教育王國

標題: 問題係如何為英文基礎好? [打印本頁]

作者: 無事忙    時間: 07-8-19 23:58     標題: 問題係如何為英文基礎好?

如果小朋友英文基礎好,第日入英中好快適應!

問題係如何為英文基礎好?

小朋友唔係band one 小學, 在校內test & exam 都90多分,低b英文書都識睇...

返學同老師講英文佢話ok

但睇佢d英文作文你會嘔血,學校話佢係band 1 學生,

都唔知幫佢選先苦後甜的英中,定先甜後苦的中中,

我好想知一個適合選英中的學生,英文基礎要去到邊個層次?
作者: goldenage    時間: 07-8-20 00:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: emiluihk    時間: 07-8-21 11:46

無事忙,

      其實真係無一個特定準則, 如果我係你,可以試吓
問吓人心儀學校既程度, 例如可借閱佢地平時既功
課, 參考書籍 ,試卷 OR 課本之類, 再去因應自己小朋
友的程度, 如果差好遠的話就唔駛講會追得辛苦D (但
只要有你從旁協助未必追唔到架) 如果唔係差好遠既
再努力少少咪得囉 ... 不過最重要係小朋友自己本身
性格, IF 佢受得住的不妨一試丫 ...




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5