教育王國

標題: 觀塘家長站 [打印本頁]

作者: kt8001    時間: 07-8-20 17:21     標題: 觀塘家長站

各位朋友,  
有冇人在觀塘區住呀!
得閒吹吹水呀! 聯誼下

[ 本文章最後由 kt8001 於 07-8-20 17:25 編輯 ]
作者: 峰仔媽咪    時間: 07-8-20 17:50

hello !!!

我住官塘區,大仔9月會升小一,牛頭角基顯,你小朋友讀邊間 ???
作者: kt8001    時間: 07-8-20 18:02

Hello 我囡囡都是升小一,不過是讀德田李兆強:) 你仔仔之前讀邊間幼稚園架!,我好8卦架

原文章由 峰仔媽咪 於 07-8-20 17:50 發表
hello !!!

我住官塘區,大仔9月會升小一,牛頭角基顯,你小朋友讀邊間 ???

作者: kt8001    時間: 07-8-20 18:24     標題: 峰仔媽咪

我放工啦!得閒找我呀!

原文章由 峰仔媽咪 於 07-8-20 17:50 發表
hello !!!

我住官塘區,大仔9月會升小一,牛頭角基顯,你小朋友讀邊間 ???

作者: emonmama    時間: 07-8-20 22:35

原文章由 kt8001 於 07-8-20 18:24 發表
我放工啦!得閒找我呀!


我囡都係今年升小一.....油塘基顯.....大家得閑傾吓:loveliness:
作者: kt8001    時間: 07-8-21 10:18     標題: 早晨

早晨
你好開心識到你,我囡讀德田李兆強今年都是讀P.1,你住觀塘你囡囡咪又要好早起身,因我都是
--------------------------------------------------------------
原文章由 emonmama 於 07-8-20 22:35 發表


我囡都係今年升小一.....油塘基顯.....大家得閑傾吓:loveliness:

作者: katiekma    時間: 07-8-21 10:21

Hello kt8001

同學仔mami, 你幾點上車呀!

原文章由 kt8001 於 07-8-21 10:18 發表
早晨
你好開心識到你,我囡讀德田李兆強今年都是讀P.1,你住觀塘你囡囡咪又要好早起身,因我都是
--------------------------------------------------------------

作者: kt8001    時間: 07-8-21 10:21     標題: 希望多d人入嚟傾下啦

希望多D觀塘朋友入嚟傾下啦
作者: kt8001    時間: 07-8-21 10:28

早呀!KATIE
正式返學時,上車好似7:35左右,你呢?你係咪同LOVE一同返學架
作者: katiekma    時間: 07-8-21 10:42

我住tko架, 我 7:40上車, 這個時間己經好好 lar, 其它學校好多都 6:45 上車。 9月1日一起食早餐,到時見

原文章由 kt8001 於 07-8-21 10:28 發表
早呀!KATIE
正式返學時,上車好似7:35左右,你呢?你係咪同LOVE一同返學架

作者: kt8001    時間: 07-8-21 11:16

KATIE
你說得很對,但你會做什麼早餐比你囡囡食呀!
又怕佢一早起身冇胃口.....:cry:

原文章由 katiekma 於 07-8-21 10:42 發表
我住tko架, 我 7:40上車, 這個時間己經好好 lar, 其它學校好多都 6:45 上車。 9月1日一起食早餐,到時見

作者: katiekma    時間: 07-8-21 11:27

我女女本身好瘦, 又乜都吾食, 我反而擔心下午在校食飯乜都吾食比先生話, 早餐我打算比佢食。

1. egg
2.波羅包
3.蛋糕
4.通心粉
5.cornflake

佢食得好慢, 要預多的時間比佢。

原文章由 kt8001 於 07-8-21 11:16 發表
KATIE
你說得很對,但你會做什麼早餐比你囡囡食呀!
又怕佢一早起身冇胃口.....:cry:

