: kellybaby    時間: 07-8-24 02:00

thx all mama 咁我就要side d時間寧願自己慢慢挑,我樓下街市d改衫鋪,用衣車車要$15,人手挑要$20
作者: YuYuMother    時間: 07-8-24 20:06

原文章由 kellybaby 於 07-8-24 02:00 硐表
thx all mama 咁我就要side d時間寧願自己慢慢挑,我樓下街市d改衫鋪,用衣車車要$15,人手挑要$20

點解一定要挑裙腳呢??
作者: TinaWu    時間: 07-8-25 00:05

人手挑, i think it's easy to take out !!
作者: 琪琪二世    時間: 07-10-4 11:30

我自己有衣車,

不過改阿仔的學校西褲,

阿女的學校裙都是喜歡用挑的

貪佢見唔到D線




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5