作者: kt8001    時間: 07-8-21 11:38

我個囡都是食得好慢架,夜晚又瞓,都唔知什樣才可調整佢生理時鐘

[ 本文章最後由 kt8001 於 07-8-21 11:49 編輯 ]
作者: kt8001    時間: 07-8-21 12:14

唔知點解我打的信息得一D

原文章由 kt8001 於 07-8-21 11:38 發表
我個囡都是食得好慢架,夜晚又瞓,都唔知什樣才可調整佢生理時鐘

作者: 峰仔媽咪    時間: 07-8-21 14:28

hi !!! 各位好呀 。

kt8001 : 我大仔讀緊官塘基督教幼兒園(社區中心)。

我都頭痛緊佢早上起身問題,仔仔又係夜訓,現在早上起身都好辛苦。希望校車唔好咁早啦。

你地小朋友放學邊個湊呀 ??? 我仔仔會去託管中心。
作者: emonmama    時間: 07-8-21 15:45

原文章由 kt8001 於 07-8-21 10:18 發表
早晨
你好開心識到你,我囡讀德田李兆強今年都是讀P.1,你住觀塘你囡囡咪又要好早起身,因我都是
--------------------------------------------------------------


預計6:00就要起身...梳洗食早餐...7:00要上校車..除左驚呀囡唔肯起身..都好驚自己唔知醒
作者: kt8001    時間: 07-8-21 15:53

還有2個星期左右,我個校車大約話7:35左右,1/9還可試搭 你有咩方法調整佢生理時鐘,我都頭痕 ,我囡放學1,3,5我奶奶湊,因我返PARTIME2,4,6,日,放假

原文章由 峰仔媽咪 於 07-8-21 14:28 發表
hi !!! 各位好呀 。

kt8001 : 我大仔讀緊官塘基督教幼兒園(社區中心)。

我都頭痛緊佢早上起身問題,仔仔又係夜訓,現在早上起身都好辛苦。希望校車唔好咁早啦。

你地小朋友放學邊個湊呀 ??? 我仔仔會去 ...

[ 本文章最後由 kt8001 於 07-8-21 16:28 編輯 ]
作者: kt8001    時間: 07-8-21 16:36

emonmama
你會叫你囡囡幾多點瞓架,我個囡要11:00-30左右才肯瞓

預計6:00就要起身...梳洗食早餐...7:00要上校車..除左驚呀囡唔肯起身..都好驚自己唔知醒 [/quote]
作者: kt8001    時間: 07-8-21 16:45

KATIE
我想問呢? 你住TKO是否將軍澳,我D領悟力極低
原文章由 katiekma 於 07-8-21 10:42 發表
我住tko架, 我 7:40上車, 這個時間己經好好 lar, 其它學校好多都 6:45 上車。 9月1日一起食早餐,到時見

作者: katiekma    時間: 07-8-21 16:47

me, too.送完佢返學, 自已又返 9:30。8:45 先去搭車,個卡 la 位do吾知做乜好 。

原文章由 kt8001 於 07-8-21 16:36 發表
emonmama
你會叫你囡囡幾多點瞓架,我個囡要11:00-30左右才肯瞓

預計6:00就要起身...梳洗食早餐...7:00要上校車..除左驚呀囡唔肯起身..都好驚自己唔知醒
[/quote]
作者: katiekma    時間: 07-8-21 16:48

yes. TKO = TSEUNG KWAN O= 將軍澳

原文章由 kt8001 於 07-8-21 16:45 發表
KATIE
我想問呢? 你住TKO是否將軍澳,我D領悟力極低

作者: kt8001    時間: 07-8-21 17:48

KATIE
咁你咪要食多個早餐 ,我送完囡上褓姆車,後返屋企攪我個仔起身返學,之後才返工,勁唔得閒

katiekma
me, too.送完佢返學, 自已又返 9:30。8:45 先去搭車,個卡 la 位do吾知做乜好 。

[/quote] [/quote]
作者: katiekma    時間: 07-8-21 18:17

kt8001,
吾好 lar掛, 我己經好肥la, 飲水都肥果隻。

原文章由 kt8001 於 07-8-21 17:48 發表
KATIE
咁你咪要食多個早餐 ,我送完囡上褓姆車,後返屋企攪我個仔起身返學,之後才返工,勁唔得閒

katiekma
me, too.送完佢返學, 自已又返 9:30。8:45 先去搭車,個卡 la 位do吾知做乜好 。

[/ ...

作者: hoganmama    時間: 07-8-21 21:44

Dear all,

我今個月開始已經訓練亞仔唔訓下午覺啦, 夜晚7:30食飯, 9點上床訓, 朝早7:15-7:45起身, so far都ok, 係有時朝早唔肯起身lor
作者: hoganmama    時間: 07-8-21 21:46

katiekma

我星期日買左lego書包la, 係toyrus買, 激死人, 之前睇有特價$250, 個日買無wor, 要成$300, toyrus又淨番1個wor, 我費時再去搵, 都要照買

我仔套校服無甩色la 真好彩
作者: katiekma    時間: 07-8-21 22:16

買左咪好law, 都開學lar。我重未訓鍊佢,佢平時11:00 -12:00訓, 10:30起身。

原文章由 hoganmama 於 07-8-21 21:46 發表
katiekma

我星期日買左lego書包la, 係toyrus買, 激死人, 之前睇有特價$250, 個日買無wor, 要成$300, toyrus又淨番1個wor, 我費時再去搵, 都要照買

我仔套校服無甩色la ...

作者: emonmama    時間: 07-8-21 23:39

原文章由 kt8001 於 07-8-21 16:36 發表
emonmama
你會叫你囡囡幾多點瞓架,我個囡要11:00-30左右才肯瞓

預計6:00就要起身...梳洗食早餐...7:00要上校車..除左驚呀囡唔肯起身..都好驚自己唔知醒
[/quote]

kt8001
通常要佢10:30左右就要上床..下午佢多數都唔瞓晏覺...希望遲d返學佢可以再早d上床瞓...佢要好早起身呀.....
作者: kt8001    時間: 07-8-22 12:41

katiekma
你一定唔夠我肥,我都是肥人一族

吾好 lar掛, 我己經好肥la, 飲水都肥果隻。

[/quote]
作者: kt8001    時間: 07-8-22 13:21

hoganmama
你都好呀!起碼你仔仔叫佢會去做,我果囡聽到出面有聲都話瞓唔到,我同我奶奶一同住,我奶奶好喜歡睇電視,我都唔知點做


我今個月開始已經訓練亞仔唔訓下午覺啦, 夜晚7:30食飯, 9點上床訓, 朝早7:15-7:45起身, so far都ok, 係有時朝早唔肯起身lor [/quote]
作者: hoganmama    時間: 07-8-22 13:26

  不過佢仲要同我一齊訓呢[quote]原文章由 kt8001 於 07-8-22 13:21 發表
hoganmama
你都好呀!起碼你仔仔叫佢會去做,我果囡聽到出面有聲都話瞓唔到,我同我奶奶一同住,我奶奶好喜歡睇電視,我都唔知點做


我今個月開始已經訓練亞仔唔訓下午覺啦, 夜晚7:30食飯, 9點上床訓 ... [/quote]
作者: kt8001    時間: 07-8-22 13:35

hoganmama ,
是她怕黑 所以同你一起訓







  不過佢仲要同我一齊訓呢[quote]原文章由 kt8001 於

[ 本文章最後由 kt8001 於 07-8-22 13:38 編輯 ]
作者: hoganmama    時間: 07-8-22 13:48

ar, 仲未肯自己一個人訓ar, 之前佢應承左8, 跟住又話9, 尋日又話出年wor, 比佢激死
原文章由 kt8001 於 07-8-22 13:35 發表
hoganmama ,
是她怕黑 所以同你一起訓







  不過佢仲要同我一齊訓呢[quote]原文章由 kt8001 於

作者: kt8001    時間: 07-8-22 14:00

你囡囡好聰明同口齒伶俐喎!我個囡自己瞓,不過常要過來瞓我唔比,我話佢來瞓我就把牀比細佬瞓,我個仔好恨有一張自己的牀,不過屋企細有只張丁字牀床,佢地同我奶奶一間房

原文章由 hoganmama 於 07-8-22 13:48 發表
係ar, 仲未肯自己一個人訓ar, 之前佢應承左8月, 跟住又話9月, 尋日又話出年wor, 比佢激死

作者: kt8001    時間: 07-8-22 14:06

你個女好聰明同口齒伶俐呀!
我個女都常要來同我瞓,我都唔比,不過其實我都好想同佢瞓,因之後再大個D,佢都唔會找你同佢瞓,冇灑親切感:cry:

原文章由 hoganmama 於 07-8-22  13:48 發表
係ar, 仲未肯自己一個人訓ar, 之前佢應承左8月, 跟住又話9月, 尋日又話出年wor, 比佢激死

作者: hoganmama    時間: 07-8-22 15:32

我個係仔黎gar
原文章由 kt8001 於 07-8-22 14:06 發表
你個女好聰明同口齒伶俐呀!
我個女都常要來同我瞓,我都唔比,不過其實我都好想同佢瞓,因之後再大個D,佢都唔會找你同佢瞓,冇灑親切感:cry:

作者: katiekma    時間: 07-8-22 15:53

我個女都系同我訓架, k2 推 k3 自已訓, k3 又話一年班, 而加我再問重話10 歲先。

原文章由 hoganmama 於 07-8-22 15:32 發表
我個係仔黎gar

作者: kt8001    時間: 07-8-22 18:00

攪到錯灑添..... SORRY,我真好無記性

[ 本文章最後由 kt8001 於 07-8-22 19:32 編輯 ]
作者: kt8001    時間: 07-8-22 19:36

katie
你同hoganmama個你一樣喎!,咁你咪要買張大床至掂, ,你地有幾多個仔囡架,我有2個活寶貝

原文章由 katiekma 於 07-8-22 15:53 發表
我個女都系同我訓架, k2 推 k3 自已訓, k3 又話一年班, 而加我再問重話10 歲先。

作者: katiekma    時間: 07-8-22 20:17

我c6訓窗台law, 我有2個寶貝, 大仔升中3, 細女升小一。

原文章由 kt8001 於 07-8-22 19:36 發表
katie
你同hoganmama個你一樣喎!,咁你咪要買張大床至掂, ,你地有幾多個仔囡架,我有2個活寶貝

作者: hoganmama    時間: 07-8-23 09:11

我c6訓隔離房
原文章由 katiekma 於 07-8-22 20:17 發表
我c6訓窗台law, 我有2個寶貝, 大仔升中3, 細女升小一。

作者: kt8001    時間: 07-8-23 14:04

嘩!你一對仔囡相差咁遠 ,不過咁樣你位大公子咪可以幫下你囉 ,而我一對寶貝一日打架打到黑,激死我

原文章由 katiekma 於 07-8-22 20:17 發表
我c6訓窗台law, 我有2個寶貝, 大仔升中3, 細女升小一。

作者: kt8001    時間: 07-8-23 14:10

峰媽,
你得閒再一同傾呀!隨時歡迎你加入

原文章由 峰仔媽咪 於 07-8-21 14:28 發表
hi !!! 各位好呀 。

kt8001 : 我大仔讀緊官塘基督教幼兒園(社區中心)。

我都頭痛緊佢早上起身問題,仔仔又係夜訓,現在早上起身都好辛苦。希望校車唔好咁早啦。

你地小朋友放學邊個湊呀 ??? 我仔仔會去 ...

作者: kt8001    時間: 07-8-23 14:24

Hi!  haganmama,Katiema
我想問你D仔囡讀兆強邊班呀! 我囡讀1a班:loveliness:  

原文章由 hoganmama 於 07-8-23 09:11 發表
我c6訓隔離房

作者: katiekma    時間: 07-8-23 14:25

幫!冇可能。佢一得閒就會攪個妹攪到v 嘩鬼叫。

原文章由 kt8001 於 07-8-23 14:04 發表
嘩!你一對仔囡相差咁遠 ,不過咁樣你位大公子咪可以幫下你囉 ,而我一對寶貝一日打架打到黑,激死我

作者: katiekma    時間: 07-8-23 14:29

我代hoganmama答

hoganmama 仔仔1C
我女女同你女女一班架, 乜你吾記得咩, 汶汶媽冇同你講咩

原文章由 kt8001 於 07-8-23 14:24 發表
Hi!  haganmama,Katiema
我想問你D仔囡讀兆強邊班呀! 我囡讀1a班:loveliness:  

[ 本文章最後由 katiekma 於 07-8-23 14:34 編輯 ]
作者: 峰仔媽咪    時間: 07-8-23 16:20

原文章由 katiekma 於 07-8-23 14:29 發表
我代hoganmama答

hoganmama 仔仔1C
我女女同你女女一班架, 乜你吾記得咩, 汶汶媽冇同你講咩


你地好呀 !!! 我都有個細仔,現在19個月,工人湊,不過,10月份會比細仔返官塘趣樂育嬰園,暫時返住先啦,因為,唔會同工人續約,哥哥讀個間幼兒園又未足歲返,要等1,2月份有插班位先可以返,我覺得好煩呀 !!! 大仔,細仔,工人等等....好多野要安排,自己又唔夠時間放屋企.......。
作者: kt8001    時間: 07-8-23 17:24

katie,
好似有 講,不過只講你囡囡 ,但hogamama
就冇講,:( 我話個笑話你知,我常把你和hoganmama攪亂 ...
我真好好反醒下 ,sorry sorry sorry

原文章由 katiekma 於 07-8-23 14:29 發表
我代hoganmama答

hoganmama 仔仔1C
我女女同你女女一班架, 乜你吾記得咩, 汶汶媽冇同你講咩

作者: kt8001    時間: 07-8-23 17:46

嘩!咁你咪好鬼煩囉!,我果時都好似你咁架!,不過佢地大小小可會好好多,兩個唔係咁易 唔好咁煩呀!朋友,會出好多皺紋架 你煩時你找我地傾下呀!你有冇msn架!


原文章由 峰仔媽咪 於 07-8-23 16:20 發表


你地好呀 !!! 我都有個細仔,現在19個月,工人湊,不過,10月份會比細仔返官塘趣樂育嬰園,暫時返住先啦,因為,唔會同工人續約,哥哥讀個間幼兒園又未足歲返,要等1,2月份有插班位先可以返,我覺得好煩呀 ...

作者: kt8001    時間: 07-8-24 22:12

各位,
你今日上唔上到線呀! ,我今日在公司一直都上唔到呀!
在晚上才上到,所以找不到你地激死我啦! , 其實我想問你 katie & hoganma 你兩位朋友仔,1/9果日是否穿校服,同帶個人返學,無嘢要帶囉,係咪呀 你地會唔會帶相機呀!唔好意思好多嘢問添,

原文章由 katiekma 於 07-8-23 14:29 硐表
我代hoganmama答

hoganmama 仔仔1C
我女女同你女女一班架, 乜你吾記得咩, 汶汶媽冇同你講咩

作者: katiekma    時間: 07-8-24 23:32

我都系今日成日都上吾到bk 9/1日要穿校服,戴上學生名牌/填小一迎新日家長接送學生卡咁law, 我會帶相机/碌影机去, 但就未决定咩書包還是小背囊,你呢?

原文章由 kt8001 於 07-8-24 22:12 硐表
各位,
你今日上唔上到線呀! ,我今日在公司一直都上唔到呀!
在晚上才上到,所以找不到你地激死我啦! , 其實我想問你 katie & hoganma 你兩位朋友仔,1/9果日是否穿校服,同帶個人返學,無嘢 ...

作者: kt8001    時間: 07-8-27 10:16

早晨! katie
我想問下你呢!冬天你會否帶飯架!因我想買一個飯壼,唔知邊隻好

原文章由 katiekma 於 07-8-24 23:32 硐表
我都系今日成日都上吾到bk 9/1日要穿校服,戴上學生名牌/填小一迎新日家長接送學生卡咁law, 我會帶相机/碌影机去, 但就未决定咩書包還是小背囊,你呢?

...

作者: kt8001    時間: 07-8-27 10:36

早晨!
hoganmama,katie,請問你地知唔知邊度有好架中醫呀!
還有我想問呢!,我個女比蚊針到後一大片紅腫好似胎記咁每次都是這樣,又個朋友個仔又是這樣,醫生活佢話D血唔好敏感,什辨

原文章由 hoganmama 於 07-8-23 09:11 硐表
我c6訓隔離房

作者: 素兒    時間: 07-8-27 10:38

我個細囡都係咁樣喎,過多幾日仲見到個蚊口添

原文章由 kt8001 於 07-8-27 10:36 硐表
早晨!
hoganmama,katie,請問你地知唔知邊度有好架中醫呀!
還有我想問呢!,我個女比蚊針到後一大片紅腫好似胎記咁每次都是這樣,又個朋友個仔又是這樣,醫生活佢話D血唔好敏感,什辨

...

作者: kt8001    時間: 07-8-27 10:53

素兒,
但我個囡是本來是蚊蚋一陣就變了好似發大了冬姑咁大而好似胎記咁,黑紅色的又腫,我個囡是近排才是這樣,好擔心,今次釘到連行都要柺下柺咁  


原文章由 素兒 於 07-8-27 10:38 硐表
我個細囡都係咁樣喎,過多幾日仲見到個蚊口添

作者: katiekma    時間: 07-8-27 11:23

HI,

我吾知, 我食學校的飯盒, HOANMAMA 帶飯, 佢可能清楚的。

原文章由 kt8001 於 07-8-27 10:16 硐表
早晨! katie
我想問下你呢!冬天你會否帶飯架!因我想買一個飯壼,唔知邊隻好

作者: katiekma    時間: 07-8-27 11:28

之前睇開一個幾好,系TKO, 而家吾知搬左去邊, 等我周圍8下, 知道再話你聽。

原文章由 kt8001 於 07-8-27 10:36 硐表
早晨!
hoganmama,katie,請問你地知唔知邊度有好架中醫呀!
還有我想問呢!,我個女比蚊針到後一大片紅腫好似胎記咁每次都是這樣,又個朋友個仔又是這樣,醫生活佢話D血唔好敏感,什辨

...

作者: 素兒    時間: 07-8-27 11:34

咁我細囡就慘d,佢由細細個就係咁啦 ,
佢果d又係發得好大架,比如釘一個蚊蚋係面仔咁,之後會成半邊面仔都腫左
原文章由 kt8001 於 07-8-27 10:53 硐表
素兒,
但我個囡是本來是蚊蚋一陣就變了好似發大了冬姑咁大而好似胎記咁,黑紅色的又腫,我個囡是近排才是這樣,好擔心,今次釘到連行都要柺下柺咁  


...

作者: hoganmama    時間: 07-8-27 12:08

我係每日由99拎去wor, 唔係朝早帶定
原文章由 katiekma 於 07-8-27 11:23 硐表
HI,

我吾知, 我食學校的飯盒, HOANMAMA 帶飯, 佢可能清楚的。

作者: hoganmama    時間: 07-8-27 12:10

我個仔都gar, 成日好似比人打完咁, 成身瘀
原文章由 素兒 於 07-8-27 11:34 硐表
咁我細囡就慘d,佢由細細個就係咁啦 ,
佢果d又係發得好大架,比如釘一個蚊蚋係面仔咁,之後會成半邊面仔都腫左

[ 本文章最後由 hoganmama 於 07-8-27 12:17 編輯 ]
作者: kt8001    時間: 07-8-27 17:28

hoganmama,
激死啦!而家才上到線
咁你個仔之前有冇睇醫生gr,我個囡好返都好,都有達淺色印,好醜怪有D什麼藥膏好用呀!


原文章由 hoganmama 於 07-8-27 12:10 硐表
我個仔都係咁gar, 成日好似比人打完咁, 成身瘀

作者: kt8001    時間: 07-8-27 17:33

素兒,
激死我啦!現在才上到線
你囡囡蚊蚋印是否都是很難退gr,你用咩藥膏呢?

原文章由 素兒 於 07-8-27 11:34 硐表
咁我細囡就慘d,佢由細細個就係咁啦 ,
佢果d又係發得好大架,比如釘一個蚊蚋係面仔咁,之後會成半邊面仔都腫左

作者: kt8001    時間: 07-8-28 12:59

峰媽媽
你有無睇過工聯會果d中醫呀!

原文章由 峰仔媽咪 於 07-8-20 17:50 硐表
hello !!!

我住官塘區,大仔9月會升小一,牛頭角基顯,你小朋友讀邊間 ???

作者: katiekma    時間: 07-9-6 10:04

kt8001,

你女女知吾知自己幾多号呀?老師講左味?
作者: emonmama    時間: 07-9-6 11:57

hi..hi...各位好嗎....

開左學差唔多成個禮拜囉...大家慣唔慣呀...
之前同大家講過...因上校車時間早...要6:00起身...都真係好眼瞓 ..我同個囡都唔多願起身....不過都尚算ok la...
見到個囡放學返黎..佢都幾開心架...應該佢都可以習慣小學生活...大家既小朋友又點呀...習唔習慣呀....
作者: kt8001    時間: 07-9-6 16:52

katiema,
我個囡是5學號,katie現常常同我個囡一齊,好以幾好咁,你有無買小學常識前練習呀!我想買但唔知有冇用,你個囡返ok嗎? 我個囡話都幾開心,不過好似話下星期要開始默書. 我都唔知佢有冇聽錯

原文章由 katiekma 於 07-9-6 10:04 硐表
kt8001,

你女女知吾知自己幾多号呀?老師講左味?

作者: kt8001    時間: 07-9-6 17:06

emonmama,
我個囡ok喎,不過你咁早起身就慘D,我坐果架校車7:40才到,所以我可以7:10才起牀,而我囡囡同katiema的囡囡同一班,可算是有個照認


原文章由 emonmama 於 07-9-6 11:57 硐表
hi..hi...各位好嗎....

開左學差唔多成個禮拜囉...大家慣唔慣呀...
之前同大家講過...因上校車時間早...要6:00起身...都真係好眼瞓 ..我同個囡都唔多願起身....不過都尚算ok la...
見到個囡放學返黎..佢都幾 ...

作者: katiekma    時間: 07-9-6 17:25

個個都知幾多号, 系我個女吾知 ,佢地2個好 friend 架。小息去邊都一齊 , 多謝你女女請佢食朱古力條。我吾買 lar, 我暑假都有買補充練習比佢都未做完 。下星期默書 , 等我今晚問下佢先。另外英文星期幾默書, 我只知中文就星期五默。

原文章由 kt8001 於 07-9-6 16:52 硐表
katiema,
我個囡是5學號,katie現常常同我個囡一齊,好以幾好咁,你有無買小學常識前練習呀!我想買但唔知有冇用,你個囡返ok嗎? 我個囡話都幾開心,不過好似話下星期要開始默書. 我都唔知佢有冇聽錯

...

作者: iloveyoub4    時間: 07-9-6 17:27

孖公仔


原文章由 katiekma 於 07-9-6 17:25 硐表
個個都知幾多号, 系我個女吾知 ,佢地2個好 friend 架。小息去邊都一齊 , 多謝你女女請佢食朱古力條。我吾買 lar, 我暑假都有買補充練習比佢都未做完 。下星期默書 , 等我今晚 ...

作者: kt8001    時間: 07-9-6 17:44

我是在手冊上見到之後我問我個囡, 佢話老師話下星期五要中文默書,今個星期就唔駛,我都唔知真定假


原文章由 katiekma 於 07-9-6 17:25 硐表
個個都知幾多号, 系我個女吾知 ,佢地2個好 friend 架。小息去邊都一齊 , 多謝你女女請佢食朱古力條。我吾買 lar, 我暑假都有買補充練習比佢都未做完 。下星期默書 , 等我今晚 ...

作者: kt8001    時間: 07-9-6 17:49

朋友,
你有冇買小學常識試前練習.好唔好買

原文章由 iloveyoub4 於 07-9-6 17:27 硐表
孖公仔

作者: iloveyoub4    時間: 07-9-6 17:52

佢肯做就一定好的 輕鬆咁去教佢

原文章由 kt8001 於 07-9-6 17:49 硐表
朋友,
你有冇買小學常識試前練習.好唔好買

作者: katiekma    時間: 07-9-6 17:52

英文知5知星期幾默?

原文章由 kt8001 於 07-9-6 17:44 硐表
我是在手冊上見到之後我問我個囡, 佢話老師話下星期五要中文默書,今個星期就唔駛,我都唔知真定假

作者: kt8001    時間: 07-9-6 18:03

朋友,
你大仔現讀幼兒園是未讀幼稚園呀!定你間幼兒會有k1-3架,
我個仔囡未讀過幼兒園,咁你會到時揀邊間小學 好多嘢問添


原文章由 峰仔媽咪 於 07-8-21 14:28 硐表
hi !!! 各位好呀 。

kt8001 : 我大仔讀緊官塘基督教幼兒園(社區中心)。

我都頭痛緊佢早上起身問題,仔仔又係夜訓,現在早上起身都好辛苦。希望校車唔好咁早啦。

你地小朋友放學邊個湊呀 ??? 我仔仔會去託管中心。 ...

作者: kt8001    時間: 07-9-7 10:13

katiekma,
請問你知唔知幾時有興趣班報呀!

原文章由 katiekma 於 07-9-6 17:52 硐表
英文知5知星期幾默?

作者: katiekma    時間: 07-9-7 11:39

kt8001,

學校未派通告, 我都吾知幾時派。你得閒多的去小學一覽>觀塘區>聖公會李兆强小學>德田小學家長站 遊下, 個度的 post 冇咁快沈, 我同love, hoganmama 成日响度開工架

原文章由 kt8001 於 07-9-7 10:13 硐表
katiekma,
請問你知唔知幾時有興趣班報呀!

作者: 素兒    時間: 07-9-7 16:48

sorry 呀,我咁遲先回,我囡囡d蚊蚋是好難退架, 開始退果時呢就好似比人打咁 ,可能我無用藥膏啦.
有無好介紹呀

原文章由 kt8001 於 07-8-27 17:33 硐表
素兒,
激死我啦!現在才上到線
你囡囡蚊蚋印是否都是很難退gr,你用咩藥膏呢?

作者: kt8001    時間: 07-9-8 13:26

THANK YOU

原文章由 katiekma 於 07-9-7 11:39 硐表
kt8001,

學校未派通告, 我都吾知幾時派。你得閒多的去小學一覽>觀塘區>聖公會李兆强小學>德田小學家長站 遊下, 個度的 post 冇咁快沈, 我同love, hoganmama 成日响度開工架

...

作者: kt8001    時間: 07-9-8 13:28

唔緊要啦!
我果囡的蚊蚋已退,不過有個印還在,好淺色

原文章由 素兒 於 07-9-7 16:48 硐表
sorry 呀,我咁遲先回,我囡囡d蚊蚋是好難退架, 開始退果時呢就好似比人打咁 ,可能我無用藥膏啦.
有無好介紹呀

作者: 素兒    時間: 07-9-11 12:16

恭喜 , 佢仲未退呀, 佢果d呀, 好鬼耐架, 有次仲試過比人以為係比我虐待

原文章由 kt8001 於 07-9-8 13:28 硐表
唔緊要啦!
我果囡的蚊蚋已退,不過有個印還在,好淺色

作者: kt8001    時間: 07-9-12 11:37

你都係呀! 我都係比人唔會我,叫我唔好打到個女咁,好在我囡同我澄清是比蚊咬.

原文章由 素兒 於 07-9-11 12:16 硐表
恭喜 , 佢仲未退呀, 佢果d呀, 好鬼耐架, 有次仲試過比人以為係比我虐待

作者: PPKWOK    時間: 07-9-12 12:21

原文章由 峰仔媽咪 於 07-8-23 16:20 硐表


你地好呀 !!! 我都有個細仔,現在19個月,工人湊,不過,10月份會比細仔返官塘趣樂育嬰園,暫時返住先啦,因為,唔會同工人續約,哥哥讀個間幼兒園又未足歲返,要等1,2月份有插班位先可以返,我覺得好煩呀 !!! 大仔,細仔,工人等等....好多 ...


唔好灰心,明天會更好,有乜需要幫手,開聲,我做得到的話,一定會幫您.
作者: kt8001    時間: 07-9-12 18:25

峰媽媽,
你要努力呀!,唔好煩會有皺紋架,暫時的,實會有曙光 有咩唔開心煩事同我地傾下,起碼都會舒服D:


原文章由 峰仔媽咪 於 07-8-23 16:20 硐表


你地好呀 !!! 我都有個細仔,現在19個月,工人湊,不過,10月份會比細仔返官塘趣樂育嬰園,暫時返住先啦,因為,唔會同工人續約,哥哥讀個間幼兒園又未足歲返,要等1,2月份有插班位先可以返,我覺得好煩呀 !!! 大仔,細仔,工人等等....好多 ...

作者: kt8001    時間: 07-10-2 15:52     標題: katiema

katiema,
我想問呢?冬季校服是否自己去買呢?校服商會唔會來學校嗎?




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5